Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,jak wyglada zerwana poduszka silnika prawa,jakie zadanie ma ten sznurek,ruszajac ja to skrzypi i jest wyczuwalny luz.Czy to podlega wymianie i od tego moga być stuki przy ruszaniu .Czy to jest pduszka olejowa czy zwykla z góry dzieki moi drodzy.Pozdrawiam :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Hej a mam pytanie czy zerwanie bądź uszkodzenie tej poduszki albo i ewentualne złe jej ustawienie może mieć wpływ na stuki po wjechaniu w dziurę bądź w obniżenie drogi. Czy jest coś takiego możliwę proszę o odpowiedź jak ktoś z was się spotkał z czymś takim dzięki pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może stukać przy ruszaniu. Uszkodzona poduszka pod silnikiem daje o sobie znać szczególnie w momencie wysilania silnika, czyli na przykład jak ruszasz lub gwałtownie puszczasz gaz. To krytyczny moment, działają spore siły i silnik ma ochotę wyskoczyć sobie z gardzieli. Jak poducha jest uszkodzona to w tych momentach jest taki efekt. Inna sprawa to, że zazwyczaj przy walniętej poduszce podczas jazdy przy pewnej prędkości obrotowej buda potrafi wpadać w wibracje. Przy przejeżdżaniu przez dziury raczej nie powinno stukać.

Te stuki przy ruszaniu i na dziurach to w przypadku mojego samochodu były niedokręcone sanki po jednej z napraw. Zdiagnozowane przypadkiem, mechanicy ręce rozkładali. Na sankach są ponoć jeszcze jakieś tuleje, czy coś takiego, i z tego co czytałem wiele razy to ich uszkodzenie może powodować takie efekty. Jak wiesz, że z zawieszeniem jest wszystko OK to ja bym zaczał od sanek.

 

Co do ustawiania poduchy to ja robię to tak, że zakładam nową i dokręcam ją nie maksymalnie. Wsiadam do samochodu i na ręcznym kilka razy próbuję ruszyć samochodem. Po tym dokręcam poduchę na maksa. Nie wiem czy to trzeba w ogóle robić, ale na pewno nie miałem nigdy problemów z poduchami po ich wymianie.

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no dziękuję ślicznie za twoją opinie, jeśli chodzi o poduszkę tą ,o której mówisz tą skręconą centralna na dole ( Ósemka ) jest wymieniona na nową Hutchinson. Jeżeli chodzi zatem o zawieszenie można śmiało powiedzieć że kompletne wymienione, zastanawia mnie jeszcze mocowanie górne amortyzatora ale wymieniłem co prawda na nowe jakiś zamiennik nie jakiś markowy nie wiem czy to by miał jaki kolwiek wpływ. Dodam że rano jak odpale samochód i wycofuje z prakingu to tak jak b chrupocze mi jadąc do przodu oczywiście chrupocze, takie chrobotanie właśnie z prawej strony po nierónościach natomiast jak jade po asfalcie i jak wjade w dziure albo jakieś obniżenie następuje właśnie taki stuk powiedział bym nawet walniećie jak by ktoś uderzył z większą siłą w jakiś metal.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A łożyska amortyzatorów są OK? Też może dawać taki efekt i stukać, choć przy ruszaniu to nie jestem pewny, ale na nierównościach to na pewno. Ewentualnie jak wymieniane były poduchy amortyzatorów to zobacz czy na pewno zostały dobrze dokręcone. Nie wiem jak to wygląda w Scenicu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łożysko wymienione i poskręcane na pewno dobrze, ja zawsze jak coś dokręce mam potem nie raz problem odkręcić. Nie wiem co to może być chyba pozostało mi czekać i słuchać może po drodze ktoś coś mi podpowie. Ale dziękuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Bo drążek skrzyni biegów drga na postoju oraz przy ruszaniu strasznie rusza się do przodu i tyłu. W załączniku dodaje poduszkę górną tą największą przy rozrządzie. Czy może być tak, że z lewej strony jak patrzy się na zdjęcie jest bliżej tego metalu a z prawej strony jest oddalony od tego metalu.

post-73995-0-37854500-1434720607_thumb.jpg

post-73995-0-22910700-1434720610_thumb.jpg

post-73995-0-04120000-1434720613_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążek lata bardziej przez tą dolną poduszkę pod silnikiem - taka wykręcona aluminiowa. Ta u góry niby olejowa. Wymieniałem bo skrzypiało przy ruszaniu. A wspominane przemieszczanie się lewarka to niestety uroda megane I. Wybierak biegów jest na sztywnym pałąku a nie na linkach jak w innych autach, modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!