Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prośba o ocenę


haway

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W okolicy pojawiły się grandy, do których się przymierzam ale nie mam dużego doświadczenia z tym modelem. Prośba o ocenę:

 

1. Pruchna

2. Zabrze

3. Ostrowiec

 

prośba o pomoc w ocenie powyższych aut

dziękuje

 

BTW. Jest ktoś kto może zweryfikować historię po VIN?

Edytowane przez haway
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje wyposażenia widzę kolega wybrał wypasione, jest chyba wszytko co tylko mogło być w opcji.

Na zdjęciach nic aż tak niepokojącego nie widać. Wszytko wydaje się być na swoim miejscu, opis w większości zgodny ze stanem faktycznym. Tak pokrótce co zauważyłem:

1.

- przednia szyba nie jest podgrzewana, bo nie było takiej opcji;

- nie ma regulacji wysokości świateł przednich. Jeśli ma ksenony, to regulacja jest automatyczna.

2.

- tu trochę dziwna sprawa, bo w opisie 2007r, a wygląda na 2008r. Ekspertem nie jestem, ale mogło chyba tak być;

- co do skrzyni automatycznej nie wypowiem się, bo nie wiem;

- brak zapalniczki w gnieździe pod lewarkiem zmiany biegów;

- według mnie to nie jest wersja Privilege. Bardziej mi to wygląda na Dynamique (dominujący ciemny kolor wnętrza + kilka innych detali).

3.

- to jest Privilage. Takiego ma chyba kol. pizza, to może coś więcej napisze;

- srebrna listwa na przednim zderzaku, ta pomiędzy halogenami, złamana i brakuje kawałka;

- wgniecenie na lewym progu przy tylnym kole;

- ze średnim spalanie na poziomie 6l/100km według mnie trochę przesadził. Być może w trasie do osiągnięcia 6-7l, ale to jest automat, to będzie wyższe.

Myślę, że każdego warto obejrzeć. Przy okazji można poznać jakie jest wyposażenie, funkcję, czy też różnice pomiędzy tymi wersjami. Na pewno będzie to jakieś doświadczenie i możliwość porównania przy oglądaniu kolejnych egzemplarzy.

Co do sprawdzenia nr VIN, to tylko w ASOs się tego dowiesz. Może uda się telefonicznie, chociaż nie w każdym serwisie udzielają takiej informacji przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś świadomy że wszystkie są pięciomiejscowe? Dla mnie był to atut, ale wiem że nie dla wszystkich. Poza tym na moje oko w żadnym nie ma w wyposażeniu koła zapasowego, zależy kto ma jakie priorytety. Wszystkie trzy patrząc na wersje wyposażenia wyjeżdżając z salonu zapewne miały welurowe dywaniki dopasowane kolorystycznie do tapicerki.

 

Nr 1:

-do sprawdzenia boczek prawych przednich drzwi, wydaje mi że jest inny odcień plastikowej części, ale moze akurat światło tak padało;

-na lewym progu naklejka jest, na prawym nie jestem w stanie jej wypatrzeć;

 

Nr 2:

-ładne zdjęcia;

-przednie lampy wyglądają mi na wersję z 2008 r. (ciemna lamówka);

 

Nr 3:

-jakaś przygoda z tyłem, za duże szpary na łączeniu zderzak/błotnik z prawej strony;

-BEZOBSŁUGOWY silnik, taaaaaa, może oleju tez nie trzeba wymieniać?

-gdzie dywanik drugiego rzędu?

-opony w nieprawidłowym rozmiarze, ma 205/55R16 a powinien mieć 205/60R16, widać w porównaniu z pozostałymi że jakoś luźno szczególnie w tylnych nadkolach;

-bez wycieczek regionalnych, ale czy rzeczywiście w Świętokrzyskiem jeszcze leży śnieg? W takim razie jeżeli taki super to dlaczego jeszcze się nie sprzedał? Może przez bezobsługowy silnik? ^^

-na prawym progu nie widzę naklejki, może wina kąta z jakiego wykonano zdjęcie;

-szpara pod przednią lewą lampą jest stanowczo za duża;

-wspomniana listwa z zderzaku;

-może wina zdjęć, ale coś mi nie pasuje w ustawieniu tylnych kół, czyżby jakiś problem z zawieszeniem?

-tylne prawe drzwi, brak zaślepki na łączeniu drzwi z ramką szyby, proszę zerknąć na zdjęcie drugiej strony, tam jest;

-brak informacji o bezwypadkowości.

 

Trzeci jak dla mnie najmniej ciekawy mimo że najbliższy do mojego ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w tajemnicy Ci powiem ,

zadzwoń do serwisu w Opolu i poproś o sprawdzenie VIN

Cześć

Tomeequ: dlaczego Opole? Chciałbym ogólnie autko do aso zabrać na weryfikację. W takiej kolejności jak pisałem w takiej jestem zainteresowany.

Dzięki za wprawione oczy

 

Dodano: 14 kwi 2014 - 23:09

Czo do 5 miejsc - byłoby 7 ok, ale ja, żona i dwójka dzieci się zmieścimy. Może bagażnik nas również pomieści. Już przestałem kupować rzeczy dla gości, rodziny itp. - może to złe podejście ale w końcu kupujemy dla siebie a nie dla innych ;-) sorki, ale każdy jest lekkim egoistą.

Jest ktoś na forum, kto może zweryfikować auto po VIN? Proszę o info/ PW

 

Jako EX członek KRC czuje mimo wszystko sentyment do renatki ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!