Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

strumienica - opinie tych co maja


zielonypan

Rekomendowane odpowiedzi

zależy o jakich strumienicach mówimy, ja miałem strumienice (za 45zł) w Clio 1.2 , nie było odczuwalnej poprawy, a na minus wydech głośniej pracował z wiadomych względów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak u ciebie zasilnikiem

jak mowil facet ktory to robil: jest troche roboty, samemu ciezko go wyciagnac

co do sondy to chyba jest przed ale glowy nie daje

ogolnie katalizator jest bardzo dziwny tzn ma dziwny ksztalt cos w stylu litery S wiec nie ma szans na wstawienie strumiennicy itp trzeba robic na zamowienie

 

jutro wrzuce fotki jak to wyglada od strony turbiny

 

minimalnie wiecej kopci ale jak sie depnie, no i smierdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja nie dawno wcisnołem strumienicę zamiast tłumika środkowego (w sumie i tak go nie miałem) i praktycznie żadnej różnicy nie ma... :-/ no, może ciut lepiej się wkręca w obroty. Co do dźwięku to też nie ma żadnej różnicy-trochę się ździwłem bo myślałem, że będzie głośniej chodził. Co do spalania to się jeszcze nie wypowiem, bo co i raz mi się dzieje z elektryką i albo jeżdżę na zbyt wysokich obrotach albo na zbyt niskich a ostatnio to w ogóle nie jeżdżę bo mi nie chce zapalić... :-x Z czasem może w stożek przyinwestuje ale tylko dla walorów słuchowych. Nie oszukujmy się z silnika 1.4 dużo wykszesać się nie da... :cry: :cry: :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

zielonypan widze, że masz dCi (dieselka), tym samym nie polecam takich modyfikacji.

Mój brat miał stożkowy filtr powietrza i strumienicę w wydechu, w Kadett-cie 1.8 16V.

Lepsze zbieranie, ale i spalanie wzrosło o jakieś 10-20%.

 

Ja szukałem info o stożkowym filtrze powietrza, do mojego 1.9 dTi (chciałem coś poprawić bo mam wersję 80 kM). I znalazłem informację, że diesle wogóle (niezależnie od producenta) źle znoszą modyfikacje wydechu bądź dolotu powietrza. Może zacząć kopcić, albo nierówno pracować.

Fabryka to jakoś oblicza, że wydech jest tak zkonstruowany by spaliny zbyt szybko i w nadmiernej ilości nie opuszczały komory cylindra. I jest to dograne jakoś z oporami jakie stawia dolot i filtr powietrza.

 

Takie modyfikacje najlepiej (czyt. najprofesjonalniej) byłoby przeprowadzać łącznie z modyfikacją programu sterującego pracą silnika :mrgreen: ChipTuning.

Ale tu niestety koszty rosną chiptuning wraz z testami na chamowni to koszt ok. 1'500-2'000PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!