Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasek rozrządu ( zaufać czy nie)


wiadom

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!! jeżeli chodzi o rozrząd to umnie to samo,na zimnym silniku słychać piszczenie jakiegoś łożyska...posiadam fakturę na wymiamę paska rozrządu,małe koło,duże koło,

koło rozrządu które kosztowało 1293pln.czy jest to koło zmiennych faz rozrządu.Wszystkie części zostały wymienione w marcu 2006r.,teraz nie wiem co mam zrobić i co jeszcze wymienic,bo chyba żadne z tych kół nie nawaliło.POMOCY.TE PISZCZENIE DOPROWADZA MNIE DO ZŁOŚCI. :-x :-? :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Sprawa faktycznie nie jest łatwa. Ja postąpiłbym tak: sprawdziłbym kwity, ewentualnie naklejki (wiele warsztatow nakleja przy wymianie rozrządu naklejkę z info o przebiegu przy którym rozrząd byl robiony w celu umożliwienia samym sobie weryfikacji czy już pora na kolejny rozrząd bo wielu "inteligentów" nie wie co to jest i czy i kiedy mieli wymieniane). Jesli kwitów na wymiane brak, a pacjent zarzeka sie ze byl robiony podjedz do warsztatu kolegi (nie ASO, SHELL Autoserv itp) - niech wymienią ci sam pasek - koszt paska to grosze, z robotą będzie 100-150 zł a będziesz miał gwarancje ze Ci sie nie zerwie. Hałasy spod rozrządu łatwo wyłapać - szum to rolka napinająca - koszt koło 200 zł + koniecznie pasek + robota (pasek zawsze warto zmienić jak sie tam grzebie). Terkotanie + ewentualne ubytki płynu chłodzącego silnik to pompa (poziom plynu nalezy spawdzac tak samo jak poziom oleju!!!) - pompa jak terkocze (przepraszam za naśladownictwo, ale jest to typowe trrrrrr) to też łatwo poznac no i wtedy najlepiej nie chrzanić sie i zrobić komplet. Całość w ASO lub Shell to od 1000 w gore, w warsztacie kolegi to ok 700. W duzych stacjach zawsze twierdzą ze jak sie to rozbiera to koniecznie trzeba zrobic całość (bzdura), u małych nie powinno być problemu. Przejścia z rozrządem miałem (wszystkie opisane) w poprzednim samochodzie (nikomu takich nie życze) i stąd takie doświadczenia. Aha - jeszcze bardzo wazna sprawa - jak zobaczycie kiedykolwiek ze temperatura silnika wzrasta bardzo szybko (powyżej 90 stopni oczywiscie) to zgasic silnik, na pobocze i assitance (zadnego jechania z wlaczonym nadmuchem ciepla) ja w ten sposób uratowałem w rozrząd jak strzeliła mi pompa (jak na złość 400 km od domu w środku pola) - w warsztacie powiedzieli ze pierwszy raz widzieli zeby pasek był luźny a glowica cała!

 

Pozdrawiam noworocznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich

Trochę latek już mam i samochodzików na zmieniałem , powiem krótko sobie nie wierze i innym tym bardziej . Jesli kupuje autko dla siebie to pierwsza rzecz jaką robię to wymiana rozrządu i płynów oraz filtrów. bo później koszty mogą być straszne i zero przyjemności z jazdy.

pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku

amitt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!