Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana wtryskiwaczy ( wyciągnięcie ich z głowicy)


ciki

Rekomendowane odpowiedzi

A więc czy zna ktoś jakiś sposób na sprawne wyciągnięcie wtrysków z głowicy jakiś patent lub coś co mogło by pomudz bo ja dziś walczyłem całe popołudnie złuzyłem prawie całe WD-40 i udało mi się wyjąć jedna sztukę. Reszta zapieczona na amen drugi udało mi się zruszyć i trochę się obraca ale ni ho ho nie mogę go wyciognąć. Więc proszę was o pomoc bo wiem że ludzie na forum wyciągali i je regenowarli samodzielnie.

 

Zakładam nowy wątek bo nigdziej na forum o tym nie znalazłem były tylko tematy o samodzielnej naprawie wtrysków, ale ani słowa o ich wyciągnięciu

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem najmniejszych problemów z wyjęciem wtrysków. Ale proponuję taką metodę: zalać na noc WD40, poluzować trochę "pazurki" a rano odpalić silnik. Ciśnienie powinno wypchnąć wtryski z głowicy. Zaznaczam, że nie próbowałem takiej metody.

Edytowane przez lamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Troche stary temat, ale warto odpowiedziec.

Jak nie masz przyrzadow to wyjmujesz uchwyt trzymajacy wtrysk obracasz go (do "gory nogami") i zakladasz ponownie (bez sruby oczywiscie). Nastepnie na srodku (gdzie jest otwor na srube) podkladasz cos plaskiego i twardego (np dlugi bit od wkretarki), zeby koniec uchwytu wtrysku sie podniosl. Wtedy przy pomocy dlugiego preta (np przedluzka do klucza 1/2") uderzasz delikatnie w koniec uchwytu i wtrysk zacznie powoli wychodzic.

Jak wyjdzie troche to podkladasz cos grubszego i tak dalej.

Nie krec wtryskiem, bo jezeli jest zapieczony to go rozkrecisz na pol i brud dostanie sie do srodka. Pilnuj czystoci na obu polaczeniach wtrysku, zeby brud sie nie dostal oraz po montazu dokladnie oczysc je wraz z przewodami wysokiego cisnienia.

Edytowane przez Archibald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja podejrzałem kiedyś w warsztacie specjalistyczne urządzenie które dorobił mi znajomy bo też miałem problem z 2 wtryskami, nie pomogło używanie WD-40, nafty , kręcenie na boki itp. straciłem na to 2 dni a z pomocą tego narzędzia wszystko trwało 2 minuty.

Generalnie wygląda to tak że jest nakrętka identyczna jak w przewodzie wtrysku do której pionowo dospawany jest pręt około 30 cm długości.

Nakręca się to na wtrysk, później nasuwa się na pręt coś a'la ciężarek około 5 kg i na drugi koniec nakręca się nakrętkę większą niż średnica "ciężarka".

Teraz wystarczy pukać ciężarkiem przesuwając go energicznie w górę pręta i wtrysk po kilku uderzeniach bezproblemowo się wysunie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Temat stary, pewnie go rozwizałeś w serwisie ? Miałem to samo. Polewanko niewiele daje. Było okropie zapieczone. Zwróciłem się do serwisu diesla w Mrągowie. Zanim im zleciłem temat poprosiłem ich wyjaśnienie, o co biega i dlaczego tak ciężko.

 

Stwierdzili że w mocno starych tematach mój 11 lat (2004) tak bywa.

 

Pokazli mi przyżądy którymi to wyciągają, (myślałem że będzie z tym problem, tajemnica czy coś, ale nie - twierdzili że przygotowują film na UT)

Stwiedziłem że wiedzą o co chodzi, madzie zostawiłem na cały dzień. Mieli pompę hydrauliczną i zestaw wibracyjny na spręzone powietrze.

 

Wtryski wygądały paskudnie, brązwo czarne nagary na ściankach. Silnik nieuszkodzony. Całość nie była tania / 416 zł,

 

Ciekawostką jest to że jak twiedził koleś, że niektóre samochodu potrzebują kilku godzin działania na jeden wtryskiwacz. Można tylko współczuć właścicielom.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ściema i tyle. Do wyciągania wtrysków używa się pompy hydraulicznej. Wyjęcie wtrysku trwa 10 minut. Cena była dobra. Za 1 wtrysk liczą sobie po 300 zł za wyjęcie. Jak się urwie to nie kasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

mary22 a próbowałeś go wyciągnąć bez ściągacza? Mnie też straszyli, że wtryski korodują i nie wychodzą, a moje wychodziły jak korki z szampana :-)

Jak nie dasz rady go wyciągnąć, to polewaj go odrdzewiaczem przez kilka dni. Temperatura silnika i preparat zrobią swoje i być może wyjdzie po dobroci.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!