Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę megane II


Przemo_73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę prosić was drodzy formułowicze o ocenę samochodu oto link

Mój odnośnik

 

Ewentualnie jeśli ktoś z Łódzkiego ma do sprzedania megane II rocznik 2003-2004 silnik 1.4 lub 1.6 benzyna to proszę o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiony przód,tył,drzwi z lewej strony nie trzymają linii,środek zniszczony,przebieg ok.250-300 tys. km czyli klasyczny egzemplarz z importu.

 

Że z przodem coś tam było to ok, ale po czym stwierdzasz że tył ?

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się od czego ten głosnik i czemu ja takiego nie mam :) Nawigacja gdzieś wybyła B)

 

Tak wyślizgana kierownica faktycznie wskazuje na przebieg znacznie większy :mrgreen: Normalnie na bokach jest perforowana a tu gładka ;)

I ewidentnie różni się kolorystycznie samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim w ocenie samochodu ,odpuszcze sobie to autko i szukam dalej.

Gdy coś znajdę wstawię wam drodzy forumowicze do oceny.Pozdrawiam.

Edytowane przez Przemo_73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zderzak w meganie na tyle zawsze ma inny kolor, bo to plastik. Nie skreślałbym tego tyłu.

Środek zniszczony? Też też bym tego nie powiedział. Mam meg2 od nowości, 144tyś, i kierownica już jest mocno starta. Zresztą pewnie więcej dowiedziałbym się o swoim sprzedawanym aucie od oglądającego :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze mnie świerzbi aby odpowiadać w takich postach. Kupujemy używany samochód a chcemy żeby był idealny... nawet jeśli zderzak był malowany to co? To znaczy że miał dzwona i jest wspawane pół nowego przodu, nikt nie myśli o tym że zdjęcie zderzaka to 15 min. i jak ktoś zahaczy na parkingu to taniej jest kupić zderzak na szrocie za 150zł niż malować za 300zł. Ja uważam, że jak jest blisko zawsze warto pojechać i zobaczyć na własne oczy, zdjęcia nigdy nie oddadzą w 100% prawdy (bo albo retusz albo zrobione byle jak)

Edytowane przez grzesik1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie i wypisywanie bzdur typu przód robiony, tył robiony itp bez żadnego potwierdzenia jest niepoważne. Dokładniej to robione co ?

Zderzak, maska, błotniki, klapa to elementy rozbieralne i nie zawsze po ich ponownym montażu, wyjdzie równo. Kto patrzy na plastiki, które można wymienić ?

Drzwi nie trzymają linii - i co w związdku z tym ? móje drzwi ani z jednej i ani z drugiej nie są w idealnej linii, a auto mam bezwypadkowe.

Wnętrze auta w normalnym stanie, rysa tu, wytarte tam, nic nadzwyczajnego, w końcu to 11 letnie auto, nie jest nowe.

Odonośnie różnicy w kolorze klapy i zderzaka - albo jestem ślepy, ale ja nie widzę żadnej różnicy

Przebieg 300 tys w silniku benzynowym bez gazu w 11 lat ? wątpie

Po zdjęciach, auto wygląda ładnie i najlepiej jechać zobaczyć, bo wklejając oferty aut na forum do oceny i opieranie się na opinii innych nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są rzeczy na które można zwrócić uwagę patrząc na zdjęcia, ale tak naprawdę dokładnie sprawdzić można dopiero po oględzinach na żywo i wtedy ocenić (warto, nie warto). Dlatego jeśli jest blisko to warto pojechać no chyba, że na zdjęciach widać że samochód jest kompletnie zajechany albo ktoś rozpozna egzemplarz który oglądał i wie że nie jest wart uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zastanawiałem się od czego ten głosnik i czemu ja takiego nie mam :) Nawigacja gdzieś wybyła :)

 

Tak wyślizgana kierownica faktycznie wskazuje na przebieg znacznie większy :P Normalnie na bokach jest perforowana a tu gładka :P

I ewidentnie różni się kolorystycznie samochód ;)

 

To jest miejsce na głośnik a nie głośnik, część aut tak miało.

Nie wszystkie meganki miały perforowane kierownice, np moja też ma gładką.

Jeżeli nie jesteście czegoś pewni to nie doradzajcie komuś, bo tak zawsze ktoś będzie gdybał i odradzał.

 

 

Weź Vin, poproś kogoś na forum żeby sprawdził albo podjedź do najbliższego salonu Renault i sprawdź auto

Edytowane przez Lukasz_Koszalin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!