Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tylne szyby


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiem, że temat był wałkowany ze sto razy, czytałem sporo na ten temat, ale każdy problem był rozwiązywany stykami itp..

Nie działają mi tylne szyby elektryczne.. Rozebrałem pół samochodu i dotarłem do silniczka on jest sprawny, w kostce przy silniczku prądu nie było, potem sprawdziłem przy przełącznikach i również nie było, przed chwilka wyjałem bezpieczniki od tylnych szybek i w nich też nie ma prądu..

Tutaj własnie moja głowa się kończy.. Powiedzcie mi co dalej robić? Za co się zabrać?

 

Dodano: 27 lip 2013 - 22:29

nikt na calym forum nie potrafi mi nic doradzic ani pomoc? ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie robilem, ale to nic nie zmienia, bo jak wspomnialem wczesniej w skrzynce z bezpiecznikami nie ma pradu przy bezpiecznikach od tylnych szyb

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 29 lip 2013 - 22:22

Nie wiem co jest próbowałem zrobić je na krótko i to samo nic.. Dałem plusa prosto do bezpiecznika i niestety nic, w kostkach od przełączników tylnych nie ma prądu, potem dawałem plusa prosto do kostek i jakoś też nie działało nie mam zielonego pojęcia co jest grane.. Wyjąłem ten kawałek plastiku jeszcze nad bezpiecznikami i tam jest jedna kostka podłączona pod wysokość lamp, druga podłączona pod ustawienia jasności wyświetlacza, natomiast jest jedna kostka niebieska podłączona do jakiegoś plastiku, ale nie ma tam żadnego przełącznika ani nic, tylko od przodu jest takie ala malutki schowek identyczny jak ten na zdjęciu niżej

REGULAMIN FORUM JASNO MÓWI O ZASADACH ZAMIESZCZANIA ZDJĘĆ NA FORUM :!: - Prezes

Jest tam jeszcze jedna kostka czarna i wisi sobie, nie jest podłączona do niczego.. Możcie mi powiedzieć co to jest? w razie co mogę podesłać zdj jeszcze tego wszystkiego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luźnymi wtyczkami się nie przejmuj, to może być kostka np od ESP. W końcu to są wiązki standardowe, takich luźnych wtyczek w aucie masz kilka. Pewnie o tym nawet nie wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem poniżej jeszcze zdjęcia kostek o których mówiłem, tak dla użytkowników, może akurat ktoś zobaczy i na coś wpadnie, bo może tam był kiedyś guzik od blokowania tylnych szyb, któraś kostka była od tego, a ja się tak męczę? No nie mam już pomysłów co może tam być nie tak, a nikt mi tu nie może niczego poradzić..

REGULAMIN FORUM JASNO MÓWI O ZASADACH ZAMIESZCZANIA ZDJĘĆ NA FORUM ;) - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, po co rozbierasz kolejne elementy? Gdzie masz umieszczone przełączniki sterowania szybami? Szyby działały i przestały działać?

Masz w ogóle jakieś schematy czy tak sobie w ciemno dłubiesz?

Napisałem Ci już, nie szukaj luźnych wtyczek, skoro do dej pory wszystko działało, a teraz przestało to nie będzie wina tych wtyczek. Jak do tej pory nie były podłączone to ich nie ruszaj bo nie w tym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, szyby nie działały od początku jak go kupiłem i teraz natchneło mnie by je zrobić, prądu ewidentnie nie ma już w skrzynce z bezpiecznikami przy bezpiecznikach od tylnych szyb.. I gdzie dalej szukać problemu? Dlaczego w skrzynce z bezpiecznikami nie ma tam prądu?

 

Dodano: 30 lip 2013 - 18:17

Przełączniki są za ręcznym, między fotelami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś to dziwne masz. Wg dokumentacji jaką posiadam podnośniki powinieneś mieć na rączkach drzwi. Na panelu przy regulacji wysokości świateł powinieneś mieć dodatkowy przełącznik blokady szyb tylnych. Wygląda mi to jakby ktoś dołożył elektryczne szyby, w oryginale były pewnie na korbkę.

Jeżeli tak jest to trudno tu będzie coś poradzić.

Takie rozwiązanie z przełącznikami tylnych szyb pomiędzy fotelami przednimi stosowane było w Megane I PhI

Od przełączników jest pociągnięta wiązka wzdłuż tunelu hamulca ręcznego do konsoli centralnej, pod popielniczkę.

Następnie kable lecą na bezpieczniki i na przekaźnik sterowania szybami tylnymi w UHC.

Tyle rozeznałem. Ściągnij sobie NT 8200 oraz noty do Megane I (1999) tam musisz rozeznać co i jak.

Nie ma też gwarancji że to kiedykolwiek działało, z tego co piszesz taki już kupiłeś. Możliwe że poprzedni właściciel rozpoczął montaż podnośników, ale projektu nie zakończył.

Mogę się mylić ale takie właśnie mam wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się do końca nie zrozumieliśmy, bo chyba nie napisałem, że jestem posiadaczem coupe ;p

Z przodu elektryczne szyby działają super i korbek nigdy nie było, a z tyły korbek raczej założyć się nie da, bo szyby nie są otwierane w dół tylko uchylane na boki jak to w coupe. Z tego co mi się wydaje w coupe nie dało by się założyć z tyłu na podparciach do rąk bo brzydko by to wyglądało. Jak ściągnąłem przyciski tylne to włąśnie zwrócilem uwagę, że kable od wtyczek lecą równo z ręcznym. Ty mi tutaj rozpisałeś bardzo ładnie jak to wszystko wygląda ze strony elektrycznej, ale zastanawia mnie cały czas co jest przyczyną braku prądu w skrzynce z bezpiecznikami w miejscach bezpieczników tylnych szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posiadaczem coupe

Ja staram się pomóc, a Ty se jaja robisz. Skąd mam niby wiedzieć że masz kupete ;) Trzeba było to napisać w pierwszym poście.

Megane ma 4 wersje nadwoziowe, założyłem że masz HB. A ty z czymś takim wyjeżdżasz

Sorki koleś le tak się nie robi. Poza tym sterowanie otwieranych tylnych szybek chyba powinno być z przodu, na panelu regulacji położenia świateł, albo na konsoli centralnej. Nie znam tego modelu, praktycznie nie maiłem z nim do czynienia.

Sprawdź przekaźnik w UHC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomnialem o tym kompletnie napisac, moj blad, przepraszam. moglbys powiedziec mi cos wiecej o tym przekazniku? gdzie szukac? jak sprawdzic? bo tu az tak bardzo zorientowany nie jestem. Chyba ze znajde cos na ten temat na forum?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!