Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

mam male pytanko mianowicie chodzi o felgi aluminiowe do mojej megi... a ze nie orientuje sie zupelnie w temacie wiec pytam jaki rozmiar ? jakies sruby??jakie? i srednica?? pisze tylko to co przeczytalam wlasnie na jakiejs stronce z felgami hehe wymiary takich rzeczy tam podaja (rozmiar, sruby, średnica naby):?: aha i co to jest ET?? bo patrzac na aukcjach na allegro felgi do megane maja rozne ET np 35, 36 a nawet 43.. jakie wymiary felg sa standardowe do megi II

z gory dziekuje za informacje...

pozdrawiam:)

[otwierając dział jest tam taki temat na górze wymiary, rozmiary i inne ważności polecam się zapoznać http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=4664 :?: ] -Robak

a szeroikosc felgi?? w tym temacie podanym przec Ciebie jest 5,5 a gdzie bym nie szukala czy allegro czy gdzies na jakis stronach jest 6-6,5''... widzialam ten temat ale tam bylo podane do megane I a ja nie wiem czy to to samo co do megane II dlatego napisalam posta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megusia

 

Zajrzyj na stronę http://www.alcar.pl/6671_PL.0, kliknij na konfigurator felg i następnie wyszukasz sobie felgi. Nawet jeśli nie zdecydujesz się na któreś z oferowanych to wyświetlą Ci się dane felgi. Standardowo masz prawdopodobnie felgi 15 cali, a szczegóły powie Ci każdy gość pracujący w serwisach ogumienia jak zobaczy koła Twojej Megi.

 

A opis odnośnie ET znajdziesz tu: http://www.corrado.com.pl/kola/kola.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam problem mierzyłem dziś felgi i nie pasowały to znaczy otwór centrujący był za mały. mam meg 1.6e jaki jest rozmiar otworu bo muszę poszukać innych felg albo kupię 15" stalówki i nowe opony toyo proxes do tego hmmm jak byście mi doradzili fele 15"+opony używane ale dobre czy stalówki i nóweczki opony?Pozdro :?:

[o otworze centrującym było pisane w tym temacie milion razy, do tego jest stworzony specjalny temat Ważności gdzie są podane wszystkie ważne informacje dotyczące montażu kół i ogumienia, naruszyłeś 6 pkt regulaminu forum, mino sympatii otrzymujesz paseczek] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja juz mam zalozone OZ, o ktorych pisalem z allegro. Wygladaja dobrze :?: Poza tym -30 sportowe sprezyny i przyciemnione szyby. Meganka wyglada godnie. Co do zdjec to czekam tylko na lepsza aure :?: Choc raz w nocy... przy dobrym oswietleniu i w deszczu... az zal bylo ze nie mialem ze soba aparatu- szal byl :?:

 

Dla ciekawskich:

 

http://www.tirerack.com/images/wheels/oz/s...nnivy_ci3_l.jpg

 

Kola 18" Opony 215/40 plus minus 30mm :?:

 

Zdjecia beda w najblizszym czasie w dziale tuning :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się już zdecydowałem, będe wymieniał stal 175/70 r13 na

185/65 r14 :?:

 

Obwód będzie troszke większy, ale wg mnie obwód na 175/70/13 jest za mały! (wysokość 57,5 cm)

Pokazuje mi to GPS. Na kołach wybija mi np: 61 km, a wg GPS zrobiłem 60 km.

 

Podejrzewam, że Megane ma ustawiony obwód na 175/65 r14 (wysokośc koła 58,3 cm). I stąd ta różnica właśnie tych 1,4% (58,3//57,5 = prawie 61//60).

 

Dlatego jak dam 185/65 i r14 - będe miał 59,6 cm, czyli o 2,2% więcej od licznika (175/65/14), a nie o 3,5% (175/70/13).

 

Poza tym, większe koło łatwiej pokonuje przeszkody, więc te 2 cm się przyda.

Ilośc gumy pod felgą tez będzie podobna 185*65= 12,0 cm, a teram mam 12,25 :?:

Więc komfort powinien być ok, tylko gorzej w koleinach pewno.

 

Ale powiem wam, że czasem jeżdzę na aucie z 155/70 r13 i jeździ sie fatalnie, bo za małe koło, za mało gumy i nic nie pomaga, że łatwiej w koleinach.

 

Megane I i 13 calowe felgi to jakieś nieporozumienie :?:

Bliźniak Megane czyli Leon I ma standardowo 15-16 cali, nawet mniejsze 206-tki czy Fabie mają 14-15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

evo, meganki z 13 calowymi kołami to tylko roczniki 1996-1998 (a to i tylko w uboższych wersjach), czyli czasy gdy fabii, 206 czy leona nie było jeszcze na rynku... jak już te auta były a rynku to w megankach były 14-15"

 

kolejna rzecz, producenci nie mogą robić liczników, które zaniżają prędkość, więc robią takie które trochę zawyżają o 1-2%, aby nie było problemów z homologacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!