Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana silnika


aaid84

Rekomendowane odpowiedzi

Połączyłem wszystkie Twoje wątki w jeden, niepotrzebnie rozbiłeś to na 3 odrębne wątki.

P_r_z_e_m_o

 

Witam ,jestem posiadaczem Scenica II z 2005 roku 1,9.DCI 120KM. Dzisiaj zauważyłem bardzo niepokojące zjawisko w silniku. Niżej umieszczam film. Słychać stukanie, na zimnym silniku słychać mniej. Natomiast po około 10 minutowej jeździe słychać coraz głośniej. Nie jestem mechanikiem, nie mam pojęcia co to może być. Zanim wybiorę się do mechanika chciałbym zapoznać się z waszymi opiniami. Pozdrawiam

 

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pięknie zostało tyko usiąść i płakać...

 

a jak jest z naprawą jakie moga byc orienatacyjne koszty naprawy czy lepiej szukać nowego silnika...

Edytowane przez aaid84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak juz wcześniej pisałem moja dwumiesieczna przygoda z grand scenicem zakonczyla sie katastrofą, przekrecila sie panewka uszkadzając korbe i wał. Wiec pozostaje mi szukac nowego bloku silnika i tu się pojawia moja prośba o pomoc. A mianowicie macie jakis kontakt z osobami co sprowadzają części samochodowe po dobrej cenie ? Nigdzie nie mogę znaleźć silnika do mojego Renualta , z tego co wiem to kod silnika jakiego poszukuje to F9Q 812. Nie orientujecie sie czy duża jest różnica w silnikach o poczatkowym kodzie F9Q....? Z góry dzieki za pomoc, pozdrawiam.

 

Edit