Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak światła stop, cofania, przeciwmgielnych


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam samochód scenic II 2004 1.5 dci

Wczoraj zauważyłem brak wszystkich światel stop, przeciwmgielnych tylnych i cofania (drogowe, postojowe tylne i migacze tylne działają)

Sprawdziłem wszystkie bezpieczeniki (pod kierownicą, pod fotelem, koło akumulatora)

Żarówki też są sprawne.

Rozebrałem pół samochodu aby prześledzić wiążkę szedłem do tyłu. Od wtyczki lamp samochodu do zielonej kostki koło lewej nogi kierwcy mam przejście.

Chyba nie mam sygnału dochodzącego do kostki, czytałem o możliwych przyczynach ale nie znalazłem aby komuś tyle świateł na raz nie świeciło.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis zależy od wyposażenia, podaję jeden z kilkunastu możliwych

 

R2

ZŁĄCZE DESKI ROZDZIELCZEJ / TYLNE LEWE

DG CA/SSESP DG CA/ASRESP DG CAREG/SCTHAB DG CAREG/CTHAB1,CTHAB2

 

1 2.0 SP8 + AKCESORIÓW ZABEZPIECZONE > OGRZEWANE FOTELE

2 0.35 79F STEROWANIE LAMPKI KONTROLNEJ OGRZEWANEGO FOTELA

3 0.5 BCP3 + ODCIĘCIA AKUMULATORA ZABEZPIECZONE BEZPIECZNIKIEM LAMPKI SUFITOWEJ

4 1.4 3N + POMPY PALIWA

8 0.5 SP2 + AKCESORIÓW ZABEZPIECZONE > RADIO

9 0.5 LPD + PRAWEGO ŚWIATŁA POZYCYJNEGO ZABEZPIECZONY

10 0.75 LPG + LEWEGO ŚWIATŁA POZYCYJNEGO ZABEZPIECZONY

11 0.75 65A STEROWANIE + ŚWIATEŁ STOP

12 0.5 64C STEROWANIE ŚWIATŁA LEWEGO KIERUNKOWSKAZU

13 0.5 64D STEROWANIE ŚWIATŁA PRAWEGO KIERUNKOWSKAZU

14 0.5 H66P STEROWANIE + ŚWIATEŁ COFANIA

15 0.5 9P STEROWANIE + TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH ZABEZPIECZONE

16 0.5 20S ZEZWOLENIE ZASILANIA OTWARCIA SILNIKA TYLNEJ KLAPY

17 0.35 87A SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA 1 POŁOŻENIE TYLNE LEWE

18 0.35 87B SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA 1 POŁOŻENIE TYLNE PRAWE

19 0.5 87T SYGNAŁ PRZEŁĄCZNIKA 1 POŁOŻENIA KLAPY BAGAŻ Z TYŁU

20 0.5 20BH STEROWANIE SILNIKIEM BLOKOWANIA DRZWI KIEROWCY/ KLAPKA WLEWU PALIWA

21 0.5 20BC STEROWANIE SILNIKAMI OTWIERANIA DRZWI KIEROWCY / KLAPKA WLEWU PALIWA

22 1.0 20BK STEROWANIE SILNIKA BLOKOWANIA DRZWI PASAŻERA/ DRZWI TYLNYCH

24 1.0 20BD STEROWANIE SILNIKAMI OTWIERANIA DRZWI PASAŻER Z PRZODU/Z TYŁU

27 0.35 BPT + AKUMULATORA ZABEZPIECZONY WYŁĄCZNIK CZASOWY

28 0.35 13E STEROWANIE - LAMPKI SUFITOWEJ > CZASOWE WŁĄCZENIE

29 1.0 36A STEROWANIE + WYCIERACZKI SZYBY TYLNEJ

30 0.22 36C SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA ZATRZYMANIA STAŁEGO WYCIERACZKI SZYBY TYLNEJ

31 0.5 4G SYGNAŁ CZUJNIKA TYLNEGO LEWEGO KOŁA

32 0.5 4H + CZUJNIKA TYLNEGO LEWEGO KOŁA

33 0.5 4S SYGNAŁ CZUJNIKA TYLNEGO PRAWEGO KOŁA

34 0.5 4T + CZUJNIKA TYLNEGO PRAWEGO KOŁA

35 3.0 15LP STEROWANIE + OGRZEWANIA TYLNEJ SZYBY ZABEZPIECZONE

36 0.35 3RD SYGNAŁ CZUJNIKA POZIOMU LPG

37 0.35 3XC - CZUJNIK CIŚNIENIA GAZU ZIEMNEGO

38 1.4 3VK STEROWANIE ELEKTROZAWOREM ZBIORNIKA LPG

39 0.5 3YB SYGNAŁ 5 V CZUJNIK LPG

40 1.0 34A SYGNAŁ + GŁOŚNIKA TYLNEGO LEWEGO

41 1.0 34B SYGNAŁ - GŁOŚNIKA TYLNEGO LEWEGO

42 1.0 34C SYGNAŁ - GŁOŚNIKA TYLNEGO PRAWEGO

43 1.0 34D SYGNAŁ + GŁOŚNIKA TYLNEGO PRAWEGO

44 0.35 34AM + WZMACNIACZA ANTENY ROZDZIELCZA FALI RADIOWEJ

48 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW

48 0.35 64Q STEROWANIE - CZASOWEGO WŁĄCZNIKA MODUŁU KIERUNKOWSKAZÓW

49 0.35 80T STEROWANIE - LAMPKI KONTROLNEJ ELEKTRONICZNEJ BLOKADY

49 0.35 80T STEROWANIE - LAMPKI KONTROLNEJ ELEKTRONICZNEJ BLOKADY

50 0.35 80A SYGNAŁ - WŁĄCZNIKA POKRYWY SILNIKA

51 0.22 41A SYGNAŁ + CZUJNIKA POZIOMU PALIWA

52 0.22 41B - POZIOMU PALIWA

5 1.0 SP4C + AKCESORIA ZABEZPIECZONE GNIAZDO AKCESORIÓW 4

6 0.35 20U SYGNAŁ - SUPERBLOKADY DRZWI TYLNYCH LEWYCH

7 0.75 BPT3 +AKUM ZABEZP CZASOWE WŁĄCZANIE OŚW

23 0.5 20G STEROWANIE OTWARCIEM SILNIK TYLNEJ KLAPY

25 0.35 20V SYGNAŁ - SUPERBLOKADY DRZWI TYLNYCH PRAWYCH

26 1.0 20W STER SILNIKA ZABEZP PRZECIWWŁ ZAMKÓW TYŁ

46 1.0 SP4 + AKCESORIÓW ZABEZPIECZONE > GNIAZDO AKCESORIÓW TYLNE

47 1.0 SP4A + AKCESORIA ZABEZPIECZONE GNIAZDO AKCESORIÓW 2

R2_5.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!