Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Karman, ocenicie?


mrk.spm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co powiecie o tych autkach:

- to jest faworyt:

http://otomoto.pl/renault-megane-cabrio-lift-1-9-dci-130-km-C26117291.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- a te dwa kusza cena:

http://otomoto.pl/renault-megane-cc-bezwypadek-ideal-prywatne-C27714074.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://otomoto.pl/renault-megane-cc-zarejestrowana-2-0-karman-C26078318.html

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

preferowany bardziej diesel

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

z gory dzieki za pomoc

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6; 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to faworyt na tapetę.Wielokolorowość a właściwie wieloodcieniowość nadwozia oraz skiepskie spasowanie elementów coś jednak sugerują.Za te pieniądze - nie warto.Tym bardziej,że handlarz/komis i idzie na zamianę(co jest mniej korzystne dla handlarza).

Drugi.Jakoś tych ksenonów zobaczyć nie mogę.Reszta zdjęć naprawdę niewiele wnosi.Źle spasowany zderzak tylny a warto dokładnie przód obejrzeć.

Trzecie ogłoszenie nieaktywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrząc na szybko, to w pierwszym i ostatnim ogłoszeniu brakuje info o bezwypadkowości, a to raczej nie jest przeoczenie wystawiającego ogłoszenie. Poza tym - tak, jak sugerują koledzy wyżej - coś nie tak jest z pasowaniem poszczególnych elementów. Chociaż to, że w drugim ogłoszeniu jest "bezwypadek", to też nic nie gwarantuje :) Ciężka sprawa ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Widziałem pierwsze i nie fajne. Zderzak z tyłu pęknięty (naturalnie nie ma tego na zdjęciach, bo i po co). Na hasło ASO usłyszałem nie mam czasu. Na szybce na dachu skraplała się woda i ja rozumiem, że jest zima i wszystko paruje ale tu jak przejechałem delikatnie palcem to woda wlała mi się do rękawa. Też tak macie? Jak przypadkiem macie coś w małopolskim lub śląskim to dajcie znać.

PS. Niestety nie mam czcionek PL na kompie w pracy i nie mogę ich zainstalować (teraz pisze z domu). Za entery przepraszam.

 

P.S. 2:

 

A co myślicie o tej ofercie?

 

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-privilege-2-dr-C26871893.html

Edytowane przez mrk.spm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o tej ofercie?

 

http://otomoto.pl/re...-C26871893.html

 

Kolego niestety to ogłoszenie jest nie aktualne, sam dzwoniłem chyba z 3 razy, tzn za każdym razem jak odświeżali ogłoszenie. Niestety autko sprzedane :) Ale też mi się podobało, jedynie te czujniki parkowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, ja jestem z Jaworzna i oglądałem dużo tych autek na śląsku. Ta pierwsza z Żor zachęca ale tylko na stacje diagnostyczną do serwisu mi powiedział "Za Daleko", jest w stanie wizualnym 4-,porysowana, poprzycierana, wewnątrz też jakiś syf tym jeździł bo to autko w ogóle nie było chyba posprzątane, jak je do komisu wstawili. A ta druga Megi z Imielina, miała jakąś przygodę z przodem, bo ma przód z PHII, prawy przedni błotnik ma wymieniony na oryginalny w kolorze bo ma ewidentnie inny odcień. Ale ma + za wnętrze :) Mnie odstraszył ten błotnik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kkrrystian dzieki za opwowiedz. Tak zeby zakonczyc temat. Przejechalem sie tam i widzialem obie. Potwierdzam, Zory (123 tys km) - srodek bardzo brzydki i odrapany. Kamyczek stuknal w przednia szybke i jest dziurka. Silnik bardzo 'mokry', nie znam sie ale dobrze to nie wygadalo. Co wiecej wybralem sie do ASO z VINem i sie okazalo ze w 2011 autko mialo 169 tys wiec potem byla jaks podroz w czasie do tych 123 tys. Dodatkowo dach sklada sie srednio (a nawet marnie) tzn taka czarna czesc wchodzaca pod bagaznik na samym koncu etapu skladania nie chowala sie. Pan dociskal ja reka i mowil ze tak ma byc bo zimno. Imielin (144 tys) ladny srodek, Pan z komisu nie ukrywal, ze autko po dzwonie z przodu. Dach sklada sie ladnie (nawet jak zimno :)) a w ASO sie okazalo ze przy 82 tys wymienili mu silnik na nowy (to chyba dobrze, co nie?). Przebieg wydaje sie byc ok. Pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś w tym komisie w Żorach (a dokładniej w Szuscu) Sprinter 2 koło euromotu oglądałem jednego cc. Szkoda było czasu. Przez telefon też miałem zapewnienia że piękny, czysty, zadbany, nic nie dłubany, zapraszają na stacje diagnostyczną. Na miejscu nawet nie odpalił, trza było po aku iść. Pod silnikiem wisiała osłona, brak wygłuszenia w komorze za silnikiem, szkło pod tylną kanapą. Klima nie działała. A ze stacją diagnostyczną ściśle współpracują. Mają do niej około 200 metrów.

 

Zdecydowanie przestrzegałbym przed zakupem w tym komisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!