Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup megane 1,5 dci kombi


evgen78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chodzę z zamiarem zakupu Megane 2 kombi z silnikiem 1,5 dci, budżet 9000zł. Znalazłem parę ogłoszeń. Proszę o opinię, co o nich sądzicie? Czy w ogóle za takie pieniądze można znaleźć jakiś egzemplarz warty uwagi?

Z góry dziękuje za pomoc.

http://otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-zarejestrowane-zadbane-C32049333.html

http://allegro.pl/renault-megane-grandtour-2004-1-5dci-salon-polska-i3926529587.html

http://otomoto.pl/renault-megane-grandtour-101km-C32102195.html

http://otomoto.pl/renault-megane-niemcy-zadbana-super-wersja-C32012885.html

Edytowane przez evgen78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie pieniądze to będzie Ci ciężko znaleźć coś sensowengo, zwłaszcza w dieslu i kombi i ja bym Ci to raczej odradzał ;)

Poza tym skoro interesujesz się 1.5dci przypuszczam, że masz świadomość jak ma się sprawa z tymi dieslami po większym przebiegu i przy braku informacji o ich historii serwisowej w rocznikach Meganek, których Ty szukasz.

Jeśli chodzi o te autka, które tu wrzuciłeś:

1. Zdjęcia zrobione tak, żeby nie było nic widać, ale spasowanie błotnika z drzwiami od strony kierowcy podpowiada, że tam było coś wyciągane. Poza tym nie wiem co to są te cosie przy radiu jasne :P

2. Maska z pasem przednim krzywo spasowana, więc dzwon był na 100%, uszkodzony jeden halogen, różne wycieraczki, ta z tyłu do wymiany (pióro), zdjęcia robione zaraz po umyciu, ogólnie auto zaniedbane mocno, zarysowania widzisz sam. Samochód jest pofirmowy i ma spory przebieg. Na plus na pewno to, że w jednych rękach (biało czerwona flaga na rejerstracji), więc nie ma problemu z umowami na Niemca czy tym, że auto kradzione i ma naklejki seryjne, więc pewnie z słupa odwijane nie było. Niestety przypuszczam, że samochód jest mocno zmęczony bo firmówek się nie oszczędza.

3. Tutaj się uśmiechnąłem. Jeśli pojedziesz ją oglądać to uważaj bo możesz się ubrudzić plakiem ;) auto picowane na sprzedaż jak się tylko dało, a opis zabawny. Mam nadzieję, że nie wierzysz w te bzdury o wymianie rozrządu, turbiny, wtrysków itd rzekomo 4 tyś km temu. Z resztą ten przebieg też pewnie jest nieprawdziwy, chociaż pisze, że serwis ASO, więc jeśli są na to papiery.... to skoro z polskiego salonu można skonsultować z ASO. Ciekawi mnie ta skórzana tapicerka bo wyglada mi na... nieoryginalną i prawie w ogóle nie zużytą? Może jakiś kolega co ma więcej obeznania się wypowie.

4. Ta meganka mnie rozbawiła od razu jak zobaczyłem jej kierownicę ;) to kierownica z Laguny w Megankach jej nie montowali i założe się, że nie ma poduszki powietrznej w środku. Na resztę nawet nie patrzyłem hihihi :D

 

W ostetczności jakbyś się upierał to chyba tą pierwszą można oglądnąć, a najlepiej poprosić o zdjęcie przodu, tyłu, kierownicy całej i więcej info.

Edytowane przez Boss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mogą być pęknięcia od słońca i ze starości bo też już takie widziałem.

Nie ma takiej opcji aby deska sama z siebie jak nie byłą naprawiana pękła sama w miejscu poduszki. Pękają deski po naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sprzedać swoją megankę w zeszłym roku i kupić coś nowszego ale jak patrze na ogłoszenia jakie złomy ludzie sprzedają to do tej pory nie wierzę jaki dobry egzemplarz udało mi się kupić i chyba szybko jej nie sprzedam.

Życzę powodzenia w szukaniu i nie kierujcie się tylko ceną przy zakupie. Lepiej dołożyć i kupić w lepszym stanie bo potem jest mniej problemów z samochodem.

 

Ps.Jeśli szukasz samochodu do 10.000 to nie kupuj diesla. 10-letni diesel będzie miał przynajmniej 250.000 km (a niektóre cofnięte i po 400.000km) realnego przebiegu a ewentualne koszty napraw będą wysokie bo silnik będzie już mocno zużyty a części do silnika (wtryski, turbo, koło dwumasowe, pompa paliwa czy zestaw panewek) będą liczone w tysiącach złotych. Za te pieniądze lepiej kupić benzynę z mniejszym przebiegiem i jedyne co może się zepsuć to cewki zapłonowe (Beru do kupienia już od 100zł) ewentualnie KZFR (ok 550zł w oryginale) i to będą tak naprawdę jedyne koszty. Co do KZFR to jak będziesz często zmieniał olej i trzymał poziom w górnej granicy to powinno Ci służyć długo i bezawaryjnie.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huraaa!!! od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem megane grandtour, 2004 r. 1,5 dci, na liczniku 221 000. Samochód znalazłem 100 metrów od domu, w salonie Renault. Klient zostawił auto w rozliczeniu, w serwisie wymienili pompę i wtryski, wiec powinno być OK. Jak mówią, najciemniej pod latarnią :).

 

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!