Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Konsultacja w sprawie sprzedaży


endrju.m

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie koledzy,

 

Posiadam Scenica I Ph II z grudnia '99. Po zimie i bardzo jesiennej (desczowej) wiośnie pojawiły mi się wykwity rdzy. Pojawiły się w "standardowych" miejscach: tylne nadkola u dołu oraz w szczelinach między nadkolem przednim i progiem. Dodatkowo jedno przy tyle lewych tylnch drzwi. Są one stosunkowo niewielkie, a koszt naprawy u lakiernika dość niedrogi (konsultowałem dziś). Planuję sprzedać ten samochód po wakacjach i chciałem się umówić na naprawę tych elementów, lecz lakiernik doradził mi tego nie robić. Argument? Lepiej pokazać nabywcy, co i jak i spuścić z ceny, inaczej można stać się podejrzanym o próbę sprzedaży bitego auta. Co wy o tym sądzicie? Dodam, że auto chcę sprzedać jak najbardziej uczciwie, nie chcę tylko maskować aby się sprzedało. Pytanie brzmi zatem: Naprawiać i pokazywać nabywcy zdjęcia przed naprawą, czy sprzedać w dobrej cenie jak jest?

 

Nadkole tylne prawe

IMG_1211.JPG

 

Nadkole tylne lewe (tylko zagięta krawędź pokryta rudą)

IMG_1214.JPG

 

Łaczenie nadkole-próg przód prawy

IMG_1212.JPG

 

Łaczenie nadkole-próg przód lewy

IMG_1218.JPG

 

Rant ćwriarki tylnej lewej przy drzwiach

IMG_1217.JPG

 

Poza w/w usterkami nadwozia, samochód jest w pełni sprawny i zadbany. Lekier na reszcie karoserii bez zarzutów (normalne ślady z racji na wiek). Podwozie też bez oznak korozji. Technicznie w pełni sprawny. Silnik benzyna 1.6 16V przebieg 140 tys. km. Przegląd robiony w zeszłym miesiącu. Samochód sprowadzony w zeszłym roku z Niemiec, krótko u mnie było, ale taki był plan, żeby go sprzedać po roku. Wszystko po to, by nie stracić za dużo na nim. Choć teraz nie wiem czy to możliwe. Dzięki za pomoc!

Edytowane przez endrju.m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawić jak jest, i opuścić cenę o koszt naprawy. Lakiernik dobrze radzi.

Popraw fotki zgodnie z zasadami ich zamieszczania na tym forum.

http://megane.com.pl/topic/43298-regulamin-dodawania-zdjec-meganecomplhosting-zdjec/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kilku potencjalnych klientów Cię odwiedzi i zacznie marudzić, że w 14 letnim samochodzie jest rdza to szybko naprawisz :mrgreen: pamiętaj, że ludzie oczekują cudów od aut ponad 10letnich ... (ideał, igła po dziadku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie

 

jeżeli możesz to zrobić w miarę tanio to zrób to. W razie czego masz zdjęcia i możesz pokazać co i jak było.

Większość ludzi będzie Ci marudzić, że trzeba wstawki pewnie zrobić itd, itp.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram bezpośrednich przedmówców, nie wiesz kiedy go sprzedasz a niezabezpieczone miejsca w lepszym stanie nie będą. Nie lakierujesz całych elementów tylko robisz zaprawki - wiec trudno mówic że ukrywasz naprawy blacharskie. Ludzie kupuja oczami i oczekuja auta w idealnym stanie za grosze i nawet jak dasz uczciwą cene żeby ktoś mógł to sobie poprawić to i tak za "zardzewiałe auto" będą oczekiwać nie wiadomo jakich upustów.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!