Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.9 dCi HB


marcin87GD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam zamiar przesiąść się z obecnego auta na pierwszą swoją Megane'ke z racji tego, że sporo jeżdżę wybór padł na diesla 1.9 dCi. Ogólnie jeżeli chodzi o Megane jestem kompletnym lakiem w tym temacie będę musiał trochę przejrzeć forum, aby się dokształcić jednak do rzeczy. Znalazłem dwa auta, które moim zdaniem wyglądają interesująco

1. http://otomoto.pl/renault-megane-100-bezwypadkowe-pilne-C28659583.html

2. http://moto.allegro.pl/renault-megane-ii-1-9-dci-2003r-i3148344763.html

 

zastanawia mnie czy ktoś miał już z Was z nimi do czynienia, wszelkie opinie, sugestie mile widziane.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. brak org naklejek na tylnihc błotnikach - turbo regeneracja bo już ma najechane sporo... cena zbyt mała - 14k zł minimun za dobre auto

2. brak org radia, auto conajmniej 2x właścicieli w Pl - 2 naklejka na szybie, brak napisu Megane na tylnej klapie - turbo regeneracja bo już ma najechane sporo... cena zbyt mała - 14k zł minimun za dobre auto

 

Poszukaj w wyższych przedziałach cenowych (+-14k zł)

Przy 150k km wymagana regenracja turbo - sam miałem z tym kłopot, spalanie średnie 6,5L (80% miasto, 20% trasa), 5,2L klima non stop 1400km trasy. 1,9 - bardzo mocne i zarazem przyjemność z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o auto z drugiego ogłoszenia rozmawiałem ze sprzedającym, z rozmowy wynikło że jest on 2 właścicielem w PL użytkuje go rok czasu. Turbina jest regenerowana ma na nią jeszcze rok gwarancji i została wymieniona skrzynia, poza drobnymi usterkami typu nie działające podnoszenie szyby, tłumaczy spalonym silniczkiem i świecąca się kontrolka poduchy niby z autem wszystko jest w porządku.

Jeżeli chodzi o auto z pierwszego ogłoszenia jeszcze nie dzwoniłem bo znajomy mówi, że na jednym zdjęciu widać jak świeci się kontrolka serwisowa jednak ja jej nie widzę bo z tego co mi wiadomo owa kontrolka kiedy auto wyłapie jakiś błąd znajduje się w lewym rogu licznika?

Nie brałem pod uwagi benzyny ponieważ tak jak pisałem jeżdżę dość sporo a do gazu nie jestem za bardzo przekonany

 

Po nr. VIN w serwisie dowiedziałem się że auto ostatni raz zawitało tam w 2006r. stan licznika wynosił, wtedy 30tys. po za tym w tym czasie nic poważnego nie działo się z autem, tylko ta nieszczęsna kontrolka nie daje mi spokoju.

Edytowane przez marcin87GD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta z pierwszego ogłoszenia.raz lakerowany przód,potem sam zderzak,tył - zderzak+klapa po lakierze.Popatrz na przedostatnie zdjęcie.Albo lakier schodzi albo takie czyste auto + uwagi j/w.

Swiecą się kontrolki:świateł,rezerwy paliwa,pasów i ham. ręczny.Serwisówki nie widzę.

Przebieg raczej mało realny.W ogłoszeniu 183 tys. a na zdjęciu 172 tys.km-pomyłka?I do tego hak.

Druga meganka ma przód lakierowany.Do tego tył+brak naklejek i napisu.Przebieg większy niż deklarowany.A jeśli skrzynia była wymieniona to dlaczego?

A co do tych "drobiazgów" to jest takie pierdzielenie głupot jak z nabiciem klimy.Ze stówki za czynnik robi się tysiąc albo i więcej.Coś nie działa-do fachowca po wycenę i niech delikwent opuści z ceny.A tak logicznie podchodząc,czy zadbane,sprawne auto to takie,w którym sporo jest niedziałających rzeczy?

Oczywiście uwagi j/w są słuszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy owak podjadę chyba jutro zobaczyć te auto jeżeli turbo jest na gwarancji odchodzi jeden z większych kosztów, zostają ewentualnie wtryski. Wymieniona skrzynia też moim zdaniem nie musi przekreślać auta, podejrzewam że w tym wypadku sprzęgło też mogło być wymienione. Co do przebiegu jeżeli w 2006r. auto miało te 30tys. obecnie ma 170tys. to jak dla mnie w ciągu roku przebieg 20tys nie musi, ale może być realny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!