Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z rozruchem - F9Q 734 1.9dTi - Moje d


tomlasz

Rekomendowane odpowiedzi

[przeniesiono]

Witam forumowiczów, mam problem. Zawsze rano fura bardzo ciężko mi odpala, jakby ledwie kręciła. Świece dobre aku nówka , ładowanie w normie. Niewiem co robić , czy może to być rozrusznik, czy słaba kompresja, niewiem. Dodam , że jak go już odpale, to już później pali na dotyk. Czytałem na forum i nic nie wyczytałem , nie kasujcie mnie panowie , tylko prosze pomżcie, bo co niektórzy goście myślą , że wszystko można tu znaleźć , a to wcale nie prawda. Pomóżcie prosze

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2009-06-07, 18:10 ]

oj prawda, prawda, i można znaleźć, a przynajmniej można znaleźć w kilka sekund temat gdzie należy takiego posta napisać a nie zakładać nowy. Post przenoszę, skoro prosisz by nie kasować ale to po raz ostatni.

 

[ Dodano: 2009-07-18, 07:48 ]

Witam ponownie , chce wrócić do problemu z odpalaniem- na chwile obecną udało mi sie usunąć usterkę. Pewien elektryk doradził mi abym przeczyścil wszystkie połączenia masy, tak tez zrobiłem i jak na razie pali na dotyk , oby tak było w zimę. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cholera dziś dałem auto do wymiany rozrządu i wszystkich płynów i pasków i aż się boje co jutro odbiorę.Autko odpalało na dotyk,bez żadnych problemów,a jeśli ktoś się dobrze nie zna to pewnie będe miał problem z odpalaniem auta ;(

Mój silnik to 1.9 DTI 98KM cholera aż się boję co będzie jutro <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

witam

posiadam renault megane 1.9D z 99r, do tej pory nie miałem zadnego problemu z paleniem az do wczoraj zgasilem auto i za jakies pol godziny dalej chcialem zapalic ale nic z tego, zaczelem szukac co to moze byc i zauważylem ze paliwo nie pokazuje sie na wtryskach, z tego ze nie jestem mechanikiem prosze was o jakies rady co moglo sie zepsuc

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przekaźniki w komorze silnika. U mnie było słychać terkotanie na jednym z nich. Zerknij sobie tu

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=17896

Czy sprawdzałeś czy jest napięcie na świecach żarowych? Nie na desce tylko bezpośrednio na świecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest taka: podłącz prąd bezpośrednio z akumulatora na elektrozawór. Jak auto odpali to na 90% przekaźnik będzie walnięty. Można jeszcze spróbować zamienić przekaźniki które ja oznaczyłem jako 1 i 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dodam do tego ze w tej samej chwili zniknely mi kierunkowskazy a takze szyba mi sie nie odsuwa a tez było wszystko ok

 

[ Dodano: 2009-12-14, 10:47 ]

powiedz mi kolego jak podłączyć prąd bezpośrednio z akumulatora na elektrozawór??? i czy te przekaźniki to sie tak normalnie wyciąga do góry??

 

[ Dodano: 2009-12-14, 18:14 ]

probowalem dzisiaj odpalic auto, ruszalismy troche tymi przekaznikami i bezpiecznikami i zauważylem ze sa jeszcze bezpieczniki obok akumulatora, po tym wszystkim auto odpalilo ale niewiem czy odpalilo dlatego ze poruszalem tymi bezpicznikami i tak kilka razy z rzedu palilo a potem znowu nie, wyglada na to ze czasami cos laczy a czasami nie, prosze o pomoc,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. U mnie również występuje problem z odpalaniem na zimno... :-(

Autko odpala za pierwszym razem ale trzeba je kręcić ok 5-6 sekund.

Tutaj macie filmik:

 

http://www.youtube.com/watch?v=b4Ewv3AWUa4

 

Być może trzeba zrobić regulację pompy. Napewno paliwo się nie cofa - mam założony zaworek zwrotny a pozatym jak napompuje pompką ręczną aż będzie twarda, to tak samo odpala... :-|

Pomóżcie, nie wiem co robić, oboje z tatą ręce rozkładamy... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19Urban94, rzeczywiście słabo mu to idzie :-/ Zacznij od najprostszych rzeczy: świece żarowe, czujnik położenia wału, sprawdzenie kompresji. Czy tak się dzieje od dawna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dźwięku wnioskuję, że to coś z paliwem. Słychać, że auto chce odpalić ale nie dostaje paliwa. Jeżeli paliwo się nie cofa to sprawdź elektrozawór. Czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie coś z ropką...

Mialem rok temu wymieniany rozrząd i od tamtej pory czasami gorzej odpala. Jak juz odpali to jest o.k - autko nie kopci nie przerywa ma moc.

Czytałem, że jest regulacja dokładna w samej pompie i chcę podjechać w Poznaniu do jakiegoś pompiarza żeby mi to sprawdził. Świece, kompresja, filtr paliwa i gruszka z zaworkiem są o.k, czujnik położenia wału odkręciłem i przeczyściłem, EGR też sprawdzony i przeczyszczony. Pozostaje mi chyba tylko sprawdzić ustawienie tej pompy i ewentualnie rozrusznik bo wydaje mi się, że zbyt wolno kręci (porównuje to do innych diesli, ale samochodów innych marek - nie mam porównania z dieslem Megane)

Zimą odpalał w miarę ładnie a problem pojawił się gdy zrobiło się ostatnio bardzo ciepło, jak było chłodniej to było w miarę o.k

Co wy na to? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

miałem kiedyś podobny problem (co prawda nie w megance, a w golfie), jak było zimno po odpaleniu pracował b. ładnie, a jak zrobiło się cieplej, to po odpaleniu silnik pracował nierówno. Okazało się, że wypaliły swiece zarowe. Mimo tego, ze pobieraly prad taki jak powinny, to slabo grzaly (jak bylo zimno grzaly dluzej i bylo OK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!