Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

To by miało jakiś sens bo przy tym niby "zwarciu" w okolicach chłodnicy coś pyka jak by się chciało załączyć a nie mogło, raz mi dmuchawa szalała i bezpiecznik pod fotelem "10" był spalony,wiąże się to w jakiś sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić wszystkie wtyczki przy silniku i komputerze wtrysku oraz BSI (tz.wypiąć i wpiąć spowrotem). A urwane przewody w kostce pod fotelem napraw ,bo one też do czegoś służą i coś ci w samochodzie nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nel dzięki za zainteresowanie wizualnie w aucie działa wszystko, nie działała tylna szyba ale po zlutowaniu działają wszystkie jak należy , możliwe ze komputer szwankuje jak woda była w schowkach pod nogami? czy jednak coś w podłączeniu lub okablowaniu nie łączy ,"zwiera"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka pod fotelem nie powinna mieć wpływu na pracę silnika (teoretycznie). Na wszelki wypadem zaizoluj te urwane przewody taśmą.

Przykład wiązki silnika ,musi być do wersji po lifcie bo są inne wtyczki. http://allegro.pl/megane-ii-lift-1-9-dci-wiazka-instalacja-silnika-i3408677720.html

Poprawiłem link - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te urwane już zlutowałem i do łask tak jak pisałem wyżej powróciła tylna szyba(wiec raczej z powodzeniem,dodam ze pinów nie udało się wyciągnąć i poszło na "ostro" poza kostka).Dodam że jakby zaśniedziałych kabli było więcej niż te 2 urwane bo trochę"osadu" zielonego pod kostką było, i nie wiem czy pozostałe kable mimo tego że są w kostce to "stykają", dlatego chcę wszystko prze lutować na"ostro".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem tego problemu ze złączem pod fotelem jest obecność wody w schowkach. Radzę uporać się z tym problemem, bo będzie coraz gorzej. Pierwsze co to odróżnić kanały odpływowe z podszybia i dokładnie wysuszyć gąbki pod nogami. Zapewne po rozłączeniu tej kostki okaże się, że problem jest też z innymi połączeniami, nie tylko tymi dwoma. To śniedzenie kontaktów będzie postępować, aż przewód oderwie się od złącza.

Ja akurat nie lutowałem tego na "ostro", chociaż to też jakieś rozwiązanie. :!:

Po rozłączeniu wyczyściłem wszystko sprayem typu kontakt (było sporo zielonego nalotu). Sprawdziłem każdy przewód czy dobrze trzyma się złącza. Wadliwych przewodów było kilka par. Poradziłem sobie z tym stosując złącza goldpinowe, takie lutowane na przewody - wtyk i gniazdo + koszulki termokulczliwe. Wszytko odpowiednio zabezpieczone i już ponad rok nie ma z tym problemów i w każdej chwili można rozłączyć tak jak to producent przewidział. Tylko trzeba dokładnie osuszyć schowek pod nogami.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kable wyczyszczone sprawdzone jak i pozostałe wiązki ( od kompa i wszystkie pod maską) s psikane "kontaktem" wyczyszczone kompresorem i znowu s psikane, dodatkowo wyczyszczony zawór ciśnienia paliwa ( nie wymieniłem o ringów bo akurat nie były nigdzie dostępne)i NIC ! Kicha ! dalej jak się światło zapalało i szarpał tak dalej szarpie....(problem nie tkwi w kablach ani zwarciu tak czuje a jakiś czujnik czy coś, w jakimś temacie było poruszone samo wyłączanie się silnika objawy podobne światła się zapalają zdarzy się że silnik zgaśnie i to by pasowało do objawów ale brak konkretów i jak się z tym uporać) HELPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzi mi do głowy jeszcze jedna rzecz. Klemy na akumulatorze. Dobrze siedzą na biegunach akumulatora. Klema plusowa jest dobra, bo możliwe, że na klemie plusowej jest jakaś chwilowa przerwa na bezpiecznikach? Może warto pójść tym tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcześniej na clipie auto miała parametry jak "młoda dziewica"

Z TEGO tematu wynika inaczej.

Odnoszę wrażenie, że ten temat jest kontynuacja tamtego, bo opisujesz w nich ten sam problem. Jak to jest?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damiar, zgadza się założyłem 3 tematy ( wszystkie dotyczą tego samego,a w raz z rozwojem opisywałem inne objawy i przypuszczenia)najpierw podłączyłem u znajomego na kompa i wykazał błędy pokasował w tym ten p0606 i wszystkie usunął, następnie jak objawy się nasiliły podjechałem już do mechanika (błędu p0606 nie było)ani nic konkretnego do czego mógłby się przyczepić dodał tylko aby zajrzeć pod fotel a tam już reszta znana.Jeśli możesz proszę połącz tematy aby nie zaśmiecać i nie wprowadzać ludzi w błąd ( sorry).Mozliwe że to coś z czujnikiem położenia wału lub z którymś z czujników na "pedałach" ??

Tematy, o których mowa połączyłem - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega proponował ci abyś podpiął samochód pod Clipa - czyli interfejs dedykowany do renault.Piszesz że miałeś błąd P0606 ,jest to kod błędu odczytany na interfejsie uniwersalnym a on ci prawdy nie powie. Clip ma kody o nazwie DF....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!