Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem ze swoim autkiem. Wymieniłem prawie całe zawieszenie na nowe (obydwa wahacze, drążki kierownicze, koncówki, łaczniki stabilizatora, gumy stabilizatora, i tuleje sanek oraz nową przekładnię). No i jest problem, otóż na pstoju ruszjąc szybko kierownicą słychać stuki z okolic magla. Po podniesieniu auta stuków brak. Może ktoś już miał taki problem, jesli tak to proszę o pomoc. Dodam że przekładnia jest firmy EXPERTLINE zakupiona w hurtowni AD Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Niby nowa. Tak jak pisałem w ADPolska kupiona, marki EXPERTLINE.

Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy posta w całości, odpowiadając bezpośrednio pod nim. - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mam podobny problem, 2 miesiące temu założyłem regenerowaną przekładnię i wczoraj musiałem znowu auto odstawić na warsztat z tymi samymi objawami jak wtedy, stuki z przekładni. Po krótkiej rozmowie wczoraj z mechanikiem dowiedziałem się że w przekładni jest łożysko, które nie zawsze wymieniane i to właśnie ono potrafi jeszcze paść. Dokładnie co jest u mnie przyczyną dowiem się dzisiaj najdalej jutro to dam znać. Z drugiej strony części też podlegają normalnej gwarancji, zwróć się do sprzedawcy lub do warsztatu i niech szukają rozwiązania, a jeśli to faktycznie przekładnia to niech ci wymienią na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji tego że sam czasami usłyszę delikatne stuknięcie z maglownicy to rozmawiałem kiedyś na ten temat z mechanikiem. Jest śruba którą koryguje się delikatne luzy w przekładni. Mechanik już kiedyś to regulował i twierdzi że stuki zniknęły więc coś w tym prawdy jest. Sam osobiście jeszcze tego nie robiłem ale jak się wybiorę to zdam relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

czy możesz sprecyzować jakiego rodzaju były to stuki, czy wysteowały cyklicznie, czy przenoszone to było na koło kierownicy, tzn, czy stukom tym towarzyszyły jakieś wyczuwalne drgania na kole kierownicy. mam podobny problem, slysze i czueje jakies delikatne przeskoki, ale nie wiem czy są one tyni samymi co Twoje przez to trudno mi sie odniesc do tresci tych wiadomosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem.

Jesli chodzi o stuki to wystepowały one przy szybkim minimalnym poruszaniu kierownicą. Postanowiłem wymontować maglownicę i okazało się że rozsypała sie na ślimaku. Zamontowałem drugą Laubera i stuki są dalj ale już mniejsze. Wymieniłem całe zawieszenie na nowe poza amortyzatorami, łozyskami Mcpersona i poduszkami amortyzatorów. Przestałem się narazie tym przejmować wrócę do sprawy wiosną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...

Witam ponownie.

Po długich bojach uporałem się z problemem stukania w zawieszeniu. Po wymianie całego zawieszenia zająłem się maglownicą. Otóż firma w której pracuję zajęła się profesjonalną regeneracją przekładni. Moja stara zdemontowana z auta poszła na pierwszy ogień. Po naprawie i zamontowaniu jej do auta stuki ustały. Zupełnie inne auto.

Co do przekładni która była zamontowana. Była to przekładnia LAUBERA, po wyjęciu okazało się że jest luz na listwie i na ślimaku. Totalnie spartolona robota. Ale mam wrażenie, że tak to jest przy masówce.

 

Gdyby ktoś był zainteresowany zregenerowaniem jakiejkolwiek przekładni, proszę o kontakt na PW lub na maila [email protected]

 

A i jeszcze jedna uwaga. Po wymianie miałem problem z ustawieniem zbieżności, otóż ustawione było wszystko ok a kierownica się przestawiała. Trzeba zresetować czujnik położenia wspomagania. Niezależnie czy auto ma ESP czy nie. I da się to zrobić tylko CLIPEM, żadne sztuczki nie pomagają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witaj,

do śruby w maglownicy jest bardzo ciężki dostęp, prawe żaden. Aby dobrze wyregulować maglownicę trzeba ją zdemontować i użyć odpowiedniego urządzenia z zegarem mierzącym siłę docisku kamienia do listwy zębatej. Nie polecam regulacji na oko. Zbyt mocne dokręcenie spowoduje blokowanie listwy i kierownica nie będzie odbijała. Po za tym nie będziesz wstanie wyczuć czy nie masz wyrobionej listwy. Ale wybór należy do ciebie. Jeśli masz stuki w przekładni to proponuję jązdemontować i poddać regeneracji, samo dokręcenie śruby regulacyjnej nie wiele da. Gdybyś miła jeszcze jakieś pytania wiesz gdzie mnie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!