Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż wzmacniacza + głośniki


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Otóż jestem już prawie zdecydowany na taki zestaw:

http://www.electro.pl/Wzmacniacz_MAGNAT_Edition_Special_Two-s724034.html + Swoje 2 głośniki które takie mam:

http://archiwumallegro.pl/nowe_glosniki_aeg_ls6061_350_wat-1101464631.html które będą zamontowane na tylniej półce.

Kable

http://allegro.pl/zestaw-kabli-do-wzmacniacza-profesjonal-peiying-i3726763078.html

 

czy to wszystko będzie ze sobą współgrało ? czy radio uciągnie taki zestaw ?

co ze standardowymi głośnikami zamontowanymi w samochodzie ?

Jak ustawie bassa w radiu na maxa. to przednie głośniki zaczną "rzygać" a te podłączone pod wzmacniacz grać normalnie

więc jaki konsensus tu znaleźć ?

 

teraz tylko szukam adapter na chinch do radia, mam UPDATE LIST

co polecacie ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hałasują tj. Dają radę, a nie że impreza czy coś w tym stylu. Do tego nie dąże. Ale w porównaniu do standardu megane, niebo a ziemia, i o to mi wlaśnie chodzi, bez zbędnych dużych kosztów. Nie chce fajerwerków, tylko poprawić dźwięk.

To gdzie mam je "upchać" w takim bądź razie skoro nie w półkę ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz humor :P spalić ?! Szkoda by mi było je wyrzucać, naprawdę dobrze i głośno grają, mają swój bass itd.

No ale dobra przyjmijmy Twoją wersję:

 

a więc te na przód będą dobre ?? tył zostawić ?

http://allegro.pl/hertz-dcx-130-3-nowe-glosniki-13cm-80w-super-cena-i3754708511.html

i czy ten adapter uda mi sie podłączyć pod oryginalne radio ? Tzn czy bedzie pełna współpraca ?!

http://www.elektrodor.pl/konwerter-sygnalu-high-low.html

 

czy lepiej kupic cos takiego ?

http://foto.glosniki.co/audi_iso/duze/line_out_01_resize.jpg

tylko mam wpiety w kostkę radia jeszcze kabel AUX-jack. wiec nie wiem , ale wtedy bede musial go wyrzucac, prawda ??

i kabel remote pod co podłączyć w radiu ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przodu co najmniej 16 cm+wygłuszenie drzwi. Jeśli podoba Ci się jak gra to zostaw to w spokoju bo przy oryginalnym radiu nie usłyszysz różnicy. Musiałbyś zainwestować dużo kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 16cm konieczne rzeźbienie w drzwiach , tak ?

 

Dodano: 17 gru 2013 - 10:51

czy ogólnie ma sens montować w przyszłości subwoofer do fabrycznego radia i głośników ?

czy radio i głośniki popale ??

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co chcesz osiągnąć. Radia nie spalisz. Głośniki jak dasz do nich za dużą moc ze wzmacniacza to można spalić. Jeśli zestaw ma grać to podstawa to radio. Jest ono źródłem dźwięku. Musi być dobre. Niestety w samochodach po 2000 roku tak montują głośniki że trzeba rzeźbić. Wszędzie dużo plastiku. Taki urok.

Jednak powtórzę swoje słowa

 

Jeśli podoba Ci się jak gra to zostaw to w spokoju bo przy oryginalnym radiu nie usłyszysz różnicy. Musiałbyś zainwestować dużo kasy.

Jest jeszcze kwestia tego że teraz już nie robią głośników z papierową membraną. Te fabryczne potrafia fajnie grać przy dobrym radiu. Jak zmienisz na tanie to potrzeba dużo mocy podac żeby je ruszyć ale z jakością jest różnie.

Nie twierdzę że tanio nie można zbudować fajnego CA bo można tylko trzeba dużo wiedzy i czasu na odsłuchy.

Zestaw, który masz będzie grał "mocno" ale nie będzie naturalnie. Jesli nie chcesz inwestować conajmniej 2000zł na radio, wzmacniacz i głośniki 16cm to zostaw to co masz i ciesz się że "ładnie" gra. Prawda jest taka że bez porównania ciężko jest zrozumieć i usłyszeć, że ten nasz super hiper niskobudżetowy zestawik furka a nie gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiesz na taki zestaw ?

 

http://allegro.pl/magnat-skrzynia-bs30-800w-wzm-edition-two-i3779095787.html

oczywiście radio i glosniki standard

 

EDIT:

a standardowe radio i glośniki nie wyskoczą ? przy tej tubie i wzmaku ?

czy da sie te głośniki jakoś "przyciszyć" ?

To co ma obecnie meganka jakoś już mi nie wystarcza niestety i chcę chociaż "coś" przypiększyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień radio na:

- pioneer jeśli ma napitalać bass

- alipne jeśli lubisz fajny sopran

- kenwood najbardziej naturalny i neutralny

Tylko szukaj chociaż ze śreniej półki i sterowaniem subem. Jak sobie zamontujesz takiego pionka to te głośniczki będa grać przyjemnie. Jak zamontujesz takiego suba to bedzie tylko dudniał. Będziesz musiał go ściszać w bagażniku żeby posłuchać wiadomości w radiu.

 

a standardardowe radio i glośniki nie wyskoczą ? przy tej tubie i wzmaku ?

Co ma wyskoczyć? Głośniki są podłaczone do radia. Radio nie może się spalić. Wzmacniacz podbija i zasila tylko suba i jest podłączony przez chinche. Tu się nie ma co palić i wyskakiwać - oprócz suba.

Edytowane przez klimi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli suba może wywalić ?

ale to chyba mówisz pod konkretnym hardbassem i radiu nie fabryki do tego, co ?

 

i z kenwooda co polecasz w normalnym pieniądzu ?

czy jeśli mam jakieś radio Sony MP3 to bedzie zawsze lepsze od standardu ?

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli suba może wywalić ?

ale to chyba mówisz pod konkretnym hardbassem i radiu nie fabryki do tego, co ?

Radio nie ma nic do tego, wysterowanie wzmacniacza. Radio minimum 400 zł. Podłącz te sony i posłuchaj jak gra. Co to za model sony, ma mosfet? jesli ma to zagra o wiele lepiej od fabrycznego.

Kenwooda miałem KDC w7031 - przyzwoite radio, dużo ustawień dźwięku, sterowanie subem, pioneer deh 5700 - podobna jakość, więcej basu, papierową membranę łatwo przesterować.

Edytowane przez klimi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio mam coś takiego: http://www.sony.pl/support/pl/product/CDX-S22/specifications

Teraz jestem w pracy to dokładnie nie powiem.

 

Dodano: 23 gru 2013 - 16:54

A więc. zmieniłem radia. i co mi to dało ? dokładnie nic.

więc juz nie wiem w co mam iść żebym naprawdę usłyszał poprawę

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!