Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Turbina biały dym - pomocy!


Bzyk

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro odma była zapchana to nadal nie wiem z kąd olej, nadal jedyna opcja dostania się oleju do dolotu to turbo

 

nadciśnienie w układzie korbowym przez niedrożną odmę pewnie wywaliło uszczelnienia w turbosprężarce.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

ASO twierdzi, że turbo dobre.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Coś oni w tym ASO pokręcili albo kolega coś pomieszał, bo jak by uszczelnienie w turbo poszło to raz olej w układzie był by dalej więc autko też by dymiło. Dwa turbo nadawało by się do śmieci.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Takie objawy to na 99% turbo. Wyzioneło ducha dla upewnienie spróbuj zdjąć wąż dolotowy z turbo do IC i sprawdź czy nie pływa tam olej,jeśli jest i to sporo to turbo.

Co do STS turbo w Warszawie przemilczę ten zakład robiłem u nich turbo dwa razy jedna i druga wytrzymały 12000 km i zaliczyły zgon jedna się rozważyła i rozbiła o obudowę a w drugiej ukręcił się wałek.

 

Ty może przemilczysz kwestię serwisu STS TURBO, ale nie MY. Zapomniałeś dodać że turbina dwukrotnie wam sie uszkodziła w taki sam sposób tzn. Pierwotną przyczyną było przedostanie się ciała obcego na koło kompresji. Pamiętam ten samochód, mówiliście że stało się to w drodze do Poznania przy prędkości około 160 km/h. Filtr powietrza mieliście OK a samochód wypluł coś prze tzw. Odmę - odpowietrzenie silnika. Dwa razy robiliśmy wam turbo na nowym rdzeniu tylko jakoś nie potrafiliście pogodzić się z bolesną prawdą ze samochód pozostawia wiele do życzenia i to jest przyczyna awarii a nie pomyłka STS TURBO.

 

Dodano: 20 lip 2014 - 18:13

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Na szybko wygoglowałem coś z Warszawy i na forum wypowiadali się pozytywnie, ale jeżeli rzeczywiście padaka, to zdecydowanie omijać.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

 

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

nie ma takiej potrzeby, odma jeżeli drożna i lecą gazy to jest ok, filtr paliwa nie trzeba, filtr powietrza jeżeli czysty i niedawno wymieniany to też nie trzeba.

Zaleca się tylko wymianę oleju + filtr.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

 

Padaka to była ta meganka 1.5 dci w której turbina dwa razy sie uszkodziła jak odma pluła grudkami oleju znagarzonego zapewne. Chłopcy jeszcze się z kimś w ASO potem konsultowali i powiedziano im że nie ma takiej możliwości aby coś wpadło w dolot turbiny. Współczuję wiedzy ASO - sam nie wiem czy mam płakać czy się śmiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!