Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

remont silnika - pomocy!


Misiekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Na forum juz miałem posty dotyczące wtrysków,egr i innych paści. Otóż : wymieniłem egr na nowy, turbina po regeneracji, wymienione wtryskiwacze (razem 4tys.. ). Auto teraz jeździ dobrze tzn. nie trzęsie, odpala na dotyk oraz nie gaśnie w trakcie jazdy. Jedynymi mankamentami są brak mocy oraz koszmarne spalanie. Już przeszukałem forum co do braku mocy - pompa wtryskowa ma ciśnienie na każdych obrotach, dolot jest szczelny, a sama turbina nowa. Oprócz w/w powodów innych nie znalazłem. Co może być przyczyną mułowatości auta? na 4 i 5 biegu praktycznie nie ma mocy ;/ a co do spalania to wtryski są nowe i oryginalne więc nie mam pojęcie dlaczego wiecej pali (było 5,2 a urosło do 6,7 ) Licze na waszą widze i porady :D

Edytowane przez Misiekkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czegoś nie rozumiem - wymieniłeś to wszystko sam, czy ktoś to robił? podpinałeś CLIPA? przecież muszą być jakieś wskazania...

ja zawsze wskazuję jedną drogę - KLINIKA w Kielcach, bo wydatki na "fachoffcuf" pzekraczają czasem koszt dojazdu do KLINIKI. gość siedzi tych scenikach i jeszcze nie słyszałem, by komuś nie potrafił pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną mułowatości auta?

Bardzo często kończący się przepływomierz. Nie wiem czy go posiadasz bo nie napisałeś jakiej mocy masz silnik. Ale jak jest to wypnij z niego wtyczkę, bez obaw, serwis się nie zaświeci. Pomoże - to masz przyczynę, nie pomoże to będziesz szukał dalej. Filtr powietrza sprawdzony? nie jest zasyfiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 82 KM, filtr powietrza wraz z olejem i z filtrem oleju wymieniony. wszystko wymieniłem w serwisie specjalizującym się w dieslach. autko byo podpinane pod komputer (nie wiem czy to był klip) i wszystko jest dobrze. Oni sami nie wiedzą dlaczego tak jest ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odebrałem auto bo wczoraj kazałem sprawdzić faktycznie wszystkie węże. Mechanik powiedział ze wszystko pod względem mechanicznym jest w porządku a szwankuje główny sterownik silnika mnożąc i mnożąc błędy. Co mam teraz z tym fantem zrobić? Sterownik był regenerowany w ASO renault w 2011 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co jest kolo akumulatora, tak się chyba nazywa - sterownik. Renault wysyłało mi go do naprawy w 2011 i zapłaciłem za to 2 tysie.. Więc skoro mówisz że się nie regeneruje to znaczy ze zrobili mnie w ASO w ch.. znaczy w jajo? i skoro wyskakują błędy mimo, że mechanicznie jest dobrze to znaczy, że sterownik nadaje się do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Bardzo często kończący się przepływomierz. Nie wiem czy go posiadasz bo nie napisałeś jakiej mocy masz silnik. Ale jak jest to wypnij z niego wtyczkę, bez obaw, serwis się nie zaświeci. Pomoże - to masz przyczynę, nie pomoże to będziesz szukał dalej. Filtr powietrza sprawdzony? nie jest zasyfiony?

U mnie też jest brak mocy, ale tylko jak silnik jest zimny. Czyli jak stoi 8 godzin, to później ciężko nim ruszyć i nie ma przyśpieszenia i trzeba uważać podczas włączania się do ruchu. Po przejechaniu około 2 km wszystko wraca do normy. Możliwe, że to przepływomierz? Gdzie jest wtyczka którą trzeba odpiąć w celu sprawdzenia przepływomierza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!