Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciągłe stuki w przednim zawieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Dźwięk podobny jest do dźwięku podczas otwierania korkociągiem wina w małym pomieszczeniu (echo niesie po budzie auta) :-)

 

A jak byś np uderzył kluczem od koła w wannę koła zapasowego bardzo podobny dźwięk właśnie teraz mnie to strasznie męczy ruszanie i hamowanie pojedyncze puknięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie to i ja podepnę się do tematu,a mianowicie rano jest wszystko ok,auto bez żadnego stukania i pukania z przodu,ale jak tylko temperatura wzrośnie na zewnątrz to czuć stuki na kierownicy i przy zakręcaniu takie dziwne trzaski,wczoraj na szarpakach wyszedł prawy sworzeń wahacza do wymiany i nie wiem do końca czy on może dawać takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro auto do mechanika i zobaczę jaka będzie diagnoza i jak będzie po wymianie sworznia.Trochę poczytałem o tym stukaniu u innych i może łożysko na mcPersonie,jak to można sprawdzić wie ktoś?

 

[ Dodano: 2010-07-08, 20:26 ]

Witam ponownie , wymieniłem amortyzatory z przodu i niby było ok,ale dzisiaj po przejechaniu 200 km zaczęło znowu stukać coś z przodu i czuć to na kierownicy.Nie mam już cierpliwości do tego auta.Cały czas coś.Może wymienić płyn od wspomagania ten jest już za stary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Panowie jak kolega pisał o stukach z przodu megi to ja mam ten sam problem na diagnostyce wszystko ok choć uczuliłem pana że z przodu mam stuki od roku

ale wszystko ok układ kierowniczy ,drążki,końcówki,drążek kier, a gdy wjadę w dziurę łagodną jest wszystko dobrze ale gdy pojawi się krótka gdzie koło nagle wpada to masakra w środku słychać mocne głuche stukanie pomocy bo nie wiem co jest megi 98 1,6 75KM classic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam to samo w mojej megi wszystko ok ale ciągłe stuki na diagnostyce gosć nie znalazł nic ,choć zwracałem Mu uwagę na stuki z przedniego zawieszenia jak znaleźliście powód dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

**********************************

W moim scenicu 2000 dti jest taki problem: gdy parkuję auto, czyli cofam na skręconych kołach w lewo na maxa i podczas odbijania kierownicą aby auto

**********************************

wyprostować nastepuje takie "brzdęknięcie". Jest to słyszalne po prawej stronie w okolicy koła prawego. I też zdarza się taka sytuacja (ale rzadziej) gdy

**********************************

ruszam na skręconych kołach na maxa w lewo i odbijam aby wyprostować auto i nastepuje takie brzdęknięcie. Dodam iż to zjawisko występuje tylko w tych dwóch

**********************************

przypadkach, podczas kręcenia kierownicą. Podczas normalnej jazdy na zakrętach, na łukach nic się nie dzieje.

**********************************

Coś w rodzaju jakby sprężyna gdzies przeskoczyła.

**********************************

I takie jeszcze moje spostrzeżenie, teraz jak jest snieg to zjawisko niewystępuje. Wiadoma rzecz, łatwiej sie obraca kołami na śniegu niż na suchym asfalcie, małe opory.

**********************************

Auto byłem sprawdzić i wszystko jest ok, żadnych luzów, rozbierali cały mcperson i jest w porządku, maglownica i drążki nie mają luzów. Oczywiście nic nie

**********************************

znaleziono, panowie mechanicy mówią że takie sytuacje sa trudne do zdiagnozowania. Mówią że można śmiało jeździć, drązki, końcówki zawieszenie nie ma żadnego

**********************************

luzu także nie ma niebezpieczeństwa.

**********************************

Czy ktoś miał lub ma podobną sytuację ze swoja renią to proszę o posty może cos się da ustalić.

**********************************

Pozdrawiam.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!