Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z serwisem


arczier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Oddałem moje auto na naprawę prawej szyby (nie działa), zamówili części wymienili zapłaciłem. Jadę autem do domu, zatrzymuje mnie kierowca na światłach i mówi mi że cały czas święcą mi się światła stop i nie widać kiedy hamuje. Stanąłem na najbliższej stacji, po uruchomieniu silnika światła cały czas świecą się;/ zadzwoniłem do mechanika ( już po jego pracy), powiedział że oni nic nie robili czego nie zgłaszałem pewnie źle włożona żarówka lub jakieś zwarcie. Widziałem że dziś i tak nie zrobię, więc pojechałem do domu. Po drodze próbowałem uruchomić tempomat - nie działa , ograniczenie prędkości działa - Oniemiałem. Po przyjeździe do domu odłączyłem jedną lampę i drugą to nawet sam 3 stop świecił(bez wciśniętego pedału). Dobrałem się do czujnika pedału hamulca i tu zonk - wypadł z mocowania co było bardzo dziwne bo ciężko tam cokolwiek przypadkowo wyciągnąć. Usadziłem go na miejscu stop przestał świecić tempomat nadal nie działał. Ponownie go wyjąłem i zobaczyłem że głowica stykająca się z pedałem jest ruchoma - i jak się później okazało był wciśnięty, bo udało mi się go wyjąć do miejsca pomalowania fabrycznego.

I nagle światła i tempomat sprawne.

Na moje oko to wina serwisu, próbowali spreparować kolejną usterkę. Sprawdzałem to na wszystkie sposoby, i nie ma możliwości zahaczyć o pedał hamulca i wcisnąć go na siłę. Samoistne wypadnięcie czujnika też nie wchodzi w grę bo jest naprawdę dobrze osadzone. Jak sama mogła wcisnąć się też głowica czujnika? pracuje jak tzw. "tyrtyrka" i naprawdę ciężko mi było to wcisnąć.

Do tej pory nie miałem problemu ani z światłami i tempomatem ani z tym serwisem

Nie wiem co mam o tym myśleć, tak jak napisałem wcześniej podejrzewam serwis. W poniedziałek za dzwonie do właściciela serwisu, poinformuje go o zaistniałej sytuacji- znając życie pewnie się wyprze. Nie mniej jednak,z tego powodu mogło dojść do jakieś kolizji z mojej winy, gdzie ktoś mógł być poszkodowany jak również ja sam. Z kontaktuje się również z moim prawnikiem - zobaczymy co powie. Mam świadka (moja żona) i jestem zdesperowany założyć sprawę w sądzie.

Przepraszam za taki długi opis ale chciałem żebyście wiedzieli wszystko - Co mam robić? wypadł komuś samoistnie ten czujnik, może ktoś niechcący o niego zahaczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba było cokolwiek robić tylko natychmiast wrócić do serwisu ,a jeżeli było to dośc daleko to wezwać pomoc drogową i odstawić autko do sewisu oczywiście na ich koszt, gdyż jazda z niesprawnymi "stopami" to duże ryzyko zwłaszcza w mieście.A teraz to napewno nic im nie udowodnisz ,a żona to dobry świadek ale nie koniecznie wiarygodny przy spornych sprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I jak to się w końcu potoczyło? To jest problem, żeby udowodnić takie działania mechanikowi. Gdybyś zauważył wcześniej, jeszcze w warsztacie... no ale wiadomo jak to wygląda. Tyle dobrze że kierowca Ci zwrócił uwagę a nie policjant.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samoistne wypadnięcie czujnika też nie wchodzi w grę bo jest naprawdę dobrze osadzone.

Jak najbardziej jest to możliwe ;) Sam miałem taki przypadek tylko u mnie światła stopu przestały działać i był lakoniczny komunikat usterka elektroniki, klucz serwisowy też się zapalił. Wystarczyło poprawić czujnik przy pedale hamulca. Także ja bym nie tworzył teorii spiskowych, mógł to być zbieg okoliczności... chyba, że naprawiałeś u "Mariana w garażu".

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!