Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą poszedłem do auta z zamiarem wymiany tarcz i klocków, co skończyło się niemiłą niespodzianką. Zgodnie z ogólnodostępną specyfikacją (dla 1.6i 75KM) zamówiłem tarcze 238mm wentylowane, a zastałem w wozie pełne. Czy w tym aucie fabrycznie wstawiali tarcze pełne, czy to ewidentnie poprzedni właściciel wstawił co miał pod ręką? Czy jest w ogóle możliwe żeby do zacisku do tarcz wentylowanych (20mm) wstawić pełne (12mm) i żeby klocki do nich sięgały? Proszę, doradźcie, nie wiem czy odsyłać tarcze czy próbować je wstawić :)

 

PS

Jeśli dysponujecie numerami zacisków dla obu wersji też będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w Megi (75 KM) miałem pełne, a ciotka w swojej (90 KM) miała wentylowane. Może to jest zależność?

Do zacisku na tarcze wentylowane nie wstawisz tarcz pełnych, aby przy tym były hamulce. Tłoczek w zacisku ma ograniczony zakres posuwu...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w katalogu brembo, ponoć do 10/97 były pełne, potem do 08/98 wentylowane i potem 259mm. A znana i lubiana książka od WKŁ mówi, że 1.4 - 238 pełne, 1.6 - 238 wentylowane, 2.0 - 259 wentylowane. Inna ciekawa rzecz, że wgl nie uwzględnia 75KM odmiany K7M...

Odgrzebałem też Dialogysa, o dziwo jednoznacznie wskazał numery zacisków na 238mm, także temat do zamknięcia.

Edytowane przez masakrator1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!