Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.9 dCi 120 km


Kocieba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zwracam się z uprzejmą prośbą o ocenę tego samochodu.

Oglądałem go osobiście i widać na drzwiach oraz błotnikach tylnich wgniotki, lecz osobiście mi to nie przeszkadza nie są dramatyczne.

Myślę ze w późnijszym czasie bym je naprawiał.

Proszę o opinie:

http://allegro.pl/megane-ii-1-9-dci120-i3563806635.html

Edytowane przez Kocieba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Brak org radia

2. Dodatkowe naklejki na rączkach dzrwi + cetralnym wyświetlaczu - może być większy przebieg (duże zużycie)

3. Po foto dokłądnie nie widać - spr naklejki na progu przy tylnym kole

4. Turbo - pompa oleju do dokładnego spr, ja osobiście przy MII regenerowałem turbo z pompą 1500zł, bo później koszty do 5k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za odpowiedz, jeszcze popatrzę dokładnie przejadę się zobaczę jak silnik pracuje, turbina itp

 

Dodano: 02 paź 2013 - 12:11

Proszę mi jeszcze powiedzieć jak jest ze sprawdzaniem turbiny. Czy nie wydająca białego dymku z wydechu, gwiżdżąca przy około 2 tysiącach obrotów wszystko powinno być dobrze? Czy uważać na jakieś inne mankamenty? A może stacja diagnostyczna?

Edytowane przez Kocieba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem, ale o turbo moge doktorat pisać... :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sprawdzenie wg mnie:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

w MII 1,9 zaczynała pracować i "gwizdac" przy 2,3k obrotów. W Dacii 1,5 zaczyna dopiero przy 2,7k ale auto ma dopiero 40k zrobione więc ani jej nie słychać - trzeba się wsłuchać. Nie może być białego dymu, bo świadczy to o spalaniu oleju. Może się zdarzyć turbo dziura ale to poszukaj w google co to jest. Wg mnie turbo mi pompa do roboty - 1,5zł w sumie niż później 5k zł i dramat na drodze...

Chyba, że sprzedający ma dokumentację robocizny turbo z pompa oleju to wtedy brać - zostaję jak coś wtrysk i koło dwumasowe (osobiście nic z nim nie robiłem)

Auto na miasto lub co tydzien 100km to wystarczy Ci benzyna - ropniak bardzo dużo kosztuje - naprawa: wtrsyki itp a auto z 200k km jest "wyjechane" i tak czy tak to Cię nie ominie...

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

 

5.9 - Enter

 

Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie pierdzielenie że drogi, trzeba poszukać na spokojnie i od właściciela który dbał o turbo, ja mam 240 tys. i turbo zdrowo dmucha, więc takie straszenie że ropniak jest drogi... Mi turbo zaczyna pracować od 1.8 tys. obrotów, słychać bardzo cichy gwizd. Mi się zdaje że jak pali olej to kopci na niebiesko, a jak kopci na biało to pali płyn chłodniczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo, pompa oleju i pakiet startowy - cena ok 2,5k zł i na spokojnie mozna jezdzic jak nic innego nie wyjdzie.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to już znalazłeś samochód? ja sobie nie wyobrażam wpakować 2,5 tys. zł. zaraz po kupnie samochodu. Ja wydałem około tysiąca, na rozrząd, olej, filtry wszystkie i wymianę płynów, z tego co piszą to powinienem już wymienić półtora raza turbo :) co uważam za kompletną bzdurę, no ale zrobisz jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba poszukać na spokojnie i od właściciela który dbał o turbo, ja mam 240 tys. i turbo zdrowo dmucha

dokładnie, u mnie było 185tyś i turbina nie była nigdy dotykana, wymiana zaraz po kupnie to dla mnie głupota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja 2,5 tyś. wydać to troszkę za dużo, lecz rozrząd oleje filtry podstawa i nad tym nie ma co się zastanawiać a z turbiną jeżeli nie daje znać, że coś się z nią dzieje można dać narazie spokój. Jeszcze nie kupiłem szukam jutro, bądź w weekend będę testował tą co wstawiłem link( o ile jeszcze będzie) dam na pewno znać czy kupiłem ją czy dalej będę szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!