Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kabel


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, posiadam w swoim Megane II nawigację Carminat 5000 (z małym wyświetlaczem) + zmieniarka. Chcę podłączyć odtwarzacz MP3 pod wejście AUX.

Tu jest problem, gdyż brak wejścia aux w tym radiu ale niby w menu jest możliwe do aktywacji. Tu moje pytanie.

Posiada ktoś schemat podłączenia aux pod kostki które są z tyłu radia. Może pod zmieniarkę ale jak?

 

Proszę o pomoc. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety czytałem ale po wymontowaniu radia są tam całkowicie inne złącza nawet testowałem podłączając kabelki od mp3 odpalonego i nic. Aktywowałem wejście AUX ( na wyświetlaczy pali się napis AUX) ale cisza. W gniazdo oznaczone niebieskim kolorem wpięta jest niebieska wtyczka od zmieniarki (podobno kolor niebieski oznacza wejście sygnału). W gniazdo oznaczone kolorem żółtym nic nie jest wpięte ale niby jest to wyjście na wzmacniacz (kolor żółty) to wyjście sygnału podobno. Może dało by się podpiąć pod zmieniarkę ale boje się, że jest to wejście cyfrowe i coś popalę. Inne wtyczki są tradycyjne. Czyli od głośników i zasilania ISO, od wyświetlacza, nawigacji, radia i pilota przy kierownicy.

 

Po jakiego grzyba producent daje AUX jak nie idzie tego podłączyć w żaden sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wątku znalazłem pomoc: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=10151 jak wrócę z pracy to sprawdzę i przekaże czy działa. Chodzi o to, że niebieskie gniazdo już jest zajęte przez zmieniarkę i innego brak. Zgodnie z informacją w podanym poście prawdopodobnie będę musiał wpiąć się we wtyczkę od zmieniarki właśnie. Gniazdo "C" złącza "L", "R" i "Gnd"

Oby zadziałało :mrgreen:

 

[ Dodano: 2008-12-15, 12:51 ]

I du@# nie idzie w ten sposób podłączyć wejścia audio. Podłączyłem we wskazane miejsca (w inne też) napis AUX na wyświetlaczu i nic się nie dzieje nawet trzeszczenia w głośnikach brak. W Carminat 5000 wejście jest prawdopodobnie cyfrowe i dlatego podłączenie AUX przez wejście zmieniarki mija się z celem.

 

Czy to już koniec?

 

Ma ktoś jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupiłem wczoraj niebieską kosteczkę do Blaupunkta z wyjściem na RCA (koszt 40zł - na aukcjach sporo takich jest) trochę ją podpiłowałem i przerobiłem, żeby pasowała do wejścia w radyjku, uruchomiłem wejście AUX - wcześniej się upewniłem, że moje radyjko to potrafi:) i gra muzyka, dzięki temu pozbyłem się transmitera, przez którego muzyka była słabiutkiej jakości, a po za tym często pojawiały się różne zakłócenia i rozdzielacza przy zapalniczce bo i GPS i transmiter potrzebowały zasilenia. Cała operacja trwała może trochę ponad godzinkę, nie wymaga to specjalnych manualnych umiejętności, wystarczy dobra piłka, pilnik i szpikulce do wyjęcia radia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zet1 Pierwsza i podstawowa sprawa to radyjko w samochodzie, jeżeli jest update list (napisane na panelu czołowym radia pod prawym kółkiem) to masz wejście AUX, teraz wystarczy je aktywować (przytrzymać lewy przycisk na tymże kółku - obok napis expert - do momentu aż pojawi się sygnał dźwiękowy i na wyświetlaczu pojawią się funkcje, trzeba strzałkami dość do funkcji AUX i przełączyć na ON) dokupić stosowną kostkę trochę ją podciąć i podpiłować i można cieszyć się dźwiękiem z zewnętrznego odtwarza np. mp3.

Poczytaj też wątek od początku i przejrzyj linki do stron wszystko jest ładnie wyjasnione.

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, Moja Megane jest z 2004 i mam radio tunerlist tak więc nic z tego, ale mam w domu dwa nowe clio i tam są radia updatelist. Stąd moja dociekliwość, bo jak popsuję coś co jest na gwarancji, to będzie niefajnie.

Chciałeś pomóc i pomogłeś i to się liczy, ja się do Ciebie nie zrażam bo nie ma o co.

maly1984, Obiektywizm to cecha pożądana. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!