Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego Megane RS


megane_rs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

na początku przedstawię się bo jestem tu zupełnie nowy. Mieszkam w podwarszawskiej miejscowości. W tym roku cyknie mi 40l i postanowiłem raz w życiu zrobić coś tylko dla siebie. Proszę złośliwie nie komentować. Wiem jak to może być odebrane, ale mam to w nosie. Zresztą towarzyszka małżonka wyzłośliwia się już od tygodnia.

Mój wybór, po prawie półrocznych poszukiwaniach, padł na Megane RS z zawieszeniem CUP. Ciężko było się zdecydować, ale udało mi się znaleźć Pana, który kupił takie auto miesiąc temu. Przejechaliśmy się i już po chwili wiedziałem, że chcę tego auta.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Mam do szanownych użytkowników kilka pytań i będę zobowiązany jeśli uda mi się uzyskać odpowiedzi:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

- zastanawiam się czy warto inwestować w nagłośnienie Bose (3200 + 20 zł). Czy to rzeczywiście gra "o niebo lepiej" niż 3d sound by Arkamys?

- czy w tej wersji nagłośnienia też jest bluetooth (chciałbym bezprzewodowo rozmawiać)?

- czy w tej wersji też jest usb do ładowania telefonu?

- muszę podjąć decyzję "kolorystyczną" i waham się między czarnym a ciemnym szarym... w jakim Waszym zdaniem kolorze najlepiej prezentuje się megane coupe?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Generalnie jestem szalenie podekscytowany zakupem dlatego bardzo przepraszam za nieco naiwne pytania.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

na samochód przyjdzie mi poczekać ok 2 miesięcy no ale cóż... jedyny od ręki jaki znalazłem w kraju ma kolor żółty, który dla mnie jest po prostu za odważny.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pozdrawiam serdecznie

J.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Arkamys gra przeciętnie. Więc wnioskuję, że do Bose warto dopłacić. Tym bardziej, że ich seryjne nagłośnienie w innych markach jest w wielu testach chwalone.

2. Nie mogę tego znaleźć ale zapewne tak.

3. USB do ładowania telefonu? To zacofany jestem. Jak nie ma to zawsze ładowarka pod gniazdko zapalniczki.

4. Zawsze Megane RS kojarzyło mi się z pięknym soczystym zółtym. W broszurze widziałem te oba co podałeś i ciemny szary prezentował się korzystniej. Na żywo nie miałem okazji widzieć żadnego z nich.

A, i teraz przeczytałem, że żółty widziałeś i za odważnie wygląda :) Cóż, chyba w posiadaniu takiego auta także i to chodzi :)

A nie zastanawiałeś się nad Focusem ST? Cenowo porównywalny, ale bardziej uniwersalny i przystępniejszy jako auto na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.Nie jestem audiofilem, w Grand Scenicu mojej żony (2010r) jest 3d by Arkamys i gra nie najgorzej. Sprzedawca jednak bardzo namawia mnie na Bose. Nie ma w salonie niczego z tym systemem do posłuchania, więc zastanawiam się czy warto dopłacać.

- co do USB, moja żona w aucie ma coś co sie nazywa audio connection box, właśnie z USB i non stop ładuje telefon przez kabelek. W sumie zapomniałem o zapalniczce ;-)

- nie, na żółty się nie odważę. Zresztą szczerze to wcale jakoś mi się ten kolor nie podoba. Ciemnoszary widziałem na żywo i wyglądał nieźle. Sprzedawca twierdzi, że czarny jest jeszcze fajniejszy. Kupuje auto na 18 cal felgach i w tej opcji jest tylko felga w kolorze czarnym (generalnie moda na te czarne felgi jakoś mi nie podpasowała). Boję się że czarne felgi i lakier to za dużo. na zdjęciach niby ślicznie to wygląda, ale na żywo nie widziałem. Najwyżej za kilka dni rzucę monetą ;-)

- nie myślałem o focusie ST, patrzyłem przez moment na Focusa RS, ale cena duzo wyższa. To auto ma być TYLKO dla mnie i coupe jest jak najbardziej wskazane. Jedno rodzinne auto już mam. Nie patrzę na ten zakup przez pryzmat użyteczności auta. liczy się frajda z jazdy i banan na buzi.

EDIT:

patrzę teraz na focusa ST i jednak nie. Dodatkowo na Megane RS dostałem 15% rabatu i auto skonfigurowane według moich potrzeb (z bose) wychodzi 106k zł. taniej niz w fordzie i ładniej ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak wychodzi to cenowo, ale może warto chwilę poczekać i rozważyć wersję Meganki RS RB8 http://www.autocentrum.pl/newsy/nowosci/renault-megane-rs-red-bull-racing-rb8-goraco/

Kolorystycznie prezentuje się bardzo fajnie i wg mnie lepiej niż szary czy czarny.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto tylko dla Ciebie i nie potrzebna praktyczność to oczywiście Meganka z Focusem wygrywa stylistycznie.

