Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala, błąd wtryskiwaczy.


ShadoWoW

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem że juz nigdy nie kupie meganki, jednak nie wiem co mnie podkusiło i kupiłem drugą z tym ze nie 1.9 dci a 1.5 dci 85KM. Ta sama sytuacja 3 dzień po zakupie a auto nie zapala.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pojawia sie Injection Falout i Stop auto kreci ale nie pali. Dolałem paliwa i nic.

Kleme sciągnałem na 15 minut i nic

Dzien wczesniej miał problem z zapaleniem ale sie otzrepał przez chwile i zapalił. Dziwne bo jak zapalił to rzucało silnikiem ale podgazowałem i po chwili ok.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Jak był ciepły to nie dymił, moc była ok.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Co robić ? Oddac auto do serwisu gdzie zrobią mi wtryski i pompe ?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Policzyli 900zł pompa + 300zł za wtrysk x nie wiadomo ile wtrysków.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Macie jakie podpowiedzi ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw Can Clip potem dopiero myśleć o jakiśserwisach. Bład wtrysków może wywołać dużo rzeczy:

-regulator ciśnienia

-czujnik cisnienia

-czujnik temperatury paliwa

-uszkodzony wtryskiwacz (sam wybież który)

-nie sprawny rozrusznik

-nie sprawny alternator

-słaby akumulator (konsekwecja nie sprawnego alternatora

Bez dobrej diagnozy to wydanie minimum 1200zł w ciemno bez szans na poprawę sytułacji

A zapowietrzony układ wtryskowy, zarówno niskiego jak i wysokiego ciśnienia również powoduje wyświetlenia komunikatu o błędzie wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kreci wiec aku odpada, rozrusznik tez, alternator tez. Auto po prostu nie odpala ! Jak wybrac który wtryskiwacz ? Moge np kupic jeden i go przekładać ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty masz 1.5 dci a on 1.9 dci

Myślałem że juz nigdy nie kupie meganki, jednak nie wiem co mnie podkusiło i kupiłem drugą z tym ze nie 1.9 dci a 1.5 dci 85KM.

Wg mnie ma tą samą co ja:)

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kreci wiec aku odpada, rozrusznik tez, alternator tez. Auto po prostu nie odpala ! Jak wybrac który wtryskiwacz ? Moge np kupic jeden i go przekładać ?

Weź PLAK o popsikaj nim w dolot powietrza przed odpaleniem, jeżeli odpali, to najprawdopodobniej któryś z wtrysków nie trzyma cisnienia i do wymiany będą zaworki.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 1.9 dci teraz kupiłem 1.5 dci. Auto stoi w kielcach, ktoś ma clipa żeby go sprawdzić ? Generalnie to mam go 3 dzień wiec powiedziałem właścicielowi że albo zwracam auto albo pokryje koszty naprawy. Wolał bym nie robić cyrku tylko mieć je naprawione. Czy jest taka możliwość aby świece żarowe były powodem tego że nie odpalił ? Dzisiaj było około 13 stopni odpalałem przed godziną 14. Jeszcze jedno- w 1.9 dci miałem pompkę ręczną a tutaj nie ma nic tylko wymieniony przewód na nowy bez pompki, powinna być ?

Edytowane przez ShadoWoW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mimo wszystko podtrzymuje swoje zdanie. po pierwsze CLIP a potem dopiero kombinacje alpejskie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

To że kręci to nie znaczy, że jest dobre bo powinno tak kręcić by pompa mogła wytworzyć ciśnienie około 400 bar jak nie ma tego ciśnienia to raczej nie odpali.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Co do zapowietrzoajacy jak by był układ zapowietrzony to silnik by coś tam załapywał próbował jakiegoś dymka puszczał

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka powinna być. Masz problem z odpaleniem i nie wiesz czy to z powodu cofającego się paliwa czy lejących wtrysków. Gdyby była pompka to byś podpompował i może by odpalił. Jeżeli na przewodzie zasilającym, przed filtrem paliwa jest wstawiony zaworek zwrotny to teoretycznie pompka nie jest potrzebna. Pozostaje jedynie problem z odpowietrzaniem.

Przy niedziałających świecach powinien bez problemu odpalać, mrozów nie ma.

Pierwsze co musisz zrobić to upewnić się, że cofające się paliwo nie jest przyczyną nie odpalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mi sie wydaje ze moze sie cofac paliwo bo nie mam zadnego zaworka oraz zauwazyłem ze ten przewod został cały wymieniony leci od spodu az do filtra. Moze sie faktycznie cofać. Odpiąć go i wsadzić do karnistra z ropą ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować da to jakoś odpowiedz i coś powie.

 

Jak próbujesz odpalić to samochód próbuje załapać puszcza jakiegoś dymka co kolwiek z rury jakieś kolwiek oznaki, że silnik próbuje odpalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie puszcza dymka ani nic nie drgnie poza rozrusznikiem. Czy w razie czego mogę założyć pompe i wtryskiwacze od 1.5 dci 105 KM ?? Wgl wtedy bede miał 105km czy cos by tzreba zmienic ? Pytam bo znalazłem taki zestaw tanio uzywany i z auta z przebiegiem 30 tys km.

Edytowane przez ShadoWoW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie od 105 km się nie nadają. Raz inny kąt wtrysku paliwa. Dwa ty jeśli masz megane II ph1 to masz Delphi a 105km jak się nie mylę jest na simensie.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Napisz dokładnie jaki masz silnik bo piszesz, że megane II ph1 w tej wersji nie było silników 85km tylko 82km

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Trzy Czy silnik 105km ma turbinę ze zmieną geometrią łopatek

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeśli brak oznaków oznak to ja bym obstawiał jeden z czujników albo problem z regulatorem ciśnienia.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Poszukaj w okolicy kogoś kto ma Clipa i podłącz autko to wiele wyjaśni.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

W momencie jak problem był by we wtryskach zatarte zawieszone to auto by chociaż jakiegoś dymka puściło.

Regulamin pkt. 5.9 - Enter

Kolego, dlaczego nie stosujesz sie do uwag moderatora. Klawisz Enter wystarczy raz kliknąć. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostkę powiem wam. Przywiozłem prostownik naładowałem aku ale auto dalej nie odpala i nawet nie da oznak życia poza rozrusznikiem. Postanowiłem ściągnąć wąż który przychodzi do pompy wtryskowej od filtra a w wężu po kreceniu silnikiem zero ropy wąż praktycznie suchy. Założyłem bezposrednio wąż od baku który wchodzi do filterka i kręciłem. Ściągam ten wąż a tam ropa wyleciała jak z kranu. Padł mi aku i dalej go ładuję. Zastanawiam się czy nie zapowietrzył się dziad jeden ? Jak go odpowietrzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!