Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silniczek tylnej szyby Megane II Cabrio Coupe


Rekomendowane odpowiedzi

Poszedł mi chyba silniczek do podnoszenia szyby tylnej w Megane II CC - tej małej. Na początku świrował i np. szyba cisnęła do góry mimo, że była zamknięta albo sama się zamykała po otwarciu lub też otwierała na 3/4te i obecnie chyba się całkiem spalił, bo szyba się otwarła na 3/4 i tak już została.

W serwisie za oryginał mi powiedzieli 1400zł bo to jest całe razem z podnośnikiem.

Da się znaleźć jakiś używany albo zamiennik?? Szukałem trochę po sieci, ale nic nie znalazłem, w sumie chyba nie ma tych wersji zbyt dużo.

Pytanie też, czy warto kupować używane?, jak znam Renówki to te silniczki ogólnie chyba się psują, pamiętam że w Megane I coupe oby dwa mi tylne poszły (te uchylne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

odłącz aku. Ja mam podobny problem, pisałem już o nim na forum, ale na razie zero odpowiedzi. Prawdopodobnie odpowiedzialny jest komp sterujący UCH. Ja mam problem z szybą taki, że czasem działa czasem nie. Też się zacina dokładnie w 3/4 pozycji. Czasem pomaga różna kombinacja klikania guzika wszystkich szyb i guzika dedykowanego do tej szyby (czyli tego tylnego). Czasem na postoju słyszę terkotanie silnika tej szyby (może Twój już faktycznie się spalił) ale pomaga znów klikanie (tym razem) guzika od szyby w panelu przy kierowcy. Jak ostatnio całkowicie się zacięła, to pomogło właśnie odpięcie aku na około 5 minut (profilaktycznie) po podłączeniu szyba sama się zamknęła :mrgreen: czary mary i jakość reno... :/

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miałem bardzo podobne objawy i kombinowanie guzikami też pomagało, ale teraz został tak już i nic nie reaguje - mechanicy rozebrali i powiedzieli, że nie reaguje, ale nie wiem na ile sprawdzili, to jeszcze spróbuję u innych mechaników.

czary mary i jakość reno... :/

Klasyka :) :mrgreen:

Czyli chyba nie koniecznie warto kupić używany??, bo ktoś jeszcze też pisał, że się często psują.

http://www.poradniki.zgora.pl/category/porady-dla-kierowcow-motoryzacyjne/

Edytowane przez Nemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasują do zimnych lutów, może warto się z tym udać do jakiegoś elektronika?

Ja się trochę do elektryków zraziłem jak miałem problem z kolumną kierownicy - odcinało wspomaganie, naprawiali, lutowali, kasowali, po czym i tak po czasie krótszym lub dłuższym problem wracał, a jak już skasują to nie chcą oddać ;/

Wymieniłem na używaną i na razie jest spokój.

Pytanie teraz, czy taki silniczek warto kupić używany/zamiennik/ czy jednak oryginał za 1400. Facet w serwsie sam mi zaproponował zamiennik, tylko powiedział, że musi sprawdzić cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj raczej używki na allegro, kiedyś do clio jak padł mi mechanizm (złamał się naciąg) kupiłem używkę z rozbitka i działo. Koszt około 100 zł. link allegro bo nie masz żadnej gwarancji, że po wymianie za 1400 zł zadziała. Chora cena.

 

pasują do zimnych lutów

a możesz jaśniej? zimne luty, tj w UCH, czy gdzieś indziej jeszcze szukać?

 

Dodano: 13 sie 2013 - 11:08

a błąd błąd.. link do allegro jest do szyby przedniej, tu masz właściwy, duuużo droższy, czyli często padają :mrgreen:allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie masz żadnej gwarancji, że po wymianie za 1400 zł zadziała. Chora cena.

 

No chora, chora jak wszystkie ceny oryginalnych części ;/

 

Ten link z Allegro oglądałem, ale tam jest chyba tylko odbiór osobisty i przy oddaniu starego "( CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREGO ORYGINALNEGO PODNOŚNIKA )"

Pewnie ten jest regenerowany, bo oni się zajmują regeneracją tych silniczków i pewnie dlatego trzeba oddać stary.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.10 - Caps Lock

 

To było wklejone (cytat) z aukcji allegro. Tam było dużymi literami, ja nie użyłem caps lock'a.

Edytowane przez Nemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!