Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 1,5 DCI 90KM LIFT z 2006 - czy warto ?


jotel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Chcę kupić Scenica i wybór jak na chwilę obecną (lokalizacja Wrocław) padł na te modele:

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-5-dci-90km-lift-C30911142.html

http://tablica.pl/oferta/renault-scenic-2005-CID5-ID3WbjB.html#d0f60ba5b7

Czy cena dla pierwszego nie jest podejrzanie niska jak na ten rocznik i niby oryginalny przebieg?

Czy serce w tym Scenicu jest awaryjne? Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego autka? :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 1:

-jeżeli już to 85 KM;

-nie pasują mi listwy na przednich drzwiach, poliftowe raczej nie powinny mieć tych srebrnych części z oznaczeniem silnika;

-tempomat mu gdzieś zniknął (bo raczej go nigdy nie miał), ESP nie zdziwię się jezeli też się gdzieś oddaliło;

-podstawowa wersja z ręcznym w podłodze, tylne szyby na korbkę, chyba brak roletek;

-nie pasuje mi srebrna listwa na kratce w zderzaku, prawdopodobnie wymieniana;

-mam ogólnie podejrzenia że to ulep, wersja przedliftowa przerobiona na poliftową-wspomniane już listwy na przednich drzwiach, zdaje się że powinna być inna gałka zmiany biegów, listwy między uszczelką pasa przedniego a zderzakiem pod maską, ewentualnie zmienione przednie lampy (wyglądają na nowiutkie-w moim z końca 2006 r. są już nieco przydymione od wewnątrz) i zderzak (kratkę już wspominałem), jeżeli mam rację z podejrzeniami to tylne też wymienione;

-stolik w prawym fotelu bez plastikowej ramki, jeszcze takiego patentu w phII nie widziałem;

-coś dziwnie tani, mam obawy co do niego.

 

Nr 2:

-wygląda juz na swój wiek i przebieg;

-różne mocowania piór w przednich wycieraczkach, podejrzewam że któraś była wymieniana;

-dużo lepsze wyposażenie, już wolałbym się temu poprzyglądać (a pierwsze zdjęcie ma rewelacyjne, gość chyba minął się z powołaniem :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pierwszą odpowiedź. Dowiedziałem się jeszcze, że NR2 miał naprawianą (regenerowaną) turbinę ... i nie ma książki serwisowej bo gdzieś się zgubiła ;]

 

Dodano: 30 paź 2013 - 07:45

To może taki w benzynie :)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-616v-79tys-klima-alu-zadbany-C29349296.html

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Przebieg na bank to jakaś ściema ...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Przy małych przebiegach rocznych do 9tys to chyba lepiej benzynę ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 3:

-ktoś coś z kolorem kombinował: listwy na zderzakach i tylna blenda (pod tablicą) powinny być tego koloru co boczne listwy a w tamtych rocznikach chyba jeszcze nie było listew w kolorze nadwozia, podobnie kratki w przednim zderzaku;

-szpara maska/atrapa jakaś nierówna;

-ESP ma;

-ładna żywa zieleń na zdjęciach :)

-benzynowy na taki przebiegi chyba byłby lepszy, inna sprawa że mało benzynowych jest w ofertach sprzedaży;

-przebieg.... może i dłubany, ale dam Ci przykład mojego samochodu (znaczy się żony czyli SIIphII z 2006 r. którego mamy od nowosci): od stycznia 2007 r. (zakup) do listopada 2010 r. przejechane 89000 km. W listopadzie 2010 r. zacząłem jeździć GSIIphII a SII stał się drugim samochodem w domu. Żona była w ciąży, częściej ja ją woziłem niż ona jeździła swoim i dopiero 2 tygodnie temu wskoczyło jej 100000 km. W serwisie nie chcieli wierzyć że w ciągu roku wskakiwało mu +/- 2500-3000 km. Do listopada 2010 r. był traktowany jako pierwszy samochód w domu i przebiegi ponad 20000 km. rocznie.

 

Jak masz blisko to obejrzyj, ale krytycznie się przyglądaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) przebieg.... może i dłubany, ale dam Ci przykład mojego samochodu (znaczy się żony czyli SIIphII z 2006 r. którego mamy od nowosci): od stycznia 2007 r. (zakup) do listopada 2010 r. przejechane 89000 km. W listopadzie 2010 r. zacząłem jeździć GSIIphII a SII stał się drugim samochodem w domu. Żona była w ciąży, częściej ja ją woziłem niż ona jeździła swoim i dopiero 2 tygodnie temu wskoczyło jej 100000 km. W serwisie nie chcieli wierzyć że w ciągu roku wskakiwało mu +/- 2500-3000 km. Do listopada 2010 r. był traktowany jako pierwszy samochód w domu i przebiegi ponad 20000 km. rocznie.

Może to nie w 100% w temacie, ale może Koledze pomoże rozwiać wątpliwości, bo mam takie same doświadczenia, tyle że z Oplem Agilą. W sensie, że też auto nr 1, potem dla żony, ciąża itp., w efekcie auto z 2003 przekroczyło niedawno 100 kkm. W zeszłym roku wymieniałem olej, teraz zbliża się termin, ale auto nie przejechało nawet 2000 km. Jeśli więc kupujesz od osoby prywatnej, to wszystko jest możliwe. Od handlarza - nawet jeszcze więcej :)

 

Pzdr.,

konwil

 

PS: ten pierwszy ma jeszcze chyba kierownicę sprzed liftu, więc totalnie skombinowany. A ten malowany (biały) - przepraszam - ale fatalnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze raz. Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi chyba dam sobie spokój z numerami 1,2 i 3 :) To może taki NR4 2.0 BENZYNA Co o nim sądzicie ? Ma ktoś jakieś informacje odnośnie spalania w tym modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr 4:

-jeżeli ma dokumentację to warto mu sie przyjrzeć, nie jest odpicowany;

-nieoryginalne pióro tylnej wycieraczki;

-ślady po uchwycie do telefonu, trochę w oczy dają;

-patrząc po wyglądzie wnętrza przebieg moze być rzeczywisty;

-wyposażenie wydaje sie być zgodne z opisem;

-spalanie-nie oczekuj cudów ale jezeli nie bedziesz wciąż stac w korkach to może się okazać że ok. 9-9,5l/100 km bedzie osiagalne. Ja swoim 2.0T jeżeli nie pcham się w najgorsze warszawskie korki i staram się unikać przejażdżek po centrum w godzinach szczytu potrafie zejść do 9,7 l/100 km a to troche mocniejszy silnik niż 2.0 16V. 1.6 16V też dużo mniej nie spali.

 

Uważam że warto go obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!