Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z odpalaniem


rafi1

Rekomendowane odpowiedzi

witam posiadam scenic 2000r z silnikiem 1.9 dti 72 kw.od pewnego czasu borykam sie z problemem odpalania.

sceniczek jest garażowany .za pierwszym razem ciężko odpala muszęgo dość długo kręcić .żeby załapał, a potem każdy kolejny raz

za pierwszym razem .

wymieniłem świece

założyłem zaworek zwrotny przed filtrem paliwa

i nic nie pomogło.nie mam już pomysłu co to może być.

SZUKAM INSTRUKCJI SAM NAPRAWIAM do tego silnika jak ktoś posiada proszę o przesłanie na mail- [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz swiece,nastepnie jezeli beda ok spraawdz czy po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplon pojawia sie napiecie na swiecach jezeli nie winna wiazka lub przekaznik od swiec jezeli tak sprawdz czujnik polozenia walu na gornej obudowie sprzegla. jezeli bedzie ok sprawdz poloczenia masy i popraw je ew.jezeli objaw nadal bedzie wystepowal daj rozrusznik do regeneracji zaqnim go jednak wykrecisz napisz co dzieje sie ze wskaznikiem obrotow podczas krecenia rozrusznikieme. jezeli obroty skacza gora dol do kilku tys obrotow na 100% winny rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty faktycnie skacza ale tylko za pierwszym razem .pojade sprawdze dam znać czy pomogło.

a odnośnie czujnika nie mogę go zlokalizować -dlatego szukam instrukcji dotego silnika 1.9 dti 72 kw masz może .dużo by mi to ułatwiło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kolego to samo w aucie. Żadnych zaworków zwrotnych nie montuj. Nie dadzą nic a nic. Musisz uszczelnić pompę wtryskową oraz wymienić w niej czujnik temperatury paliwa. Uwierz mi - problem znika natychmiast. Jeszcze spróbuj przed odpaleniem na zimno napompować gruszką paliwo. Jakgrucha miękka - to wina powietrza w układzie. I zobacz, czy ci dymi na niebiesko. To są własnie typowe objawy rozszczelnionej pompy. Pompiarz to ogarnie w ciągu dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co? Mi to robili i powiedzieli, że puściły uszczelki przed pompą. Pompa zasysała i powietrze i paliwo. Nic nie ciekło na zewnątrz - po prostu auto było mulowate, odpalało koszmarnie i na dobrą sprawę zbierało się powyżej 2500 obrotów. Ale też nie tak jakbym chciał. A podczas manewrów potrafiło zgasnąć. Bo taki kaprys miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

podepne sie pod temat czy po wymianie czujnika polozenia wału w megane niezbedne jest podpinanie pod komp i kasowanie bledow czy mozna normalnie jezdzic?

 

Regulamin pkt.5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!