Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chyba Scenic będzie w rodzinie :)


macabra80

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki panowie za zainteresowanie. Jutro jadę dieselka obczaić. Czyli co gościu mógł się pomylić pisząc że ma 130 KM skoro 1.9 dCI ze 130 kucami były montowane od '05 a w ogłoszeniu podany jest rok prod. '04 ?

Edytowane przez macabra80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pojechałem oglądać 1.9 130 KM a na miejscu okazało się, że to 2.0 150 KM. Sprzedający stwierdził, że w dowodzie jest przecież 1995 cmm . Jak masz vin od niego to sprawdź sobie na "moje renault" jaki tam siedzi silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie byliśmy bo zima okrutna się zrobiła ani się dobrze nie przejedzie człowiek ani nie obejrzy. ale mam pytanko czy w scenicach jest to normalne że zdrzak przód/tył są w nieco innym kolorze :notacrook: niż nadwozie np jak tu http://tablica.pl/oferta/renault-scenic-1-9-dci-2004-CID5-ID2qVjN.html bo już chyba w czasie poszukiwań z 4 takie widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnei sprowadzono z Włoch czy z Grecji, niestety renault ma kiepskie lakier tak zwane wodne i nie są trwałe i szybko zmatowieje. I pewnie nie był zabezpieczone i woskowane. Włosi czy Francuzi parkują na zderzak. i może były wymienione od innego scenica albo od słońca zmatowiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odp. To ten co w ogłoszeniu pewnie po parkowaniu na zderzak(i) :notacrook:

Teraz jak przeglądam to już co drugi jakąś akcje ma z tymi zderzakami, co mnie ciekawe najbardziej widzę to tylko na szarych kolorach oj chyba już jazdeczka mi się robi :!:

 

Dodano: 21 mar 2013 - 09:27

więc tak byłem oglądałem

http://otomoto.pl/renault-scenic-C28286876.html fajnie autko, karoseria ok (naklejki były) silnik wydawał się po jeździe bez zarzutów z usterek wyświetlacz , czujnik parkowania , szyba elektr. tył prawa nie działa. Cena 14.800 . Miał sprzedający się dowiedzieć jak się sprawy maja z elektryką i ewentualnie zejść z ceny. Byłem w nd. mamay czwartek cisza więc chyba szukamy dalej :!:

Edytowane przez macabra80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tym roczniku występuję 130KM :notacrook:

nie nie zostało to wyjaśnione ze sprzedąjacym jechał na szablonie wystawiając ogłoszenie.

zresztą pare postów wyżej też to było walkowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"z usterek wyświetlacz , czujnik parkowania , szyba elektr. tył prawa nie działa"

 

żartujesz, co? Jeszcze się nim interesowałęś? To powyżej to tylko to co zauważyłeś.

Z drugiej strony dziwię się, że ludzie do sprzedaży oferują takie egzemplarze.

Dla mnie coś źle poskładali po naprawie powypadkowej. Nie mam uzasadnienie do nie działania tylu rzeczy. Mój sceniol - rocznik 2004 - przebieg 250 tys - bezwypadkowy i.. 100% działania każdego elementu wyposażenia.

Ja wiem, że kupuje się auto używane i niby nie można wybrzydzać, ale jak widzę co tu niektórzy podrzucają - to za swój chyba będę musiał wziąść 20 tys. ;-)))

Edytowane przez Optima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!