Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycena Megane II 1.5 dCi


mmanager

Rekomendowane odpowiedzi

Będę wymieniał moją Meganę, jest to auto z 2004 roku, kupiona w salonie, cały czas przeglądy robione w salonie, książka serwisowa, kopie faktur wszystko jest - z resztą w salonie ją znają. Auto robiło jedną trasę cały czas - dojazdy do pracy. Silnik 1.5 dCi 101 koni, przelot spory bo 247, ale na allegro te co mają 150 pewnie mają dużo więcej... Ile takie autko jest warte? Aaa, środek wyjątkowo zadbany, brak wytarć kierownicy, lewarka - wszyscy znajomi jak jakiś czas temu pytałem ile ma przejechane mówili że ze 100-130 tys km. Autko 5-cio drzwiowe <zolta> Ile powinienem chcieć za takie autko? Chciałbym je sensownie sprzedać, bo serwisy itd w salonie swoje kosztowały więc...

 

Lakier

Czarna Perła

Tapicerka

tapicerka Ruche - ciemny grafit

Deska rozdzielcza

Tonacja Ciemny Grafit

 

LISTA WYPOSAŻENIA

- czujnik świateł

- czujnik deszczu

- podgrzewane fotele

- lusterko samo-ściemniające się

Seryjnie

W opcji

BEZPIECZEŃSTWO CZYNNE I BIERNE

- ABS

- tylne zagłówki z regulacją wysokości

- kontrola ciśnienia w oponach

- poduszki boczne przednie + kurtyny

OGRZEWANIE I WENTYLACJA

- klimatyzacja manualna

- filtr przeciwpyłkowy

WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE

- szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrującej

- lusterka elektryczne w kolorze karoserii

- światła przeciwmgłowe

- szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym

- elektrycznie podnoszone szyby tylne

INNE

- bez instalacji do telefonu GSM

SYSTEMY ZABEZPIECZEŃ

- zamek centralny

- karta Renault

- immobiliser

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

- felgi aluminiowe 16 cali (wzór zależy od wyposażenia)

WYGLĄD WNĘTRZA I KOMFORT

- tapicerka Ruche - ciemny grafit

- akcesoria: zapalniczka + popielniczka

FOTELE

- fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego, kieszenie w oparciach przednich foteli

- tylna dzielona kanapa 1/3 2/3 z podłkietnikami

- siedzenia przednie ogrzewane

- system mocowania fotelików dla dzieci ISOFIX

PROWADZENIE POJAZDU

- wyświetlacz komunikatów w języku francuskim

- bez nawigacji

- skrzynia biegów (5) manualna

MULTIMEDIA

- radio 4x15W + MONO CD

Edytowane przez mmanager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sensownie sprzedać, bo serwisy itd w salonie swoje kosztowały więc...

hehe, to co przepłaciłeś w aso z pewnością nie odzyskasz przy sprzedaży. Kupujący patrzy tylko na przebieg < 200 tys na liczniku i cenę. Gdybyś wystawił go z takim przelotem, to nie wiem czy byś wziął nawet te 10 tys.

 

Jeżeli można zapytać, to czemu sprzedajesz ? I co planujesz kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, ale te na allegro i otomoto nie wieżę, żeby faktycznie miały po 150-170 tys km jak są wystawione, zwłaszcza z niemiec itd gdzie auta benzynowe robią większe przebiegi... Szczerze wiem, że to polska, ale ja wolę auto z większym przebiegiem i pewną historią i przebiegiem faktycznym, niż z pseudo małym i tak na prawdę nie wiadomo co było robione a co nie i ile na prawdę ma a strzelam, że dużo więcej niż mój. Nawet tankowany na jednej stacji - Orelnie

 

Sprzedaję ponieważ dostane auto służbowe (nowego Aurisa) a 2 nie są potrzebne, tak to bym nim śmigał dalej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykra prawda - auto jest warte tyle,ile da nowy właściciel.Trafi się amator takiego modelu i silnika - na pewno weźmiesz więcej niż "ustawa przewiduje" ale jeśli zaszczycą Cię wszelkiej maści handlarzykowie - dowiesz się różnych mało sympatycznych rzeczy a cena będzie baaardzo niska.

Kupno auta używanego to tragikomedia a sprzedaż to dramat+horror.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz w ogłoszeniu to co tutaj i daj cenę w przedziale na przykład 13 - 14 tyś. jeśli takowa Cię satysfakjonuje :P

Zaznacz wyraźnie, że nie jesteś handlarzem, auto masz od nowości w swoich rękach i serwisowałeś je na bieżąco. Dobre ogłoszenie to podstawa, wrzuć je na otomoto, tablice. Nie wróżę szybkiej sprzedarzy, ale być może znajdzie się ktoś kto będzie w miare trzeźwo patrzył na rynek pojazdów używanych w Polsce i akurat takiej meganki będzie szukał.

Życzę powodzenia :P

Edytowane przez Boss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj cenę w przedziale na przykład 13 - 14 tyś

no jak wyżej, daj nawet od 15 tys. i niech wisi bo przecież nie pali się ze sprzedażą, a może akurat ktoś się znajdzie.

 

Kupno auta używanego to tragikomedia a sprzedaż to dramat+horror.

taa, dlatego po przemyśleniu odpuściłem sobie stratę czasu i pieniędzy na szukaniu kombiaka w 1.9 dci i ujeżdżam swoją aż po jej kres. Właśnie stukneło 285 tys., spalanie na poziomie 4,8 litra, robię spore przebiegi więc jak dla mnie sprzedanie jej to strata kasy.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!