Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przepływomierz powietrza 1,9 dti


Rekomendowane odpowiedzi

Lukas.s, tą opaskę musisz śrubokrętem płaskim podwadzić tak żeby zeskoczyła. Możesz też ją wywalić (rozciąć) i zastąpić zwykłą opaską zaciskową.

Przy tym rozbieraniu uważaj na gumową uszczelkę (duży oring) która jest między filtrem powietrza a przepływomierzem bo łatwo ją przerwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam,

też mam rozwalony przepływomierz... jechałem samochodem do pracy, wyjechałem to nie poczułem nic bo po osiedlu, i troche aut poza tym na zimnym nie przekraczam pewnych obrotów... no a później ... temp. ok aut mniej no to gaz i lipa. 2tys 3tys a on nadal przyśpiesza jak bez turba więc zatrzymałem się ... postałem chwile zgasiłem silnik odpiąłem przepływke i ruszylem ... no i szatan:D

 

Paliwa auto nie pali mi ani troche więcej zaryzykował bym że nawet mniej. 5,18 - 5,22 (trasa) prędkość koło 120-170km/h z odpięta przełlywką, z zapiętą miałem problem ze 100km/h.

 

Jednak zauważyłem jeden problem. U was to nie wstępuje wg tego co piszecie.

Jak miałem sprawną przeływkę auto z łatwościa osiągało 200km/h i ogólnie bardzo szybko przyśpieszało na wysokich (od 3do 4tys) obrotach (na 1,2,3,4,5) z odpiętą przepływką niestety jest gorzej ... do 140km/h jest ok powyżej już nie jest tak różowo ...

ogólnie na każdym biegu powyżej 3tys zauważyłem mniejszą moc, aczkolwiek jedzie i nadal przyśpiesza.

 

i jescze jedno, gdy przepływkę podłączyłem to nawet na luzie po wciśnięciu gazu jakby ciężej mu było. To Słychać. mam wrażenie jakby wskazówka obrotomierza wtedy przytyła. :-)

 

ostatnio próbowałem ją wyczyścić (przepływkę), opaskę męczyłem z godzine ale już wiem jak ją odpiąć (zapięcia są od strony kabiny ;/). Wyjąłem go i na siatce miałem sporo much, ciśnienie powietrza i po krzyku. Wszystko wewnątrz było czarne.

 

Piszecie o jakimś druciku ja mam ich tam 6 :-) jeden kpl. wystaje po prostu z obudowy i kończą się jakąś czarną kulką (wcale nie są takie delikatne :-)), pozostałe wiszą na jakimś wysięgniku i są płąskie (jak blaszki), i jest jeszcze jakieś coś jak lustereczko. U mnie po wyczyszczeniu nadal zostały na nim plamy. No nic kontynując druciki z czarnych zrobiły się srebrne tak jak lustereczko, ale co by zaszaleć wrzuciłem ten przepływomierz do zbiorniczka z benzyna ekstrakcyjną wtedy byl juz glancuś nawet w środku (plastyk się nawet wymył ten z wnętrza), niestety po podłączeniu nie działa i nadal jeżdżę z odpiętą ;/

 

czyli czas na nowy? czy jest jakiś sposób jeszcze na reanimacje a może ta kąpiel mu zaszkodziła?

 

p.s. megane dawno nie puscila zdrowego dymka... ;/ martwi mnie to. (a oleju po 10tys mam tyle ile wlałem). a nie jeżdże delikatnie (oczywiście tylko gdy temp! jest ok!)

 

Przepływomierz simens (nr nie pamietam :!: )

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majki252, nr możesz ściągnąć z starej przepływki. U mnie czyszczenie nie pomogło, póki co śmigam na używce, oryginał kosztuje ok.600zł na allegro :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas.s - wiem wiem ze moge spisac ze starej ... po prostu go nie pamietam :-)

SpecPC - Napisalem dokladnie jak czyscilem przeplywke, wiec mozesz ocenic czy zle czy dobrze... pytalem kilku mechanikow ... powiedzieli ze czyszczenie pomaga raz na sto. Wiec prosze przeczytaj co zrobilem i powiedz mi czy moge cos jeszcze zrobic...?

 

dzieki pzdro.

Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam koledzy, a czy jak odczyt komputera wskazał na przepływomierz i czujnik położenia wału. Myślicie, że to pewna diagnoza?

Wymieniona Przepływka i naprawiony rozrusznik( czyszczenie, wymiana szczotek i szczotkotrzymacz)Teraz megi pali od kopa :D

 

Dodano: 07 gru 2012 - 17:34

Koledzy nowa przepływka skończyła się po 2 miesiącach. Na szczęście uznali reklamację jutro wkładam nową część

Edytowane przez BILU32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!