Ajj. RB8 zabójczo wygląda.

Ale jeśli użytkownik megane_rs nie chce rzucającego się w oczy żółtego to raczej tej nie będzie chciał wersji. Przynajmniej dla mnie rzucać się w oczy będzie jeszcze bardziej.

A taka ciemnoszara, nierzucająca się w oczy cupeta, zostawiająca na światłach pozostałe auta i odchodząca na autostradzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz może w Zabrzu autko? Jak nie to zgłoś się poprzez ten link: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77152&st=1900&start=1900

do użytkownika bzyku_flashi - obecnie najlepszy sprzedawca sportowych Renault w Polsce ^^ (ma RB8 za około 120 tys zł ;) )

Zapraszam również tu: https://www.facebook.com/#!/groups/500899099959321/ (jeśli masz Faceboka - to tjest to grupa dla uzytkowników Megane Sport / RS w Polsce ^^ )

Na wszelkie Twoje pytania chłopaki z grupy na Facebooku czy też poprzez tuningforum spokojnie odpowiedzą - zresztą jak przejżysz ostatnie strony tematu to sam zobaczysz ile już wiedzy tam jest ;)

 

Pozdrawiam - Szymon

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info. Ja swojego RS skonfigurowałem na łączną kwotę brutto 105 500 zł (po rabacie) Dziś odebrałem fakturę pro forma. W poniedziałek podpisuję umowę leasingową. Do poniedziałku muszę też podjąć najtrudniejszą decyzję: kolor ;-)

120 tys przekracza założony przeze mnie budżet.

Dzięki za linki. Już śpieszę poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał wybór: czarny a szary to bez wątpienia wziąłbym szary i na takim kółeczku jak na tym zdjęciu:

 

Regulamin forum jasno mówi o zasadach wklejania zdjęć :D - Prezes

 

Niby szara myszka a spod świateł ucieka pierwsza :D Czarnych aut jest dużo poza tym wydaje mi się, że akurat Meganka traci na uroku w tym kolorze. Ale wybór należy oczywiście do Ciebie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od 5 tygodni mam M Coupe (kolor biały) z Bose i gra bardzo fajnie. W porównaniu z tym co jest w Focusie to nawet nie jest niebo a ziemia. To zupełnie inna galaktyka. I podobno też obecność Bose sprawia, że auto jest lepiej wyciszone (gdzieś takie głosy słyszałem :)). Natomiast z Arkamys nie miałem do czynienia.

Na pewno będziesz zadowolony :) Ja też dokonałem "nierozsądnego" zakupu i poza małymi trochę denerwującymi drobnostakami (wady montażowe, które są i jeszcze będą naprawiane na gwarancji) absolutnie nie mam prawa do narzekań. Auto jest obłędnie piękne. A co dopiero RS! Gratluję świetnej decyzji.

 

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam użytkowników megane rs

Rozważam zakup takiej meganki i w związku z tym mam pytanie szczególnie do użytkowników w okolicy Wrocławia: gdzie jeździcie? czy macie jakieś miejsca, w których można trochę poszaleć, czy ktoś używał toru "rakietowa"? Brak możliwości szybkiej jazdy gdzieś w miarę legalnych lub całkowicie legalnych miejsca trochę mnie od zakupu odstrasza. Ew do rozważenie megane grandtour gt, ale to już nie to samo.

Pozdrawiam z Wrocławia:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

@megane_rs

 

Jak wygląda u Ciebie pogląd na Megane RS po paru latach po zakupie?

Jakie okazały się koszty eksploatacji? Zawieszenie, amortyzatory, klocki, tarcze, inne koszty jakie itd.

Czy masz u siebie system start/stop? Jeśli tak czy da sie to trwale wyłączyć?

Ja przymierzam się powoli do zakupu. Poluję na jakiś dobry egzemplarz. Przez rok jeździłem megane III coupe 2.0Turbo 180koni. Super auto było, ale jakiś s.syn mi je troszkę ponad rok temu ukradł.... :angry: a podobno francuzów nie kradną...

Teraz nastawiam się na RSa, ale chcę policzyć ile w takie auto trzeba włożyć. Nastawiam się na zakup auta 4-5letniego z tego co widzę chodzą po 40 do 75tyś i wiele jest niestety powypadkowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 2 lata a uzywam go ponad rok, jedyny koszt to przegląd po 20 tysiącach - 760 zł

Dwa razy miałem naprawy na gwarancji.

Auto kupiłem z przebiegiem 5000 km ...... po skończeniu 40-tu lat ..... taki prezencik, jestem mega zadowolony. Pomału wprowadzam w nim zmiany, sprężyny EIBACH już są, teraz będzie wydech, IC większe i progamik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!