Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie taka sprawa jest do Was, otóż przeczytałem w instrukcji że po otwarciu autka z pilota powinno sygnalizować to świecenie kierunków, w moim bolidzie natomiast otwiera i zamyka zamek z pilota ale niestetry nie sygnalizuje światłami kierunkowskazów. Miał moze ktoś z Was taki przypadek i jak temu zaradzić, nie jast to uciążliwe ale lubię jak wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy działa Ci prawidłowo oświetlenie wnętrza?

U mnie jest tak, że jak otwieram jest sygnalizacja, jak zamykam i wszystkie drzwi są domknięte to błyska 2 razy, jak któreś są niedomknięte to nie błyska wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, okazuje sie ze ja tez tak mom w moim aucie, do tej pory myslalem ze tak poprostu musi byc, auto mam od pol roku sprowadzone z niemiec i nie mam za bardzo jak porownac do innych meganek, bo nikt znajomy nie ma:), U mnie oswietlenie w srodku dziala tak jak powinno, ale przy otwieraniu i zamykaniu nie mam zadnej sygnalizacji.

Wlasnie rzucilem okiem na instrukcje i tam nie znalazlem wpisu ze musi byc sygnalizacja, moze ona wystepuje jak kos ma jeszcze w samochodzie autoalarm i to on sygnalizuje aktywacje alarmu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ona wystepuje jak kos ma jeszcze w samochodzie autoalarm i to on sygnalizuje aktywacje alarmu??

Tak, to człon alarmu jest za to odpowiedzialny. Jam mam np. podłączone nie pod kierunki ale pod postojowe - ot takie udziwnienie ;-) Dodam jeszcze, że jest też sygnalizacja dźwiękowa lub nie w zależności jak długo naciskam przycisk na pilocie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem i nie wypowiadam się więcej, bo z moich wiadomości wynikało, że to "modzik" alarmowy za to odpowiada - widzę że się myliłem :-(

Dodam tylko, że u mnie jak załącza się alarm to mrugnie raz i jeden sygnał a jak rozbrajam alarm to dwa razy mrug mrug i dwa razy pik pik. Jak coś nie tak (wył alarm) to daje kilkakrotnie znak dźwiękiem ( sygnalizacja, że coś się działo z autem) ale to wszystko robi skrzynka alarmowa. Przy zamykaniu "CZ" brak jakichkolwiek efektów poza pstryknięciem samych zamków ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam

Panowie taka sprawa... po otwarciu autka z pilota powinno sygnalizować to świecenie kierunków....

 

Mam MI 1.9D/98 klima. Nie mam żadnego alarmu a kluczyk jest radiowy. Zamknięcie sygnalizowane jest podwojnym mrugnieciem kierunków a otwarcie jednym.

 

Pytanie: mój kluczyk otwiera auto czasem z odległości 50m. Wszyscy się dziwią i twierdzą, że muszą podchodzić do auta na mniej niż metr. Czy mój kluczyk jest normalny? Taki zasięg wydaje mi się zbędny.

 

Dodatkowo jest taki bajer, że jak otworzę auto pilotem ale nie otworzę żadnych drzwi bocznych (klapę bagażnika można) to po okolo 30 sekundach auto się samo zamyka.

Dzieki temu bajerowi kolega miał jednak kłopot: otworzył auto pilotem - położył kluczyk w bagażniku bo coś z niego wyjmował a następnie... opuścił klapę bagażnika :mrgreen: - i w tym momencie klap! - autko sie zamkło (a drugi kluczyk w domu - 500km od auta ).

 

Aby ten bajer nie zadziałał, wystarczy po otwarciu pilotem, uchylić i zamknąć którekolwiek z drzwi bocznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a drugi kluczyk w domu - 500km od auta

W takim wypadku zabiera się dwa kluczyki lub pije więcej lecytyny ;-)

Ja jak robię taką odległość to mam oba kluczyki przy 'D' coby potem nie było niespodzianek jak w razie czego jeden zatrzasnę lub padnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy miałem M1 to na początku nie miałem założonego alarmu - sygnalizacja była tak jak opisują inni. Po załozeniu firmowego alarmu pojawił się taki kwiatek, ze przy włączonym automatycznym blokowaniu drzwi podczas jazdy, podczas przekraczania granicznej prędkości migały wszystkie kierunki. Było to dziwne i niebezpieczne - takie miganie awaryjnymi bez powodu. Po wymianie alarmu na starszy typ przez 2 lata jak posiadałem ten samochód żadnych problemów. Może na rynek niemiecki były inne wymagania homologacyjne i dlatego nie ma sygnalizacji? Teraz mam M2 - muszę sprawdzić czy to automatyczne zamykanie w ciagu 30 sekund ignoruje bagażnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

Posiadam Renault Megane 1.9 dti RT 98KM rok 1999, problem jaki sie pojawil z centralnym zamkiem jest taki, że drzwi przednie pasażera czasem są zamykane/otwierane, z automatu a czasem nie. Problem występuje zarówno przy otwieraniu z kluczyka jak i od środka.

Czy ktoś może coś doradzić?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!