Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Humor


DrNO

Rekomendowane odpowiedzi

gojgien, kryzys paliwowy nie istnieje, bo przecież paliwa nie brakuje. brakuje jedynie pieniędzy na jego zakup :evil:

 

to oczywiście wskazanie z jazdy w terenie, na zapiętym reduktorze i przy obrotach ok 3000. na co dzień zbijam do 1/4 tego poziomu. na szczęście :)

 

mam pytanie do cenzora forum: czy słowo "fak", które NIC nie znaczy zarówno w j. polskim jak i w j. angielskim jest niecenzuralne na tym forum?

 

i żeby nie robić off topa to jakiś dżołk wrzuce

 

Zima. Legowisko niedźwiedzi. Mały niedźwiadek budzi starego siwego misia:

- Dziadku! Dziadku, opowiedz mi bajkę!

- Śpij! - mruczy dziadek - ...nie czas na bajki...

- Ale dziadku! No to pokaż teatrzyk! Ja chcę teatrzyk! - krzyczy mały.

- No dooobrze... - sapie dziadek gramoląc się pod łóżko i wyciągając

stamtąd dwie ludzkie czaszki. Wkłada w nie łapy i wyciągając je przed

siebie mówi:

- Docencie Nowak, a co tak hałasuje w zaroślach?

- To na pewno świstaki, panie profesorze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Sprawie spalania 99l/100km w Jeepie , ja mogę z łatwością uzyskać taki wynik w M3 z dci 1.5 , już kilka razy pokazywał mi ponad 80 l/100 km.

I auto ma naklejkę ECO 2 , nawet.

Jak się zawezmę, to jeszcze fotkę zrobię :)

A na poprzednim silniku dci w M2 nie przekroczyłem nigdy średniego spalania ( takiego na komputerze ) powyżej 30 litrów / 100 km.

Wot tiechnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2 ostatnich postach przywołujecie pewien filmik, który już prawie wszyscy widzieli. Czy jest śmieszny- to zależy od subiektywnej oceny. Mnie jednak śmieszy w nim, a może na jego podstawie co innego. Śmieszy mnie głupota i zdziwaczenie zachowań, oraz przygarnianie do normalnego życia, a czasami i do ważnych momentów jak "18", patologi, które gdzie indziej są tępione. Mało tego, chełpienie się tym przed całym światem. O czym mówię :) No właśnie o tym "pasowaniu", kiedyś w MON,ie (Ministerstwo Obrony Narodowej) zwanej "obcinką". Tam powtarzało się to zgodnie z "falą" co pół roku. Czyli przez 2 lata, w danym poborze obcinki były 3, by z "futra zapchlonego" stać się "Panem Cywilem". Było to poniekąd nobilitacją na wyższy poziom służby wojskowej. Godzono się na to, nawet było to oczekiwanym momentem. Oczywiście za tym szły jakieś tam ulgi i zaszczyty, lub było prze.....bane, gdy ktoś mógł mieć obcięta "kitę" a z tego zaszczytu i dobrodziejstwa nie skorzystał. Rozpoznać można było takich po obcince po luźniej zapiętych pasach przy MORO, oraz opinaczach przy butach, popuszczanych o jedną dziurkę co obcinka. Oczywiście zgodnie z prawem, były to zabawy nielegalne, wręcz patologiczne, ścigane przez dowództwo jednostki, a nawet prokuraturę wojskową.

I teraz najzabawniejsze, widzę w filmiku, jak chłopak obchodzący osiemnastkę przechodzi właśnie taką "radosną" procedurę jak kiedyś w kompanii, w pokoju "dziadków". Nawet poduszki na nerki nie dostał by je przed odbiciem chronić. Pierwszy "pasuje" ojciec, czy na pewno to jeszcze OJCIEC :) Ludzie o co tu chodzi :) Czy społeczeństwo musi wchłaniać w siebie te najgorsze zwyczaje zewsząd i je kultywować :) Co ten chłopak zawinił, że urodził się 18 lat wcześniej, za co teraz należą mu się razy :) No może był wypadkiem przy pracy i stary ma mu to za złe, no ale w ten sposób witać go w dorosłym życiu ;) Żenada :!:

By jeszcze temu "Staremu" dokopać z drugiej nogi- była taka fajna zabawa jak "szafa grająca". Zamykało się wieczorem "kota", ewentualnie podpadniętego "miśka" w szafie i na komendę, po podaniu tytułu przez "stare wojsko" zamieszkałe w pokoju, wyśpiewywał utwory z aktualnej listy przebojów PR3 (Niedźwiecki to prowadził), bacząc na zachowanie linii melodycznej i dokładną znajomość tekstu. Można to wprowadzić na tradycyjne osiemnastki by jeszcze bardziej urozmaicić program, a zarazem jeszcze bardziej podtrzymać zamarłą w koszarach FALĘ. :roll:

Może nie jest za bardzo śmieszne to co tu napisałem, jednak niekiedy podczas śmiechu, warto się zastanowić nad pewnymi sprawami, by ktoś z nas kiedyś nie chichotał.

To co powyżej, jest napisane na podstawie własnych przeżyć i obserwacji w latach 1983-1985 w JW2702 w Żaganiu i wyciągniętych z tego wniosków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, to coś na tej zasadzie:

 

Jak ktoś wstawia to do netu, musi liczyc się z konsekwencjami. Później już nie ma tłumaczenia że to że tamto. Mnie to teraz śmieszy, może kiedyś w przyszłości już nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!