Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak "klikania" po włączeniu kieru


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem w moim Scenic'u II. Po włączeniu kierunkowskazów (nieważne prawy czy lewy) migacze migają, miga też kontrolka tylko nie słychać klikania. Trochę mnie to drażni bo wtedy muszę patrzyć na kontrolkę( zamiast na drogę). Problem pojawia się jak auto postoi na lekkim mrozie przez dzień, ale nie jest to regułą bo nieraz postoi a klika. Jak wyjeżdzam rano z garażu to zawsze migacze klikają. Wie ktoś o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przerywaczu jest urządzenie emitujące dźwięk "klikania" przerywacza, on sam nie klika bo jest elektroniczny a nie jak we fiacie 125 mechaniczny. więc problem jest z emiterem tego dźwięku. Nie wiem tylko czy to jest jeden i ten sam element i czy nie trzeba go wymienić w całości, żeby się sprawa poprawiła. Najpierw spróbowałbym przeczyścić styki w tym przerywaczu. Tam powinien być taki mały głośniczek to może on też nie stykać.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki snap-owi wiesz już gdzie szukać głośniczka, chociaż skoro inne dźwięki wydaje to nie będzie to on.

 

Poprawka do powyższej wypowiedzi. Chodziło mi o to, że jeżeli w głośniczku słychać inne dźwięki a nie słychać tylko klikania kierunków, to przyczyna awarii nie leży po stronie głośnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też podejrzewałem że tam jest głośniczek a nie przekaźnik jak w F125 :?:. Ale nie jestem przekonany czy ten głośniczek generuje wszystkie dzwięki we wnętrzu. A jestem nawet pewien że nie gdyż obecnie zostawiam auto z wyłączonym hamulcem ręcznym i za każdym razem jak tylko wsiadam to informuje mnie o tym radosny pisk w jakimś głośniczku a potem jeszcze głośniejszy pisk o tym że mam pusty bak a na samym końcu migacze oczywiście nie klikają. Więc albo są dwa głośniczki albo nie wiem co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolega wyraźnie napisał, że :

A jestem nawet pewien że nie gdyż obecnie zostawiam auto z wyłączonym hamulcem ręcznym i za każdym razem jak tylko wsiadam to informuje mnie o tym radosny pisk w jakimś głośniczku a potem jeszcze głośniejszy pisk o tym że mam pusty bak

 

więc wypowiedź:

wyciągnij zegary i sam się przekonasz że nie będzie żadnego dźwięku

 

nic chyba nie wnosi do rozwiązania powyższego problemu kolegi, po co ma te zegary wyciągać ? Będzie wtedy dźwięk od kierunków ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

snap napisał/a:

wyciągnij zegary i sam się przekonasz że nie będzie żadnego dźwięku

 

 

nic chyba nie wnosi do rozwiązania powyższego problemu kolegi, po co ma te zegary wyciągać ? Będzie wtedy dźwięk od kierunków ??

 

no teraz to zabłysnąłeś

w zegarach jest głośniczek, KTORY ODPOWIADA ZA PIPKANIE,KLIKANIE I BUCZENIE - straciłem ochotę do kłócenia się z wami

 

Panowie- proszę o trzymanie nerwów na wodzy. Kol. Snap, przeczytaj jeszcze raz powyższe posty na spokojnie. Udowadniacie jeden drugiemu TO SAMO! Ma to sens? - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

snap, no właśnie, sam przyznałeś, że Ty się kłócić chcesz i obrażać innych, a nie pomagać... Moja powyższa wypowiedź o treści

 

snap napisał/a:

wyciągnij zegary i sam się przekonasz że nie będzie żadnego dźwięku

 

nic chyba nie wnosi do rozwiązania powyższego problemu kolegi, po co ma te zegary wyciągać ? Będzie wtedy dźwięk od kierunków ??

miała być do przemyślenia przez Ciebie, że po co proponujesz wyciągać coś skoro nic to nie wniesie do przyczyny, ponieważ inne dźwięki generuje ten głośniczek jak napisał Pawlus.

 

Pozdrawiam i koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij te zegary (jeśli na 100% tam jest ukryty) i posprawdzaj styki. Sprawdź też podłączenie tego głośniczka.

Na sucho jak odłączysz głośniczek to można sprawdzić jego działanie podpinając go pod generator czy piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.

Jak już pisałem ten głośniczek kiedy nie generuje klikania genruje wszystkie inne piski i dzwięki.

Jak równiez pisałem nie mam żadnych zegarów tylko wyświetlacz. :?: Moim zdaniem jest to jakiś problem bardziej z softem auta niż ze stykami głośniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!