Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzechotanie


FluenceSportWay

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Renault Fluence SprtWay 2 litry benzyna 16v, rocznik 2011, przebieg 22 tys

Problem, a właściwie problemy być może przyczyna jest jedna

problem 1 - czasem z silnika na wolnych obrotach dochodzą dziwne stuki, nie ma reguły zimny czy ciepły silnik jak ma ochotę to coś stuka (ale nie w serwisie) stuki nie są regularne ot takie od niechcenia

problem 2 - zawsze na kreskę przed 4 tys obrotów coś zaczyna grzechotać w silniku i jet to objaw stały na który zawsze mozna liczyć

problem 3 - zawsze na początku jazdy zanim silnik się rozgrzeje nawet jeśli stopniowo acz stanowczo chce się przyspieszyć to silnik się dławi, jak dać mu na siłe to się odetka (no ale nie tędy droga z niwolnika nie masilnika)

 

Czy ktos tak miał i co było tego przyczyną?

Liczę na wiadomości zanim rozkręcą mi silnik do śróbki

Pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witaj

Mam podobmy problem z tym, że muli tylko wtedy jak długo postoi na słońcu tak z 8-9 godzin. Rano gdy wyjeżdżam do pracy i jest chłodniej to prawie jest o.k. Natomiast jak po robocie wyjeżdżam rozpalonym na słońcu autem to mam dokładnie takie samo mulenie, które można złamać tylko ostrym pałowaniem. Jak się silnik nagrzeje to jest wszystko tak jak powinno być.

Co do nieregularnych stuków to występują tylko przy zimnym silniku ( w zimę masakra ).Po nagrzaniu silnika w całym zakresie jego orotów jest dobrze dlatego po pojechaniu do ASO spece powiedzieli, że jast wszystko O.K i musiałbym zostawić u nich samochód na noc aby rano mogli to zdiagnozować.Nie mam na to czasu :mrgreen:

Ja osobiście podejżewam KZFR lub za gęsty olej, który jak się nagrzeje i rozrzednie to lepiej napełnia hydraulikę i któraś lekko wadliwa szklanka przestaje chałasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam.

Sprawa skończyła się na wymianie rozrządu - łańcuch ze ślizgami, koła wałków ssącegi i wydechowego. Grzechotanie ustało

Pozdrawiam

 

Dodano: 08 kwi 2016 - 11:15

No i minęło 70 tysięcy kilometrów i grzechotka powróciła. Czy ktoś może w tym czasie miał podobne objawy i czy udało mu się je usunąć? Auto jest już mocno po gwarancji i nie uśmiech mi się wymienianie wszystkiego co mądre głowy z Renault wymieniły ostatnim razem.

Jak do tej pory pozostałe objawy czyli stuki i mulenie dzielnie trwają przy mnie <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie znowu rozrząd i uszkodzony napinacz.

Zdaje się, że w Nissanie była akcja serwisowa na napinacze, do Renault chyba nie trafiła.

Nie pozostaje nic innego jak ponownie wymienić rozrząd, chyba że hałas dobiega z zaworów i czas na ich regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!