Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II CC pytanie o dach (komfort)


Rekomendowane odpowiedzi

czesc. jak juz pisalem w przywitaniu kupilem kilka dni temu Meganke CC. Prosze powiedzcie mi jak jest z komfortem jazdy? teraz jezdzilem Astra OPC i jak wiadomo jest to male i bardzo sztywne autko. natomiast jadac Meganka jak wpadam w dziure na drodze to wali mi dach jakbym wiozl gore profili aluminiowych. czy to normalne czy kiedys jak przeserwisuje dach bedzie prawie jak w zwyklej osobowce?

 

pozdrawiam i przepraszam ze nie ma polskich liter ale pisalbym to ze dwie godzny. obiecuje poprawe

 

pozdrawiam

Atlobek

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, demonem sztywności cc nie jest, ale trzaskać dachem też nie powinno. Zdarzają się trzaśnięcia, ale sporadycznie i nie tak jak opisujesz. Auto było wypadkowe? Sprawdź rygle, czy wszystko dobrze siedzi. Otwórz i zamknij dach na równym. Ja jak zamknę dach stojąc np jednym kołem na krawężniku to masakra, potrafi strzelić przy zamykaniu. Dlatego pilnuję, aby zamykać zawsze na najbardziej płaskiej powierzchni, bez przeciążeń na budę. Za ile go kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem za 17. Ogolnie mechanicznie jest w bardzo dobrym stanie. Do poprawki kilka pierdol blacharskich no i ten dach. Nie wiem czy byl bity ale podejzewam ze tak. Ma przednia szybe jak nowa. Dach niestety nie jest idealne spasowany i cieknie. Poza tym nachodzi lekko na szybe pasazera a jest szpara nad moja glowa. Jak zamykam drzwi to musze recznie dophnac boczna szybe pod uszczelke. No i tylna klapa jak jest zamknieta to mozna ja dociskac i podnocic ze dwa centymetry. Ma taki luz.

 

Dodano: 12 lut 2014 - 23:15

O matko,dostałem ostrzeżenie o polskich literkach. To jakaś masakra gdy piszę z tabletu. Co jest nie tak w braku polskich liter?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - REGULAMIN FORUM - tam masz odp. - Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że masz trochę rzeczy do wyregulowania ... tylne zamki w klapie są dwa po bokach i jeden z tyłu tak jak pisałeś w innym poście rygle wraz z zamkami oraz musisz ustawić sobie szyby .Jeżeli dach płynnie chodzi to wszystko jest do ustawienia tylko ostrzegam to bardzo żmudna robota .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z wydmą-wiekszosc trzeszczen i trzaskow da sie wyeliminowac ale to bardzo żmudna praca. Jezeli ci strzela dach to ja bym zaczal od sprawdzenia 2 trzepieni w dachu ktore wchodza w dach auta. One są obok rygli, dokrecane chyba 13'. Sprawdz czy nie ma na nich luzu... ewentualnie podreguluj albo dokrec jak sie poluzowaly. Ale wszystko małymi kroczkami-bez duzych zmian za pierwszym razem. Szyby szczerze powiem w wiekszosci ustawic sie da tylko jest z tym sporo zabawy a do tego najlepiej sie tym zajac jak juz naprawisz trzaski w dachu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziękuje. Wymieniłem rygle (trzpienie), bo jak pisałem były odłamane i dach znalazł się na swoim miejscu. Przestał stukać i latać cały. :notacrook: Teraz jedyne co stuka w środku to plastiki i moze trochę prowadnice, czy ramiona dachu. Czy ktoś z Was bawił sie w wygłuszenie CC? np zdjął wszystkie plastiki od dachu i wykleił to np. matą jak do głośników? Obawiam się ze dach by sie zrobił strasznie ciężki. Ale może są maty lekkie jakieś albo może pianka? Pozdrawiam ATŁOBEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Tommi " Jezeli ci strzela dach to ja bym zaczął od sprawdzenia 2 trzepieni w dachu które wchodzą w dach auta. " Mógłbyś dokładniej napisać ci o które trzpienie Ci chodziło . Mam podobny problem na dużych dziurach dach stuka , luźne są plastyki pod nim ,ale z tym sobie poradzę. Ogólnie to mój pierwszy kabriolet i dziwnie mi sie nim jeździ , mam wrażenie ,że złamie się na pół podczas przejazdu przez większe dziury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!