Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

licznik a fałszywy przebieg Megane cc


piterek45

Rekomendowane odpowiedzi

W ogłoszeniach jest wiele Meganek i wygląda że maja różne liczniki ,moje pytanie brzmi jakie były w cabrio

Pierwszym najbardziej zastanawiającym elementem na liczniku jest wyświetlanie ilości drzwi

Widuje na zięciach i na żywo kilka typów

Pierwszy taki w sumie czarno biały niczym z zegarka wyświetla prawidłowo 2 drzwi

thumb_hosting_zdjec_1380975349__zeg_6.jpg

 

Drugi taki sam jak poprzedni lecz pokazuje 4 drzwi

thumb_hosting_zdjec_1380975282__zeg_5.jpg

 

Trzeci bardziej popularny czerwona wersja która wyświetla prawidłowo 2 drzwi

thumb_hosting_zdjec_1380975465__zeg_4.jpg

 

Czwarty wersja czerwona jak wyżej wyświetla 4 drzwi

thumb_hosting_zdjec_1380975497__zegar.jpg

Czy jest możliwe żeby w cabrio wyświetlało że jest czworo drzwi czy po prostu to chamska wymiana zegara z modelu 4 - 5 d

Sprzedawcy sie zapierają że zegary są oryginalne ale wierzyć mi sie nie chce żeby producent taką gafę walnął

Ostatnia wersja zegara ta niebieska ?????????????

<><><><><><><><><><>><><><><>

Proszę o podpowiedzi w tym temacie

<><><><><><><><><><>><><><><>

Druga sprawa to masakrycznie zniszczone wnętrza aut z przebiegami 70,80,100 tys km szczególnie tapicerka foteli ze skór

czy one rzeczywiście się tak zużywają jak twierdzą sprzedawcy czy po prostu 400 tys km już nie jest im obce ????

<><><><><><><><><><>><><><><>

Mam forda S-max też w skórze z przebiegiem 200 tys i tapicerka jest prawie jak nowa a w Reno po 80 tys jak wyjęta psu z gardła

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

post-63771-0-46678400-1380974719_thumb.jpg

post-63771-0-62000600-1380974735_thumb.jpg

post-63771-0-24484700-1380974745_thumb.jpg

post-63771-0-46032900-1380974757_thumb.jpg

post-63771-0-97549900-1380974767_thumb.jpg

Edytowane przez piterek45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że to normalne że zegar z 4 drzwiami otwartymi w aucie z dwoma to zupełnie normalne ???

Dla mnie to jest nie logiczne ,skoro są liczniki z 2 drzwiami to po co dawać z 4 ????

Chyba że wersja wyposażenia tych cabrio obejmowała dodatkowe drzwi :blink:

Wydaję mi się żetemat liczników jest na tym forum jest nie znany i opiera wyłącznie na przypuszczeniach

Edytowane przez piterek45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat liczników jest na tym forum jest nie znany i opiera sie wyłącznie na przypuszczeniach

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Nie jest to odosobniony przypadek i dotyczy nie tylko megane CC, ale wszystkich wersji. Świadczą o tym nie przypuszczenia, a opinie posiadaczy tych aut. Tu kilka przykładów:

http://megane.com.pl/topic/50965-deska-rozdzielcza/page__p__368078__hl__licznik__fromsearch__1#entry368078

http://megane.com.pl/topic/19676-kontrolka-od-domykania-drzwi/

Na podstawie tych opinii można stwierdzić, że jest to normalne - tak producent sobie wymyślił i tak to stosował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baciuś bo ty masz Scenika

Skoro już sceniola II wywołałeś, to faktycznie moduł licznika jest taki sam dla benzynki i diesla ale inaczej jest zaprogramowany i inaczej jest to wyświetlane. I nie ma to absolutnie nic wspólnego z licznikami megany, bo to inne ustrojstwa.

Tu dla przykładu moduł wyświetlacza obrotomierza bez przyciemnianej pleksi:

thumb_hosting_zdjec_1381081398__beztytulu_1280x612.jpg

Są widoczne podwójne cyfry od 0 do 6 i pojedyncza 7 na skali dla benzynki.

W dieslu, przez pleksi widać to tylko tak:

thumb_hosting_zdjec_1381081507__beztytulu1_1280x802.jpg

Skala kończy się na 6, gdzie 5 i 6 jest już na polach inaczej podświetlonych.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z tym stwierdzeniem. Nie jest to odosobniony przypadek i dotyczy nie tylko megane CC, ale wszystkich wersji. Świadczą o tym nie przypuszczenia, a opinie posiadaczy tych aut. Tu kilka przykładów:

http://megane.com.pl/topic/50965-deska-rozdzielcza/page__p__368078__hl__licznik__fromsearch__1#entry368078

http://megane.com.pl/topic/19676-kontrolka-od-domykania-drzwi/

Na podstawie tych opinii można stwierdzić, że jest to normalne - tak producent sobie wymyślił i tak to stosował.

Linki które podałeś niczego nie dowodzą ,ludzie też się po prostu dziwią co jest grane

Konkretna informacja by była od człowieka który kupił takiego cabrioleta w salonie i się wypowiedział że taki zegar ma zamontowany w aucie

Inne przypadki aut( z drugiej ręki )dla mnie dowodzą że właśnie ktoś został zrobiony w jajco :blink: i kupił auto ze zmienionym licznikiem w celu zaniżenia przebiegu

Jasną sprawa że jest multum zegarów na rynku od 4-5 d a od cc mało i ludzie kupują to co jest dostępne od ręki

Proszę o konkretne argumenty !

Edytowane przez piterek45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne przypadki aut( z drugiej ręki )dla mnie dowodzą że właśnie ktoś został zrobiony w jajco :blink: i kupił auto ze zmienionym licznikiem w celu zaniżenia przebiegu

Kolego a po co się bawić w przekładki licznika jak można cofnąć ten co się ma. W instrukcji od mojej meganki5d są opisane 3 typy liczników jakie były instalowane w tej wersji nadwoziowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a po co się bawić w przekładki licznika jak można cofnąć ten co się ma. W instrukcji od mojej meganki5d są opisane 3 typy liczników jakie były instalowane w tej wersji nadwoziowej.

Zapewne te 3 typy to diesel benzyna i benzyna turbo wiec ok

Przypuszczam że taniej i szybciej kupić zegar jak cofnąć

Licznik bardzo prosto sprawdzić - podpinasz CLIPa i tam masz informację w liczniku do jakiego VINu jest przypisany. Jest to informacja niezmienialna/nieusuwalna :blink:

To jest profesjonalna odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik bardzo prosto sprawdzić - podpinasz CLIPa i tam masz informację w liczniku do jakiego VINu jest przypisany. Jest to informacja niezmienialna/nieusuwalna :blink:

A czy nie jest tak, że licznik z niewłaściwym VINem pozostanie czarny/martwy jak sumienie polityka?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz sa tacy magicy, że zmiana VINu, przebiegu czy czegokolwiek to nie problem.

licznik z niewłaściwym VINem pozostanie czarny/martwy

odpali i będzie działać. Jak podepniesz clipa to można podejrzeć VIN i będzie się różnić od oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!