Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jeśli nie Renault to co?


karolove

Rekomendowane odpowiedzi

 

Subaru teraz brzydkie auta robią i są słabe. Jechałem VW transperem za subaru legacy jakiś 190 km/h i mrugałem mu światłami żeby szybciej jechał ale widać ze nie dał rady i zjechał na bok a ja do dechy i wyprzedzanie go.

 

Czyli prędkość maksymalna jest wyznacznikiem tego czy auto jest słabe czy też nie? Ciekawe.

Jechałem ostatnio za BMW serii 7 A2. Facet jechał sobie spokojnie 120km/h i co? Mam stwierdzić,że słabe auto bo zjechałem na lewy pas i spokojnie je wyprzedziłem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie taka prosta odpowiedź bo w obrębie jednej marki mamy różne modele. Doszły jeszcze auta powiązane z danym koncernem czyli jak vw to skoda czy renault to dacia itd, itd.

Obecnie wszystko jest międzynarodowe, powiązane i przemieszane.

Patrząc na to cyzm się jeździło w rodzinie, na znajomych itd nie sposób określić idealnej marki. Tak historycznie to najmniej psujące były francuzy, toyoty(stara corolla) i fordy escorty. Z ostatnich lat to na plus daje hondzie(użytkuje wujaszek i wiem że fajne auta(w jego przypadku to benzyny ale diesel jeszcze lepszy)

Co do Toyot to wyleczyłem się z zachwytu nad Avensis i Rav4. Widziałem zbyt dużo usterek.

Fajne są Kie i Hyundaye ale....bardziej wytrzymałe były te z okolic 2005( w porównaniu do obecnych)Myśle o tzw "katowaniu".

Na dziś to francuz albo jego dziecko czyli dacia itd ha, nawet ruska łada zaczyna kręcić :) Dochodzi jeszcze ford.

Mam niechęć do niemieckiej produkcji. Jakieś takie... Jeśli już to jakiegoś klasyka z lat 80, początku 90. O, wtedy to ma sens ale to już inny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to ostatnio bardzo mocno zastanawiam się nad zmianą auta. Oglądałem mnustwo różnych aut. Nigdy nie myślałem, że to powiem, ale Golf VII chyba na chwile obecną jest dla mnie najbardziej odpowiednim autem. Sentyment mnie ciągnie do megane III lub scanic III, ale jakoś ten VW też mnie bardzo ciągnie.

Wiem,że tymi słowami podpadnę tutaj, ale niestety mam takie odczucie.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Rolandzikl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dogłębnie się nie przyglądałem temu problemowi. Piszę tylko, że mi się to auto podoba, a o gustach się nie dyskutuje - tak przynajmniej sie mówi.

A co do tego tematu, na który sie powołujesz to czy poczytałeś go sam?

Edytowane przez Rolandzikl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto żre rdza, nie tylko te lepsze. :)

Tak samo megany są rude.

Megane 2 z 2005 roku miała wymieniane na gwarancji kilka drobiazgów , szczególnie pod maską właśnie z powodu korozji .

Obecna M3 , która ma 3 lata,też nie wygląda dobrze, większość wkrętów pod maską jest ruda, po 2 latach przerdzewiały oprawki do podświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytałem, najciekawsze jest w połowie. I nie uwierzę w to że w 2,3 czy 4 letnim aucie bąble to normalna rzecz. Ja mówię o blacharce nie wkrętach.

 

Dodano: 01 lut 2013 - 22:54

"B6 kupiłem grudniu teraz po zimie pierwszy raz go myłem ręcznie i nie wierze w to co zobaczyłem na klapie tylnej:/ trzy ogniska rdzy.... Teraz pytanie jeździć z takimi ogniskami rdzy, zdrapać pod szlifować podkład i podmalować lakierem w pędzelku.

czy czekać jak ją całą wyżre i kupić nową klapę"

 

"a mi po zimie na tylnej klapie na załamaniu blachy pękłą farba na długośi 5 mm i pojawiła się ruda"

 

"Większego gó... niz B6 w życiu nie miałem; żona mi cyknęła drzwiami o krawężnik- ja zły nachylam się sprawdzić jakie szkody a tam przy śrubce od mocowania drzwi perforacja powłoki lakierniczej(tak to nazywają p....y od gwarancji z VW) a najnormalniej odłazi farba od ocynku, parę dni temu zakładałem ringi na tylnej klapie- ściągam tylne lampy a tam "RUDA".

tragedia w tym g....e czego się nie luknie to jest do d..y, sorki za moje słownictwo normalnie taki nie jestem, ale jak sobie pomyśle, że tym badziewiem muszę jeszcze jeżdzić dwa lata- to bym go najchętniej spalił"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem w stanie podjąc dyskusji na temat passata. Renaulty ponoć też się psują,ale to jest kwestia indywidualnej oceny. Ja zawsze powtarzam - JAK DBASZ TAK MASZ. Mówie tylko, że ten golf (VII generacja) mi sie podoba i naprawdę biorę pod uwagę przy ewentualnym zakupie nowego auata, ten pojazd jako potencjalnie mój nowy nabytek. Tylko tyle i aż tyle.

Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo teraz auta są robione aby przetrwały gwarancje, a potem niech się martwi właściciel. W golfach była montowana seria silników TSI w których padał łańcuszek rozrządu po przebiegu ok. 30tys km i silnik nadawał się do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!