Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

filtr paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,czy moiże ktoś mnie oświęcić i powiedzieć gdzie znajduje się filtr paliwa w sceniku 1,6 16V rok 2002 :mrgreen: byłem w kanale dzisiaj i nie mogę go znaleźć :) a i przy okazji zapytam co może być przyczyną że rano bardzo ciężko zapala jak zapali jest już ok i jeszcze jedno jak mam mniej niż 3/4 w baku to jest jeszcze gorzej prosze o porady ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki,a co może być przyczyną odpalania na zimnym silniku?pozdrawiam ;-)

:mrgreen: Jak Ci odpala na zimnym silniku to chyba dobrze nie :) :)

 

napisz konkretnie o co chodzi i podaj "objawy", bo na takie pytanie odpowiedź taka jak wyżej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem i owszem, z tym, że najpierw piszesz że Ci nie odpala na zimnym, a potem twierdzisz, że odpala na zimnym i pytasz o radę. Bądź konsekwentny.

1 - jak długo masz to auto, od nowości czy kupione od kogoś ?

2 - jaki ślinik, jaki przebieg?

3 - kiedy pojawiły się takie objawy?

4 - masz instalację gazową?

5 - wymieniałeś świece, przewody WN?

6 - znalazłeś i wymieniłeś filtr paliwa?

7 - w jakim stanie jest pompa paliwa?

 

objawy które podajesz na samym początku mogą wskazywać na układ paliwowy,zatkany filtr paliwa, niesprawna pompa paliwa, zatkany przewód paliwowy.

Ale nie koniecznie może to być ta przyczyna może to tylko przypadek.

Chcesz pomocy to opisz problem. Nikt nie ma szklanej kuli i nikt prawdopodobnie nie odpowie Ci jeżeli podasz tylko szczątkowe informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu pytasz o to co jest napisane u góry ;-) silnik 1,6 16V rok 2002,lpg sekwencja,przebieg 110tyś,mam problem tylko jak silnik jest zimny przy gorącym nie ma problemu,czyli przytkane wężyki raczej odpadają,świece w sobote wymienię może czujnik temperatury :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra :mrgreen: nie toczmy tu "świętej wojny"

Przemyślałem problem o którym piszesz i wydaje mi się, że może tu być problem z dostarczaniem paliwa z baku, wykluczyłbym tu zupełnie filtr paliwa. Choć można spróbować go wymienić, koszt nie jest oszołamiający, a jak dawno nie był wymieniany to może warto go wymienić.

Wracając do tematu podobne objawy miałem kiedyś w maluchu. Na pełnym baku było ok, ale jak się bak opróżniał to były problemy z zapaleniem i samą jazdą. Przyczyną było zatkane odpowietrzenie baku.

Wiem, wiem to maluch inny system podawania paliwa itd.

Sprawdziłbym cały układ paliwowy, może gdzieś jest jakaś nieszczelność i dostaje obce powietrze. Spróbuj na początek odkręcić korek wlewu do baku jak nie będzie problemu z zapalaniem to wskazywało by na tworzące się podciśnienie w baku.

Być może problem leży w pompie paliwa - daje za małe ciśnienie.

Czepiłem się tego układu paliwowego, bo objawy pośrednio na to wskazują, ale przyczyna może być gdzie indziej, np w układzie zapłonu, choćby gdzieś jest brak styku.

Nie wiem, ale może trzeba podjechać na komputer może coś pokaże.

 

Przychodzi mi jeszcze do głowy sprawdzenie czujnika położenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym odpowietrzeniem to było tak,kiedyś zawsze po jeździe słyszałem jakiś dziwny dźwięk pod bakiem odkręciłem korek i zassało powietrze czyli było to co piszesz ale już to zostało naprawione ;-) już tego mie ma a ten czujnik położenia wału to będzie miałcos wspólnego z odpalaniem tylko przy zimnym silniku :mrgreen: a filtr paliwa to nie wiem kiedy był zmieniany dodam że auto było już raz w serwisie mieli go dwa dni aby mogli to dokładnie sprawdzić :-/ i nic nie zrobili później w innym zakładzie i też nic myślę że ciśnienie raczej by sprawdzili na pompie :-? w tym przypadku , a można jakoś sprawdzić ten czujnik temperatury :) pozdrawiam :-)a zapomniałem że jak jest zimny i zapali to przez jakiś czas słabo się wkręca na obroty

 

[ Dodano: 2007-02-08, 21:46 ]

Więc byłem na komputerze nic nie wykazał,teraz na benzynie nawet jak jest już gorący to potrafi się zadławić przy ruszaniu ,co to może być byłem u tylu fachowców i wszyscy rozkładają ręce :-/

 

[ Dodano: 2007-02-08, 22:50 ]

jeszcze zapytam czy silniczek krokowy może być przyczyną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
z tym odpowietrzeniem to było tak,kiedyś zawsze po jeździe słyszałem jakiś dziwny dźwięk pod bakiem odkręciłem korek i zassało powietrze czyli było to co piszesz ale już to zostało naprawione już tego mie ma

 

Napisz prosze co zrobiłeś bo mam właśnie to samo. Po odpaleniu i po chwili zaczyna świszczeć z pod korka jak dziada odkręce to zasysapowietrze. Co może być tego przyczyną. Mam to od paru dni...

 

[ Dodano: 2007-11-17, 17:31 ]

Dobra a jest ktoś kto wie co to może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Trochę odgrzeję :) Wychodzi na to, że nie mam filtra przy baku bo się go tam nie dopatrzyłem. Mam rozumieć, że jest w pompie :) Czy jest możliwość jego wymiany :D Megane z końca 2002r

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!