Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

ja renate z salonu dostałem na 13 5,5j Et 36 <ok> letnie 15 mam borbeta 7j et 35 i wszystko pasi:P nie wydaje mi się żeby mozna był zmienic et tak żeby ta felga się schowała co innego w drugą strone to juz prosta sprawa zastosowac dystans:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wwwieprzu, zapytam wprost: Po co Ci 9 cali szerokości?

Zmulisz konkretnie samochód, zwiększysz przez to spalanie no i jak te 9 cali się schowa w nadkolu to uważam że na 99% będzie trzeć.

Poza tym ta opona na zdjęciu jest dosyć ładnie złożona w trapez, nie szkoda jej? ile ma nabitych atmosfer? Ze 4 ? <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tę 9j pytam z ciekawości czy jest wogóle taka opcja i czy ktoś to zrobił . fele były wzięte od znajomego do przymiarki ;p powiem tak 9j z tyłu robi wrażenie i to nie tylko na mnie:P znajomym tez sie podobało , a ile atmosfer jest to nie wiem ale takie walce fajnie wyglądają <ok> ale ja pozostaje jednak przy moich 15" 7j szerokości tylko może jakis dystans zastosuje i chyba środki na czarno p[ytsne podobnie jak na tych felgach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem komplet odpowiadających mi stylistycznie i cenowo alufelg.

Chcę osadzić na nich opony o rozmiarze 185/65R15

Proszę o komentarze, co o nich sądzicie, czy to dobra firma itd.

Robak jak myślisz będą się nadawały ? :oops:http://opona.gratka.pl/exclusiveline_z_655..._classic_16_16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kupiłem felgi 6,5x15 z ET-40, na przedniej osi między oponą 195/50 a amorkiem (na podniesionym kole) jest 2-3 cm prześwitu (sprawdzali mi to w sklepie gdzie kupowałem alunki), czy jak założę opony 195/50 z rantem to nie będą ocierały o amorka? jaki on jest szeroki? to jakiś konkretny rozmiar, czy dla każdej opony jest inny?

 

na allegro widziałem plastikowe pierścienie mocujące felgi do piast, lepsze to niż aluminiowe/stalowe? np. http://moto.allegro.pl/item568922898_niemi...ka_wysylka.html ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam! zakupiłem fele (uzywane) z oponami 205/45/16 i zalozylem je dzisiaj i przejechalem sie i z przykroscią stwierdzam ze cos jest nie tak mianowicie auto tak troszke mi ucieka myszkuje , czytalem na googlu ze moze to byc cos z felga lub z zawiasem lub ze poprostu tak jest bo szerokosc jest zbyt wielka i opona nie wpasowuje sie w koleiny. co polecacie zrobic? przebadac zawias pod wzgkedem luzów sprawdzic fele na wywazarce jeszce raz? dzieks za ewentualne odpowiedzi na moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż jak w zeszłym roku zakupiłem moją megi to dostałem ją na felgach, z których dwie przednie wyglądają tak jak ta na zdjęciach:

 

dsc09754e.th.jpg

dsc09755.th.jpg

dsc09756.th.jpg

dsc09757i.th.jpg

dsc09758l.th.jpg

dsc09759u.th.jpg

dsc09760.th.jpg

 

Chciałem oddać do regeneracja w moim mieście ale to koszt 400zł bo oni od razu robią całe, mogę dać też koledze który je ośrutuje, wypiaskuje i pomaluje proszkowo w swoim zakładzie pracy ale to nie jest zakład który się tym zajmuje i się boje, że to średnio wyjdzie a koszt tego to 200zł.

 

A, że budżet słaby myślę by to w jakiś sposób chociaż delikatnie samemu poprawić i tu moje pytanie. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?

 

 

Jeśli coś takiego było w temacie o alufelgach to przepraszam, ale nie mam czasu przeglądać tych 20stron a w wyszukiwarce nic nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeedek,

mam podobny problem ,może troszkę mniej poszarpane przez krawężniki

tam gdzie pracuje mój kolega mogą mi to pomalować piecowo...na co dzień zakład zajmuje się robieniem reklam...tak więc myślę że możesz zaryzykować i dać to do zrobienia koledze bo taniej niż te 200 pln to chyba nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie coś powinno oddać się do regeneracji :-/

Domowym sposobem JA bym zrobił tak:

Delikatnie zeszlifować rant tak, żeby było w miarę gładko dookoła, później poprawić papierem ściernym a na koniec oddać do lakierowania. Samemu w malunki nie ma się co bawić bo nie będzie to ani efektywne, ani efektowne.

Podkreślam, że ja bym tak zrobił, a wcześniej tego nie robiłem.

 

Można też kupić srebrną farbę (może taką jak do zacisków ?) i delikatnie pędzelkiem popaskudzić po rancie, ale tego już bym chyba nie zrobił :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!