Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dyskoteka w tylnej lampie


artus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Wyczyściłem styki w kostce i pomogło :mrgreen: :lol: :lol: . Bardzo dziękuję. Żeczywiście zabrudzony był styk od masy. Nawiasem mówiąc, to ciekawie zrobiło się jak wyjąłem żarówkę od kierunkowskazu. żarówka od pozycyjnych i stopu mrugała przy włączonym kierunkowskazie bardzo szybko nawet bez wciśniętego hamulca.

W każdym razie teraz wszystko jest OK.

Pozdrawiam, Misiuń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam. Mam podobny problem i nie wiem od czego zacząć naprawiać. Na początku wyglądało to tak: po włączeniu świateł pozycyjnych lub postojowych, a następnie naciśnięciu "Stop" mrugały wszystkie lampy stopu przez kilkanaście sekund i była dyskoteka, a później wszystko było normalnie. Myślałem, że może samo przejdzie. Po jakimś czasie problem się pogłębił, ponieważ po włączeniu świateł postojowych lub pozycyjnych, lampy "stop" palą się przez cały czas nie wciskając pedału hamulca. W przypadku wyłączenia świateł, lampy "stop" gasną i działają normalnie przy każdym naciśnięciu pedału hamulca, jednak wtedy oprócz lamp "stopu" zapala się oświetlenie deski rozdzielczej i światła postojowe przednie. Po przeczytaniu niektórych postów wywnioskowałem, że może to być problem z masą. Jeśli tak, to czy chodzi o to połączenie przewodem z akumulatora do karoserii, czy też jest jeszcze gdzieś indziej połączenie masy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie z kolei problem jest podobny, ale....dzieje sie to na dwóch lampach. Po włączeniu kierunku prawego jest wszystko ok, lecz gdy wcisnę hamulec, kierunkowskazy przestają działać a na desce świeci się kontrolka od świateł przeciwmgielnych. Kiedy puszczę hamulec wszystko wraca do normy. Gdy z kolei włączę kierunkowskaz lewy to żarówka kierunków przygasa i zaczyna się dyskoteka na światłach stopu, a na desce zaświeca się kontrolka przeciwmgielnych. Zaczęło się od prawych kierunków przeszło na lewe i nie wiem co dalej. Jeśli ktoś potrafi pomóc prosze o radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kej.o, nie jest ważne jaka jest kolejność wariowania lamp, diagnoza i terapia ta sama co wcześniej opisana. Szukać przyczyny do skutku. Jeśli nie w lampach to dalej po przewodach w stronę deski rozdzielczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy lewej lampie bodajże jest taka złączka najczęstszym powodem dyskoteki jest brak masy przeczyść styki żarówki na pewno pomoże czasem trzeba przelutować kabel w kostce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Dyskotekę w tylej lampie przerabiałem rok temu. Wystarczyło przeczyszczenie styków. Obecnie pojawił się inny problem. W prawej tylnej lampie światła brak. Tzn kierunkowskaz i stop działają ale nie działa światło drogowe. Może ktoś to już przerabiał? Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawej tylnej lampie światła brak. Tzn kierunkowskaz i stop działają ale nie działa światło drogowe. Może ktoś to już przerabiał? Jakieś sugestie?

Właśnie odkryłem u siebie identyczną akcję. Myślałem, że żarówka, wymieniłem i nic, dalej światła brak :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że chodzi o światła postojowe (ewentualnie pozycyjne). Źle napisałem poprzednio. Żarówki i bezpieczniki sprawdziłem. Są w porządku. Chyba że któreś z bezpieczników obok akumulatora odpowiadają za światła. Tam nie sprawdzałem. Poza tym bezpiecznik jest chyba od całej strony a więc nie miałbym światła z przodu i z tyłu. Problem jest tylko z tylnym światłem.

 

[ Dodano: 2008-03-06, 22:25 ]

Znalazło się rozwiązanie mojego problemu. Niestety kosztowało mnie to 30zł. Okazało się że nie łączyła kostka ale taka która jest schowana za osłoną obok dźwigni do otwierania maski. Osłonę trzeba zdjąć ( niewiele pracy) i zobaczymy wiązkę kabli i naszą kostkę. Standardowo czyszczenie styków i światło znowu świeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!