Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dziwne wtryski...


darkside1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio miałem problemy z odpaalaniem auta. Pierwsze co mi do głowy przyszło to wtryski(kręci ale nie zapala) Dziś padł całkowiecie można kręcić do końca świata-nic z tego nie odpala. Zrobiłem próbę przelewową podczas kręcenia. Patrzę a tu 3 wtryski leją... a przecież przy kręceniu nie powinień żaden lać. Wyjąłem je a tu SZOK- trzy wtryski delphi o nr EJBR01801A a jeden 28232242. Mam pytanie w związku z tym czy tak może być? Czy nie powinno być tak że wszystkie mają takie same numery? Jeśli nawet mogą być takie to czy to nie wpływa na jazdę parametry itd? Nie wiem teraz co dalej robić czy dawać do regeneracji wszystkie 4 czy dokupić jedną sztuke EJBR01801A i mieć wtedy wszystkie identyczne i dopiero regenerować.Liczę na pomoc.Pozdrawiam!;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt może i masz rację. W weżykach widać duzo powietrza a tak chyba być nie powinno... Jak krecił mi to po chwili pojawiał się bład wtrysków.A czy jeśli się lało paliwo na próbie to niekoniecznie muszą to być wtryski a np któraś z przyczyn podanych przez Ciebie? Co byś na moim miejscu teraz zrobił.Jechać i dać je na sprawdzenie czy zamontować spowrotem i szukać przyczyny gdzie incziej?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przewodzie paliwowym bezpośrednio dochodzącym do silnika nie powinno być powietrze. co prawda jest zaworek odpowietrzający, ale mimo wszystko nie powinno być.

co bym zrobił? sprawdził czy się układ nie zapowietrza, sprawdził stan filtra, podpiął pod CLIP, by zczytać wartości...

wyrywanie wtrysków to IMHO zaczynanie od d... strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) na CLIPie można bardzo dużo dowiedzieć się o silniku, bez jego rozbierania/demontowania. trzeba tylko umieć interpretować podane wyniki.

2) zakład wyda opinię o wtryskach, jak je już wyciągniesz - to można zrobić, jak już wszystkie inne wersje zostaną wyczerpane.

3) samemu trzeba pilnować podstawowych rzeczy, by wykluczyc je od razu - stan paliwa w zbiorniku, jakość (o ile sie da) paliwa, stan filtra paliwa, powietrza itp.

4) ja jeszcze doradzę Ci dolewanie do paliwa oleju 2T. w silnikach 1,5 lubiały padać pompy wysokiego ciśnienia z powodu opiłek. poczytaj o tym w innych miejscach na forum. 100-200 ml na bak nie zaszkodzi, a poprawi smarowanie w układzie paliwowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a przecież przy kręceniu nie powinień żaden lać.

A gdzie żeś to wyczytał? Niesprawne wtryski leją już podczas rozruchu i to jest częstą przyczyną, że silnik nie zapala. Jak leje jeden to tylko dłużej trzeba kręcić i zapali, przy trzech lejących ma prawo w ogóle nie zapalić.

Ten o innym numerze jest od słabszej wersji 1,5 dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5dci 82km

 

Dodano: 12 cze 2013 - 21:30

dodam jeszcze jedno.Nie wiem czy to ma znaczenie czy nie.Wczoraj rano nie chciał odpalić.Wieczorem mi sie udało.Myślałem że dzisiaj rano nie będzie problemu a to znowu to samo.Jednak jak wczoraj udało mi się go zapalić to nie leciał czarny dym z rury.Gazowałem i nie było dziwnych objawów poza tym że trząsł sie mocno.Ostatnio jak już jeździłem to na postoju mocno nim trzesło,ale obroty nie falowały,jak jechałem już problemu takiego nie było.Zatrzymywałem się na światłach i znowu trzepało w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lejące wtryski największy problem sprawiają przy rozruchu. Po uruchomieniu mogą nie dawać żadnych objawów że leją. Tak było u mnie, zapalał za dziesiątym razem a po uruchomieniu chodził jak malina. Pod warunkiem oczywiście, że podczas jazdy nie było mocno pod górkę. Cały czas mam na myśli lanie na przelewach a nie końcówkach rozpylaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!