Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Shell v-power nitro +


Gielar

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem za to ciekawy skąd tak silne placebo "w rodzinie". Jak zatankuję w niemczech to aż wycieraczki lżej chodzą... Przecież to jest brednia na maxa. No na LPG faktycznie widziałem różnicę, ale na PB czy ON nigdy. Ani w słyszalnej pracy silnika ani w spalaniu... 80% paliwa leję we Francji, czasami zdaża mi się zatankować w Szwajcarji gdzie ropa jest niemiłosiernie droga a tłumaczą się tym, że jest dużo czystrza. No może i jest ale filtry tańsze jednak. Co do wpływu na pracę silnika - zerowy. Mimo takiego zajefajnego paliwa i tak co drugi tankujący wlewa uszlachetniaczy do oczyszczania wtrysków. Tankuję więc w 4 krajach, w polsce na Orlenie od zawsze i nigdy nie zauważyłem różnincy.

Chociaż faktycznie 10 - 12 lat temu kiedy jeździłęm na codzień XR2-ką, w Częstochowie na BP mieli paliwo znacząco lepsze od innych. Kurs do Gdyni wiązał się ze spadkiem spalania 10% na tym paliwie. Ale to jest już przeszłość zaprzeszła. Teraz nie czuję w żaden sposób różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zatankuję w niemczech to aż wycieraczki lżej chodzą... Przecież to jest brednia na maxa

Wiesz, pewnie to różnie bywa ale jeśli kilka razy powtarza się podobna sytuacja to robi się z tego reguła. Na samo spalanie ma także wpływ płynność jazdy, jakość asfaltu/betonu. U nas nawet tzw autostrady i drogi szybkiego ruchu są marnej jakości( co jadę A2 do Wawy to widzę kolejne skazy) a co by nie mówić to jazda po prostym jest wydajniejsza niż po falującym.

Co do tego Nitro to widzę, że średnio z odczuciami. Na mojej pobiskiej stacji(stacja bez nazwy ;) ) jest tylko zwykłe paliwko z Orlenu i tankuje tam kupa super bryk więc myśle, że ogólnie nie jest tak źle z tymi paliwami ale trzeba uważać.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

Passat B5FL 2004r. 1.9tdi 130km. U mnie po zalaniu Shell nitro + ( to z środkiem czyszczącym wtryski, wczesniej zalana była verva diesel 98 ) po przejechaniu około 5-10km na autostradzie silnika zaczął szarpać, stracił moc, zaczął przerywać, zaświeciła się kontrolka ABS. Ze 120km/h zwolniłem do 60km/h, 1500 obr/min.

Po przejechaniu następnych około 5-10km silnik zaczął chodzić równiej niż przedtem, nie szarpie na wolnych obrotach, chodzi płynniej, jest milszy zapach i nie kopci. Spadło również spalanie o około 0,5 litra.

Teraz nie wiem czy jest coś nie tak z silnikiem, czy po prostu paliwo przeczyściło wtryski ( przepaliło ten syf z wtrysków ) i zastanawiam się czy lać dalej to paliwo jak są tak dobre efekty, czy lepiej lać normalną Verve diesel 98, czy może jak najszybciej zmieszać to Nitro + z jakimś innym paliwem w celu uniknięcia uszkodzenia wtrysków.

Liczę na odpowiedź czy ktoś miał podobne objawy, albo ogólnie o wypowiedzenie się w tym temacie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...czy po prostu paliwo przeczyściło wtryski ( przepaliło ten syf z wtrysków )...

jakieś ogólnobezprzytomniepowtarzane sloganowe bujdy...

może zacznij od wymiany filtra paliwa? bo co niby w tych wtryskach miałeś mieć, co miało się przepalić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś "nagary" ? To czemu akurat problem wystąpił po zatankowaniu, a wcześniej jak było jeżdżone cały czas na Vervie 98 to nic nie było ? Zbieg okoliczności ? Wątpię... I żeby po tym zbiegu okoliczności jeszcze silnik zaczął lepiej chodzić. Więc ty skończ z tym swoim "mondrakowaniem" i jak się nie znasz i nie wiesz co napisać poza tym aby nabić sobie posta to się nie wypowiadaj, bo skoro jeździsz francuzem... to tyle mam do powiedzenia :!:

 

Kolega myśli, że jak jeździ niemieckim to może obrażać użytkowników aut francuskich, zalecałbym daleko idącą ostrożność w takich sformułowaniach :!:

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Jame123, że jeździmy autami francuskimi to nie znaczy, że możesz użytkowników tych aut obrażać. A co do DPF-a to jest filtr cząstek stałych stosowany w nowoczesnych silnikach diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo skoro jeździsz francuzem... to tyle mam do powiedzenia
najczęściej tyle do powiedzenia mają właściciele większości ludowozów, nie tylko ty... szczególnie tych po dziadku z niemiec, co to płakał jak sprzedawał...

masz dizla od 3 miesięcy i już się robisz bohaterem, a ja się ciebie pytałem podstawowe pytanie po zakupie pojazdu - zmieniłeś ten filtr paliwa? czy to może ten v-power przepchnął syf z filtra i przy okazji przedziurawił go...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie wiem czy jest coś nie tak z silnikiem

 

dobre je wszystko, bo to we tedei mosz, tak to mo pracowoć, dej mu czos dotryć sie musi i bedzie huloł

 

W taki sposób to proszę sobie w domu rozmawiać a nie na forum ogólnym :!: :!:

 

:!:

Edytowane przez Rxe.Megane
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!