Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prośba o ocenę


haway

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W okolicy pojawiły się grandy, do których się przymierzam ale nie mam dużego doświadczenia z tym modelem. Prośba o ocenę:

 

1. Pruchna

2. Zabrze

3. Ostrowiec

 

prośba o pomoc w ocenie powyższych aut

dziękuje

 

BTW. Jest ktoś kto może zweryfikować historię po VIN?

Edytowane przez haway
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersje wyposażenia widzę kolega wybrał wypasione, jest chyba wszytko co tylko mogło być w opcji.

Na zdjęciach nic aż tak niepokojącego nie widać. Wszytko wydaje się być na swoim miejscu, opis w większości zgodny ze stanem faktycznym. Tak pokrótce co zauważyłem:

1.

- przednia szyba nie jest podgrzewana, bo nie było takiej opcji;

- nie ma regulacji wysokości świateł przednich. Jeśli ma ksenony, to regulacja jest automatyczna.

2.

- tu trochę dziwna sprawa, bo w opisie 2007r, a wygląda na 2008r. Ekspertem nie jestem, ale mogło chyba tak być;

- co do skrzyni automatycznej nie wypowiem się, bo nie wiem;

- brak zapalniczki w gnieździe pod lewarkiem zmiany biegów;

- według mnie to nie jest wersja Privilege. Bardziej mi to wygląda na Dynamique (dominujący ciemny kolor wnętrza + kilka innych detali).

3.

- to jest Privilage. Takiego ma chyba kol. pizza, to może coś więcej napisze;

- srebrna listwa na przednim zderzaku, ta pomiędzy halogenami, złamana i brakuje kawałka;

- wgniecenie na lewym progu przy tylnym kole;

- ze średnim spalanie na poziomie 6l/100km według mnie trochę przesadził. Być może w trasie do osiągnięcia 6-7l, ale to jest automat, to będzie wyższe.