Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z klamką po stronie kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w tytule, mam problem z klamką. Działa coraz gorzej. Czasem się zacina. Uchwyt jest luźny tak jak by coś w środku się poluzowało. Spotkał się toś z tym problemem ?? czy czeka mnie wymiana klamki czy może coś trzeba dokręcić w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprościej będzie zdjąć boczek drzwi i zobaczyć od środka czy nic nie jest wyłamanego. Jeżeli z zewnątrz nie będzie nic widać to jedynie zdemontowanie klamki pokaże co może być przyczyną. Być może wyskoczyła ona z zatrzasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo tylko po stronie pasażera ,tylko jak zamknę z karty to z zewnątrz już nie otworzę muszę od środka ,jak już otworzę i zamknę to działa normalnie ,też jest jakaś luźna

 

Kolego Endo.sz nowe zdania zaczynamy z dużej litery. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odłączyć i podlaczyc cala wiązkę w progu podlacz z powrotem i zaprogramuj szybę powinno pomoc co do luźnej klamki zobacz to co napisałem wyżej.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to nie zda egzaminu. Zdecydowanie fizycznie jest coś nie tak. Rozbierał to ktoś ? Zacząłem odkręcać wkręty z boczku wykreciłem trzy widoczne i ne idzie tego nawet ruszyć. Ma ktoś instrukcje tego jak to rozebrać ? Wiem ze kolejna śruba jest w schowku. Jest ich więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kolei: najpierw demontujesz osłonę trójkątną lusterka, jest ona wciśnięta wystarczy pociągnąć do siebie następnie schowek z boczku jest on wciśnięty na dwa klipsy jeden z lewej drugi z prawej strony, Kolejna rzecz to zdemontowanie nakładki na rączkę razem z przyciskiem sterowania lusterka i odpięcie kostki do przycisku. Teraz czas na demontaż panelu sterowania przyciskami szyb, wystarczy delikatnie podważyć do góry od przodu panel lekko się uniesie i następnie wyciągamy jego do góry łącznie z odpięciem kostek od sterowania szyb. Czas na klamkę demontujemy ja poprzez odczepienie zaślepki pod którą jest śruba. Następnie odkręcamy śrubę z klamka po odkręceniu wyciągamy ja do siebie i od wewnętrznej strony klamki cienkim śrubokręcikiem płaskim odczepiamy linkę od klamki. Odczepiamy teraz światełko podświetlenia w dole boczku tez srubokrecikiem podważamy i odłączamy. Czas na śruby. Odkręcamy dwie śruby są na dole boczku u mnie na kluczyk 10 w niektórych na torx następnie w rączce klamki jeden torx. Teraz odpinamy cześć materiałową boczku od plastikowej. Z lewej strony najlepiej jest czymś podważyć a później rękoma z lekka silą odciągać do siebie a zatrzaski same będą wyskakiwać. Po odpięciu podnosimy ja do góry i widzimy jeszcze jedna śrubę torx która trzyma nam boczek. Odkręcamy ja i ściągamy boczek ciągnąc go do góry. Montaż jest taki sam tylko w odwrotnej kolejności. W razie pytań służę pomocą.

ps. Przepraszam aston za brak polskich znaków ale wczoraj miałem problem z klawiaturą.

Edytowane przez n1gdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To moj pierwszy post. Wiec tak piszesz ze ci zacina sie klameczka, mialem to samo i tez zacinała mi sie na zasadzie takiej iz gdy ja pociagnalem nie odbijała i drzwi sie nie zamykały. Powodem jest tego jest zardzewiały bolec na ktorym utrzymuje sie ruchuchoma czesc mechanizmu. Wystarczy wyciagnac klamke wraz z zamkiem z drzwi, wyciagnac bolec i najpierw wytrzec łądnie go papierem sciernym a potem zanuzyc zanurzyć w smarze i złozyc wszystko ladnie. Troszke jest zabawy z wyciaganiem tego bolczyka bo z przeciwnej strony od ktorej jest włozony trzeba stopic plastik i go wybic. Ja np wybilem go przy pomocy cienkiego gwoździa i zrobilem to co pisalem wczesniej. Nie bedzie ona jak nówka lecz klamka nie bedzie sie zacinac i bedzie ładnie działac. Zdjec nie mam, musialem wywalic z telefonu przez przypadek. Troche chaotycznie mógł zabrzmiec moj post.

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Kolego, proponuje zapoznać się jednak z regulaminem tego forum. damiar

 

Wybacz, przyzwyczajenie dlatego nie używałem polskich znaków. Szybciej sie pisze. Postaram sie to poprawic.

Edytowane przez VisTer535
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WD40 załatwi sprawe na bardzo krótko. Najlepiej jest rozebrac mechanizm i przeczyscic ten bolczyk na którym porusza sie mechanizm. Troszke z tym zabawy ale starczy na naprawde długo.

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!