Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeszukałem forum, wydaje mi się że skutecznie bo nie mogę odnaleźć poszukiwanego wątku.Otóż po wymianie filtra pp pojawił się problem z nawiewem,czasami załącza się automatycznie czasami nie włącza się więc uderzam dłonią w kolumnę środkową od strony pasażera i nawiew się włącza czasami trzeba uderzyć kilka razy aż zaskoczy. Na wysokich obrotach działa bez problemu gdy zmniejszam na dwójkę słychać terkotanie i coraz wolniejszą pracę tak jakby dmuchawa miała się zatrzymać. Czasami wszystko działa wzorowo i nie wiem o co tu chodzi. Dzisiaj zajrzałem do komory filtra pp jest czysto. Jeśli ktokolwiek ma jakiś pomysł na cudowne działanie lub nie włączanie się nawiewiu to proszę o poradę. Megane II 1.6 16V 2003 HB klima auto.

 

Dodano: 10 maj 2013 - 10:25

Szanowni forumowicze. Zakupiłem, zamontowałem nową opornicę/rezystor wydałem kilka stówek na nówkę no i niestety objaw nie ustąpił. Nawiew działa dopiero po kilku uderzeniach w konsolę od strony pasażera tak jak działał , włącza się na 4 biegu gdy zmniejszamy nawiew na dwójkę obroty spadają ze słyszalnym delikatnym stukotem aż po chwili totalna cisza, nawiew nie działa.Przypomnę że problem z nawiewem nastąpił po wymianie filtra ppyłkowego(poprzedni użytkownik serwisował pojazd w ASO tylko nie wiem czy i kiedy był wymieniany filtr bo wyglądał nieziemsko,wcześniej wszystko dzałało bez najmniejszego problemu) czy ktokolwiek ma jakieś sugestie w tym szokującym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki tam jest dostęp, ale sprawdziłbym stan silnika i wtyczki zasilającej. Jak nie chce ruszyć nawiew to zakręć wiatrakiem i wtedy spróbuj ponownie uruchomić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontowałem wentylator nawiewu i okazało się że po podłączeniu pod aku nie kręci. Zdemontowałem szczotki które okazały się zbliżać ku swemu kresowi, przeczyściłem delikatnie komutator który wyglądał jakby przypalony i dalej nic. Uderzyłem kilka razy w os wirnika złożyłem do kupy podłączyłem pod aku i silniczek chodzi. Zamontowałem wentylator odpaliłem samochód i nawiew działa jakby nigdy nic.Ale teraz pojawił się kolejny problem, jako że sprawdzałem wszsytkie bezpieczniki i ten przekaźnik które są w kabinie skasowały mi się przebiegi w kompie, szyby opuszczają się skokowo co kilka cm, świecą się stale swiatła STOP oraz pojawił się komunikat ABS/ESP SYSTEM FOULTY. Czy ktoś ma pomysł o co tym razem biega????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby musisz przyuczyć (jak szyba będzie zamknięta to przytrzymaj przycisk podnoszenia szyb kilka sekund w pozycji zamykania).

Sprawdź wtyczkę czujnika hamulca, jak również sam czujnik (jest zaraz nad pedałem hamulca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby przyuczone - sterowanie bez problemów, wtyczka czujnika stop jak i on sam sprawdzone, wyciągnąłem kilka mm grzybek z czujnika i światła stop już nie świecą bez przerwy, komunikat zniknął. Ale tu niespodzianka po przejechaniu ok. 10 km pojawił się inny komunikat- electronic fault- cóż tym razem za dziwo natąpiło?. Co więcej nie wiem czemu komp wskazuje że srednie spalanie mam teraz na poziomie ok 10 l a było przed skasowaniem się kompa ok 8l czym te cuda mogą być powodowane???

 

Dodano: 19 maj 2013 - 13:24

Wymieniłem wentylator dmuchawy, cała automatyka chodzi bez najmniejszego ale, dosłownie chodzi i chłodzi.Wszelkie komunikaty znikły, zużycie paliwa w normie. Jak ktoś z Gdańska ma problem z wymianą wentylatora tudzież modułu - służę pomocą (teraz po kilku razach montażu i demontażu zajmuje mi to 1-2h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!