Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny wężyk przymocowany do skrzyni biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś wymieniałem osłonę pod silnikiem i zauważyłem , że do skrzyni biegów przymocowany jest jakiś wężyk z jednej strony jest gumowy i kończy się jak by go ktoś obciął a z drugiej ma plastikową końcówkę wielkości gniazd słuchawkowego , czy ktoś wie od czego to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia nie mam , ale czy od pompy wody odchodzi jakiś sklraplacz? Bo jedyna rzecz gdzie widziałem czysty gwint to okrągły przedmiot od spodu co jest połączony z paskiem chyba rozrządu?Wydaje mi się że to pompa ale pierwszy raz coś naprawiam więc się nie znam.Jak ktoś widział kiedyś osłonę pod silnik to na środku są takie 2 dziurki on kończy się prawdo podobnie nad nimi pewności nie mam

 

Jeżeli nikt nie będzie wiedział to zdejmnę osłonę w wolnym czasie i zrobię zdjęcie.

Edytowane przez daro76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze skrzyni nie wychodzi żadna rurka, poza odpowietrzeniem, ale ono znajduje się od góry, Albo w postaci plastikowej puszki 3x3x3 cm albo w postaci plastikowej rurki średnicy ok 1,5 cm i długości 20-25 cm zakończonej lejkowatą końcówką.

Od dołu nie ma rurek. Nie napisałeś też o jaką przekładnie chodzi automatyczną czy ręczną, bo te mogą się różnić i w automacie może tam być jakaś rurka.

Poza tym coś mieszasz, skrzynia biegów jest po drugiej stronie silnika niż rozrząd.

Na Downloadzie znajdują się serwisówki proponuję je sobie ściągnąć i zapoznać się z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ,ale gdzie ja napisałem że wężyk wychodzi ze skrzyni? napisałem że jest przymocowany do skrzyni a to różnica widzę że bez zdjęcia się nie obejdzie więc jak będę miał chwile to je zrobię. Skrzynia jest 6-biegowa ręczna .Dzięki tym co odpowiedzieli ,a koledze z wężykiem od akumulatora to bez komentarza?

:)

Edytowane przez daro76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a koledze z wężykiem od akumulatora to życzę zmiany lekarza i bez komentarza

I tu kolega nie ma racji, bo jak najbardziej taka rurka sobie dynda w okolicach skrzyni biegów.

Radzę powstrzymać się z takimi komentarzami

Przepraszam ,ale gdzie ja napisałem że wężyk wychodzi ze skrzyni?

że do skrzyni biegów przymocowany jest jakiś wężyk

To przecież nie ja pisałem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem treść posta bo nie lubię głupich komentarzy ,2 ostatnie cytaty się zgadzam,

I kolego wiem że coś dynda w okolicy skrzyni bo o to pytam z czego to?, zrobię zdjęcie to rozwieje wątpliwości.

Kolego ,że jest coś do czegoś przymocowane to nie znaczy że podłączone, wężyk chwycony jest plastikowym paskiem do obudowy skrzyni ,dokładnie opaską plastikową do przewodów elektrycznych .Wężyk jest po prostu w powietrzu i dlatego pytam co to jest?

Edytowane przez daro76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fotki rurki od aku.

http://megane.com.pl/topic/27293-rurka-przy-akumulatorze/

Może ktoś u Ciebie dał badziewny aku i niebyło gdzie jej wpiąć, więc sobie dynda.

A w międzyczasie daj zdjęcia tego co jest u Ciebie w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i wracam do tematu i od razu wyjaśnię sam bo już się dowiedziałem.

 

W moim przypadku chodziło o ten wężyk:

 

thumb_hosting_zdjec_1371934225__w1.jpg thumb_hosting_zdjec_1371934393__w2.jpg

 

przy okazji kolegę przepraszam różne modele posiadają różne opcje mi jeszcze wyjaśniono , że może być jeszcze jeden wężyk który podpięty jest do łoża akumulatora i gdy jest wyciek to odprowadza elektrolit na zew.

a mój wężyk jak go nazwałem to wężyk od klimy, który odprowadza wodę kiedyś został wyrwany z pod osłony termicznej i tak został dyndać

dołączam zdjęcia gdzie ma być on wpięty dla potomnych:

 

thumb_hosting_zdjec_1371934757__w3.jpg thumb_hosting_zdjec_1371934828__w4.jpg thumb_hosting_zdjec_1371934865__w4a.jpg

 

myślę że możemy zamknąć ten temat.

 

Drugi temat tak przy okazji: w moim przypadku denerwowało mnie dziwne przerywane buczenie podczas jazdy najlepiej słyszalne przy prędkości 50-70 km/h powyżej milkło lub zagłuszał silnik.

U mnie stwierdzono uszkodzenie łożyska pół osi .jak by nie wymienić to prowadzi do poważniejszej awarii.

Pozdro dla wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!