Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pilnie potrzebuje porady - Kolumna kierownicza


szwedu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie dałem rady wcześniej. Załączam parę fotek z mojego Fluenca, na tyle na ile mogłem się schylić (nadwerężony kręgosłup ;) )

 

Wydaje mi się, że jest tak samo jak u Ciebie... Ciekawe, czy to oznacza, że u mnie też się szykuje wymiana kolumny ;) Nowe auto psia mać...

A z ciekawości - SZWEDU - czy u ciebie też w miejscu gdzie przednia osłona nadkola pokrywa się z progiem pod drzwiami kierowcy (i psażera w sumie też) jest niewielki otwór? Niedokładne spasowanie osłony, chociaż oglądałem w innym fluencie i było tak samo. I druga rzecz - w którym serwisie zgłosiłeś tę kolumnę??

post-24268-0-64378600-1385401236_thumb.jpg

post-24268-0-01625000-1385401315_thumb.jpg

post-24268-0-99274800-1385401321_thumb.jpg

post-24268-0-81279600-1385401329_thumb.jpg

post-24268-0-79727700-1385401338_thumb.jpg

Edytowane przez vorph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff jeden problem mniej. Wielkie dzięki VORPH. Co nie zmienia faktu ,że na zgłoszonych 6 usterek po raz 4ty naprawili 2..

Co do tej dziury zobaczę nie zaglądałem ,może źle zrozumiałem , ale obejrzę te miejsce z każdej strony. Aso Wrocławskie ADD Motor.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z tym fantem ostatnio w serwisie, ale za późno, bo dział blacharski był już nieczynny, a to oni mieli by ewentualnie poprawiać mocowanie. Z ciekawości obejrzałem stojące w salonie: Twingo, Clio, Clio GT, Scenic, Megane GT, Duster, Logan GT, Logan, Captur - żaden nie miał tak bez sensu spasowanych osłon. Kto to projektował ;) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wygląda to na możliwe do naprawy poprzez poprawienie mocowania.

Wygląda na zaprojektowane w ten sposób.Generalnie brakuje pod spodem zagiętej krawędzi progu

Czyli ma być "fabryczny" otwór/szczelina przez którą do wnętrza progu będzie dostawać się woda, brud, błoto i inny syf... Wspaniale to wymyślili. Trzeba to będzie zasłonić we własnym zakresie. Np. zapcham to czarną plasteliną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki problem? W drugim poście masz napisane, że to fabryczne spawy.

Gościu wnosisz coś do tematu tą wypowiedzią ?

Drugi post , Twoja wypowiedź jest bezużyteczna dla mnie, gdyż nie jesteś w tej sprawie żadnym autorytetem. Możesz równie dobrze twierdzić,że ziemia jest płaska. Pokazały się zdjęcia i o to chodziło.

 

Kto będzie spawał ? A skąd mam wiedzieć . Po tym co się dzieje w przypadku zgłaszanych przez mnie usterek i wielokrotnym olewaniem tego, jestem w stanie uwierzyć we wszystko.

Jesteś na forum , poszukaj sobie przypadków gdzie z prostej wymiany/naprawy gościowi całe auto rozbierali i uszczelkę pod miską wymieniali. Po odebraniu auta zatarł silnik bo jechał bez oleju który wytrysnął po całej komorze silnika itd. ( nie dam odnośnika bo nie jestem pewien czy to było na tym forum)

 

Vorph

Tak samo mam

thumb_hosting_zdjec_1385413417__2013-11-25_215119_kopiowanie.jpg

BTW. Też masz tak spasowany prawy błotnik ? Podobno taka forma jest i wszystkie takie wyszły...

thumb_hosting_zdjec_1385413318__2013-11-25_215147_kopiowanie.jpg

Edytowane przez szwedu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info. Ja mam Megane 2010r też co mi zaczyna stukać maglownica. W ogóle auto trochę dziwnie się prowadzi (czasami ucieka w lewo), ale serwis po 3 wizytach oczywiście niczego nie stwierdził. Chyba sam muszę poszukać i pokazać patałachom paluszkiem co mają zrobić. Inaczej nie da rady z nimi nic wskórać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ma być "fabryczny" otwór/szczelina

Goście z salonu nie mają pojęcia o tym co sprzedają i do czego co jest , ale może być tak , że ten otwór ma odprowadzać wodę z progu jeśli tam nie ma profilów zamkniętych. Pewnie nigdy się nie dowiemy.

Tak samo jak ikonka mieszka na zegarach we fluence, w clio grand tour znika , we fluence pali się non stop a tylko strzałka się pojawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu wnosisz coś do tematu tą wypowiedzią ?

Gościa to sobie poszukaj w piaskownicy, wśród kolegów. Kupiłeś pierwszy samochód w życiu i przeżywasz, trudno Twój problem.

Drugi post , Twoja wypowiedź jest bezużyteczna dla mnie, gdyż nie jesteś w tej sprawie żadnym autorytetem.

Mógłbyś się zdziwić, ale skanu dokumentów co robię i gdzie pracuję nie będę Ci wysyłał.

 

Trudno, chciałem Cię uspokoić ale widzę to nie jest łatwa sprawa.

Pozdrawiam i życzę jak najmniej problemów z autem oraz bezproblemowej eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie w ogóle mnie nie obchodzi twoja pracy, życie i opinia na jakikolwiek temat.

Nie wysilaj się "Gościu" nie jest to wymagane i wskazane.

Wycieczki osobiste tego typu proszę załatwiać na pw, albo najlepiej zachować dla siebie. - meganecoupe02

 

Haha żałosne , zgłaszałem 4 razy aby uporządkować ten temat i wywalić wszystkie posty nie na temat to nikt nie słyszy. A wasza kozacka wyszukiwarka użytkowników tak działa ,że nie da się was wyszukać aby PW napisać. Po prostu żal dupę ściska jest jak się dopuszcza spam kolesiów z forum a nowy użytkownik robi co może aby zachować porządek a się go olewa.

Posty nadające się do kosza : #13 #20 #26 #27

 

Według ciebie - według nas posty są w temacie a do tego sam zacząłeś się unosić i czepiać innych, czego konsekwencją była riposta w kolejnych postach. - Posty zostają. - Prezes

 

Są w temacie,

umarłem.

2.4 Wszelkie spory nie związane bezpośrednio z toczoną dyskusją w temacie należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości (PW).

Edytowane przez szwedu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też masz tak spasowany prawy błotnik ? Podobno taka forma jest i wszystkie takie wyszły...

Nie wiem, nie przyjrzałem się w tym miejscu tak szczerze mówiąc, natomiast zauważyłem lekko odstający zderzak przy końcówce przedniej lampy. Muszę się przypatrzeć, bo rozumiem że chodzi ci o linię łączącą maskę silnika z nadkolem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiająca sprawa...

Kierownik serwisu zagadywał mnie podczas składania jednej z reklamacji i oznajmił mi, że moje obawy o to iż auto pochodzi z Turcji są bezpodstawne. Według niego są o wiele lepiej wykonane niż europejskie i z powodów tańszej produkcji stosują lepsze materiały tapicerek itd. Bo Renault zakreśla pewne normy a te normy mają widełki, materiały wykorzystywane do wykończenia auta są prawie w całości "regionalne".

Szkoda ,że jak oglądałem inne auta w salonie to nie mogłem znaleźć żadnego bubla w spasowaniu elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!